Ik kan niet anders doen dan je heel veel sterkte en beterschap wensen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Ze is toch naar een ander ziekenhuis gegaan? Dat zeker in het begin de boel al een stuk voortvarender aanpakte volgens mij.
Zonnebloem schreef:ja ben nu bij Boven IJ ziekenhuis. Daar pakten ze het heel anders aan en ging het ook meteen een stuk beter. Helaas dus is het nu weer opnieuw ontstoken. Ik wacht woensdag nog even af. Als ze dan niet met een zinnig plan komen ga ik opzoek naar een ander ziekenhuis. Het AMC zou dan het meest voor de hand liggen maar omdat door een fout van hun mijn vader daar is overleden wil ik daar uit principe niet heen
gohya schreef:Dorus schreef:Waarom naar ziekenhuis 3 gaan als ts zich zelf ook niet netjes aan de voorschriften van de arts heeft gehouden? Dat heeft ook niet meegeholpen aan de genezing van deze zeer grote wonde.
Dus als ze niet zou hebben paard gereden,niet hebben auto gereden,dan zou die bacterie er niet zitten? wat een onzin. Er zit een bacterie in die wond en ze weten gewoon niet precies hoe en wat ze moeten behandelen.Heeft niks te maken met dat ze zich niet aan de voorschriften heeft gehouden.
Het is in het 1ste ziekenhuis gewoon verkeerd gegaan en dáár heeft ze nu alle ellende van.
gohya schreef:Guinevere Het is idd. beter om niet met een briefopener te gaan krabben.Maar je weet wat jeuk doet he,probeer dan maar eens niet te krabben.Ik denk ook wel dat de TS heel voorzichtig heeft gedaan,zal anders behoorlijk pijn doen als ze hard zou gaan wroeten.
Als ze dat wondje,want dat was het eerst,gelijk goed behandeld hadden,was het nooit zover gekomen zoals het nu is.
Ik vind dit echt een fout van het 1ste ziekenhuis.
Ik heb wat gemist denk ik,ik had nergens gelezen dat ze met een briefopener aan het wroeten was.
Shadow0 schreef:Gohya, maar wat kan de dermatoloog met die kennis? De wond moet gewoon behandeld worden, daar zit nu een infectie en die moet weg. Hoe die infectie daar gekomen is, is niet van belang. En ingewikkelde problemen als mishandeling en zelfverwonding vereisen eerst een vertrouwensband. Dat zo maar uit het niets vragen is alleen maar contraproductief lijkt me.