jokari schreef:jeetje Quir... Dat was niet het nieuws dat ik hoopte te lezen... Dikke knuffel.
Ook niet echt wat ik wilde horen, maar goed. Ik ga er voor zorgen wel weer zo goed mogelijk te kunnen functioneren, leven, paard rijden, studeren, enzovoorts. 
De wil is er wel, doorzettingsvermogen ook.
Dankjewel!
spatter schreef:
Enige wat ze aan de infecties kunnen doen is de drain verwijderen en daarna antibiotica. Antibiotica alleen heeft geen nut, omdat t op de drain zit en de drain is niet doorbloed (dus daar komt geen antibiotica). Antibiotica kan t wel beperken, dat t dus bij de drain blijft. Alleen zodra je stopt breidt t direct weer verder uit en het zal dus nooit weg gaan daar door.
Als ik wel antibiotica ga gebruiken nu is de kans heel erg groot dat de bacteriën resistent worden. Als dan de infectie wél door zet (naar bijvoorbeeld hersenvliesontsteking, buikvliesontsteking en/of sepsis/bloedvergiftiging) en de drain gaat er dan met spoed uit, worden de behandelings mogelijkheden heel erg beperkt als de bacteriën resistent zijn geworden voor steeds meer antibiotica.
Dus antibiotica is geen optie, operatie voor mij ook niet en verder zijn er geen mogelijkheden op dit moment. Inderdaad zullen de wonden nu waarschijnlijk niet (goed) genezen.