[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 18:41

Ik heb elke keer weer zin als ik naar de shop ga.
Dan gaat de naald erop en dan denk ik: damn zo voelde het ja.

Het is niet om te huilen of te schreeuwen van de pijn, maar fijn is anders.
Mijn arm valt me elke keer redelijk mee,maar met mijn kuit heb ik echt 3 uur met mijn kaken op elkaar gezeten van de pijn.
Ik kneep 3 uur lang in de leuning van de stoel.

Je moet van het ergste uitgaan, dan valt het meestal wel mee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:42

UhNee schreef:
Dat denk ik ook! IK KAN ECHT NIET WACHTEN!!! Elke dag fb aan het checken tot ik een schets krijg!!

Maar mag je wel tegen de artist praten ondertussen? Kan me voorstellen dat 'ie zich wil concentreren....

Tuurlijk wel. Heb nog geen enkele artiest gehad die niet wilde praten. Als ze even volledig willen concentreren merk je het vanzelf omdat je dan trager antwoord krijgt. :)
Artiest waar ik nu heen ga deed me laatst zodanig lachen dat hij even is moeten stoppen. _O- Zegtie heel droog "man zo kan ik toch geen rechte lijn zetten!" waarop ik "ja en wiens schuld is dat >;)" :')
Het eerste half uurtje is effe "rot" en dan gaan de endorfines aan't werk en dan is het prima te doen vind ik. :) Zijn er even "aw" stukjes dan ben ik ook wat stiller en dan laat ie het even. Hij merkt ook aan jouw lichaam of je er last van hebt dus als je effe zo iets hebt van "even tanden bijten and leave me the hell alone" dan heeft ie dat 9 kansen van de 10 al lang aan je lichaam gemerkt. ;)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:54

Ik zit weer met een nieuw idee in mn hoofd, namelijk een uil. Ik heb 2 dingen gezien die ik heel tof vind:

Afbeelding

Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:11

Heul gave uil! Laatste tattoo heb ik gezet nadat ik een week ziek was. Ging bijna van mn graadje. Pfff. Maar had de afspraak staan en wilde m echt niet afzeggen. Heb toen nog geen uur gezeten voor m'n panterprint op m'n schouder. Werd echt kotsmisselijk. Bluh. Hoop dat het de volgende keer beter gaat haha.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:40

Op mijn onderrug vond ik eigenlijk niet eens vervelend. Heb er totaal geen last van gehad. Op de binnenkant van mijn pols heb ik meer last gehad. Zojuist wel bij desperados in Eindhoven geweest om op de pols uit te breiden met wat bloemen richting binnenkant arm. 24 november mag ik. Manlief heeft vanmiddag 6 uur in de stoel gezeten voor weer een stuk sleeve. 24 november krijgt hij het laatste gedeelte.
Iemand die rond Eindhoven een goede artist zoekt kan ik echt Nolan (Desperados) aanraden. Enorm mooi werk levert hij af. Werkelijk kunstwerk. Ongelofelijk hoe het kan.

Edit. Amanda, wat een gave uil die onderste. Ik hou niet van het strakke van de bovenste. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:52

@amandananana met zo'n ontwerp raad ik je aan naar Shennaki te gaan! :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:52

Hebben meer mensen hier het probleem dat ze niet weten hoe ze hun wensen moeten verwoorden?
In mijn hoofd weet ik precies hoe het eruit moet zien, maar op papier is het toch elke keer net wat anders.. Hoe doen jullie dat?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:40

Ik heb ook weer een idee Ik wil een tekst op mijn schouderblad. De tekst: I will never let you go en dan Vervolgens iets erbij met een diamant.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:02

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:04

Ja ik vind die uil ook heel gaaf.. maar ik moet nog even over nadenken haha. Ook waar ik hem wil hebben dan :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:07

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 11:27

Goedemorgen allemaal :)

Ik wil graag een tattoo van een kusje laten tatoeëren.
Iemand advies over de beste shop in omgeving Utrecht?
Mijn geliefde wil er niet voor afreizen naar Joy (Low Voltage Ink), dus ik doe graag een beroep op jullie kennis/mening voor een net zo goede artiest, maar dan iets dichterbij.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:37

De afgelopen jaren heb ik al tig keer gepost dat ik een tattoo wil. Een hartje achter mijn oor of een kompas aan de bovenkant/begin nek. Vandaag liep ik er langs en ik dacht. Eens een keer naar binnen. Kon hem meteen laten zetten. Oke gewoon doen. Dus nu heb ik een hartje achter mijn oor. En binnenkort wil ik voor mijn tweede gaan! Na vijf jaar twijfelen dus gewoon even spontaan gedaan zonder iemand te vertellen. Ben er heel blij mee!

https://instagram.com/p/9rC0TGTGJQ/

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:44

Danique_G schreef:
De afgelopen jaren heb ik al tig keer gepost dat ik een tattoo wil. Een hartje achter mijn oor of een kompas aan de bovenkant/begin nek. Vandaag liep ik er langs en ik dacht. Eens een keer naar binnen. Kon hem meteen laten zetten. Oke gewoon doen. Dus nu heb ik een hartje achter mijn oor. En binnenkort wil ik voor mijn tweede gaan! Na vijf jaar twijfelen dus gewoon even spontaan gedaan zonder iemand te vertellen. Ben er heel blij mee!

https://instagram.com/p/9rC0TGTGJQ/

Wat leuk en vooral stoer van je! :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:05

Het is dat ik er geen geld voor heb, maar wauw, zag dat dit sternum ontwerp up for grabs was <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:47

HEHHHHH |( |(

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:57

Zo mooi! Persoonlijk vind ik deze nog mooier: Afbeelding
Heel klein en subtiel <3

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:12

Ik weet wat mijn sternum wordt <<) , nee hoor grapje. Ik zou nog niet weten wat daar komt. Wel iets met een bloemetje oid

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:17

Lijkt me echt een godsgruwelijk pijnlijke plek zo op je ribbenkast/borstbeen :+

Vanochtend 4 uur lang zitten tekenen met Gerrit (Sailors&Crooks) en het ontwerp is er :D Nu nog even geduld tot ie gezet gaat worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:31

Jezzi schreef:
Lijkt me echt een godsgruwelijk pijnlijke plek zo op je ribbenkast/borstbeen :+

Vanochtend 4 uur lang zitten tekenen met Gerrit (Sailors&Crooks) en het ontwerp is er :D Nu nog even geduld tot ie gezet gaat worden!

Leuk, in ben benieuwd :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:34

Hahah we hebben het nog over je ijsvogel gehad én over hoe alle vrouwen elkaar nou via via kennen omdat ie zoveel dames overal vandaan krijgt :))

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:44

Alle vrouwen kennen elkaar. Wist hij dat nog niet >;)

Nee grapje hahaha. Ik hoor wel goede dingen over hem (meestal dankzij Jolien).

Ik ben benieuwd hoe je tattoos wordt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:46

Jezzi schreef:
Hahah we hebben het nog over je ijsvogel gehad én over hoe alle vrouwen elkaar nou via via kennen omdat ie zoveel dames overal vandaan krijgt :))

Hahaha de ijsvogel doet et em :P

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:01

hee ik volg al een tijdje mee met dit topic en komen echt hele leuke tattoo's voorbij!
alleen had ik een vraagje want ik ga over een tijd een tattoo laten zetten met het as van mijn oma alleen vroeg ik me af of jullie nog goeie tattoo shops weten omgeving groningen stad en waar ze ook tattooeren met as.
want we hadden al een kennis gevraagt die ook tattooeerd alleen hij doet het zelf niet met as maar zou ook wel een beetje rondkijken maar dacht vraag hier misschien weten jullie nog wel een paar goeie.

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:49

Saskiaatje schreef:
Goedemorgen allemaal :)

Ik wil graag een tattoo van een kusje laten tatoeëren.
Iemand advies over de beste shop in omgeving Utrecht?
Mijn geliefde wil er niet voor afreizen naar Joy (Low Voltage Ink), dus ik doe graag een beroep op jullie kennis/mening voor een net zo goede artiest, maar dan iets dichterbij.

Ik heb mijne bij Magic tattoo op de voorstraat laten zetten.
Remco heeft mij getattoeerd.
Erg rustig en werkt goed vind ik.