Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 22:54

Echt wel verschil Paulaaa! Meer getoned al die buik, goed bezig!

Ik heb alle troep en zooi in huis (mijn man snoept graag) en ik blijf er gewoon vanaf. Ik doe mezelf er gewoon geen plezier mee want ik kan toch geen maat houden. Probeer echt te genieten van gezonde dingen. Mijn motivatie is vooral hoe goed ik me voel als ik het niet gedaan heb.

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 23:28

laughterline schreef:
Waar krijgen jullie motivatie van? :o zojuist een zak chips leeggegeten :')

Ik vind het anders gewoon zonde van alle tijd en energie van het sporten met Kayla. Dan doe ik het voor m'n gevoel voor niks! Dus dat hou ik mezelf iedere keer voor. En denk dat het ook belangrijk is dat je niet te streng bent en af en toe wel gewoon lekkere dingen eten. Dan hou je het beter vol. Ik kijk nu al uit naar m'n chocola van dit weekend :o

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 23:36

@ sjappie: knap hoor dat je er helemaal van af kan blijven! +:)+ mijn doel is ieder weekend opnieuw om te snoepen met maten. Als ik er vanaf blijf is er niks aan de hand, maar zodra ik begin is het eind zoek :=

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 08:32

@Paulaaa ik heb dat ook, zit ik alle dagen te letten op mijn eten en dan zou ik dat verpesten met een grote zak chips terwijl ik me daarna nog misselijk voel ook.
Ik geniet ook van de momenten dat ik wel wat snoep, zo heb ik gisteren heerlijk gelunched met twee kroketten op bruin brood. 'S Avonds had ik groene asperges met zalm, zo is het toch weer een beetje in balans. Als je nooit wat mag, ga je juist schransen.

Ik denk nu ook vaak voor de grap: zou Kayla dit eten? Nee! Dus ik ook niet. Haha!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 08:45

Ik vind dat t wel leuk moet blijven, af en toe een bakje (ipv hele zak haha :o ) chips en een reep goede chocola moet van mij wel kunnen. Als je idd verder maar goed eet.

Ik was een week bezig met kayla (ruim maandje geleden denk ik?) toen er een goede kennis/vriendin van onze familie overleed. Die week kon ik me er niet toe zetten, als afleiding werkte t ook niet echt voor me. Dus ik dacht ik moet weer opnieuw beginnen..nu dus nogsteeds niet gedaan. Ik sport wel weer zoals lopen, hardlopen en fitnesshoepelen/touwtje springen, maar echt aan dat schema beginnen.. :')

Vanmorgen stond ik voor de spiegel en ik dacht: komop Wilke.. Ik denk dat ik redelijk snel resultaat ga zien, na 30 day ab challenge had ik ook een groot verschil. Dus denk/hoop dat ik met bbg nog meer ga zien als ik daarnaast blijf fitnesshoepelen oid.

Misschien moet ik maar weer even foto's bekijken van resultaten :') nog meer tips om gemotiveerd te blijven? :)

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:36

W7D3 is inderdaad zwaaaaar!! ;(
Ohhh ben kapot van al dat springen.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:22

Wilke, ik kan soms ook wel een hele zak leegeten hoor.. ik word alleen gemotiveetd van plaatjes. Ik snoep tussendoor gewoo.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:38

Waaauw Paula mooi verschil zeg! Echt heel erg gaaf!

Ik ga volgende week WK4 nog een keer doen. Heb echt geen puf deze week. Einde van Mei is altijd zoooo druk met super veel verjaardagen pfff!

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:54

Ik heb wat dingen gelezen op internet over de hele sixpack hype en dat dit bij vrouwen eigenlijk niet heel haalbaar is tenzij je een heel laag vet percentage moet hebben eb hiervoor moet je erg op je voeding letten. En dat dit gevaarlijk kan zijn i.v.m eet problemen. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik weet van mezelf dat ik best snel beïnvloedbaar ben dus ik niet meer dit sportprogramma ga doen omdat ik graag resultaat zie en dan raak ik denk ik geobsedeerd door voeding.

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:01

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties :)

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:07

soof14 schreef:
Ik heb wat dingen gelezen op internet over de hele sixpack hype en dat dit bij vrouwen eigenlijk niet heel haalbaar is tenzij je een heel laag vet percentage moet hebben eb hiervoor moet je erg op je voeding letten. En dat dit gevaarlijk kan zijn i.v.m eet problemen. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik weet van mezelf dat ik best snel beïnvloedbaar ben dus ik niet meer dit sportprogramma ga doen omdat ik graag resultaat zie en dan raak ik denk ik geobsedeerd door voeding.

Men zegt ook "abs are made in the kitchen", dus het klopt dat je je niet alleen suf hoeft te trainen en dan alles kunt eten en dat je dan alsnog een sixpack krijgt. Een sixpack zou leuk zijn maar is niet mijn directe doel. Ik merk dat ik door deze workout niet alleen sterker maar ook fitter wordt. Het gaat mij om een platte buik en niet direct 6 blokjes, daar moet je idd een laag vetpercentage voor hebben.
Dit alles zie je bij veel before en after foto's van BBG aanhangers, super fit! Je weet toch wat je zelf doet en eet? Zolang je je daar goed bij voelt moet je daar aan vast houden anders moet je er idd mee stoppen.

Bij BBG gaat het absoluut niet om uithongeren maar bewust eten en de juiste voeding bij je workouts vinden. Ik hoef geen Victoria Secrets Fashion model te worden, die lichamen zijn gewoon een full time job. Ik wil graag gewoon goed voor mezelf zorgen, op conditioneel en voedingsgebied. BBG is daarin een perfect uitgangspunt en wat minder snoepen helpt me ook, ik eet nu een stuk bewuster en geniet van een chocolaatje op z'n tijd.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:02

soof14 schreef:

Dan weet ik dat ik sws geen 6pack makkelijk krijg, heb een hoog vetpercentage. Ik wil ook helemaal geen sixpack, vind ik mooi bij jongens. Maar ieder zo zijn eigen ding.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:11

saabineex schreef:
soof14 schreef:

Dan weet ik dat ik sws geen 6pack makkelijk krijg, heb een hoog vetpercentage. Ik wil ook helemaal geen sixpack, vind ik mooi bij jongens. Maar ieder zo zijn eigen ding.

Ik ga met saabineex mee, heb ook een best hoog vetpercentage en ik vind een sixpack bij vrouwen ook niet mooi. Een gespierde/strakke buik vind ik er wel mooi uit zien, maar die blokjes vind ik absoluut niet mooi :o
Vandaag w7d3 doen :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:51

Jeej week 8 afgerond! *\o/* Nog maar 3 weken en dan heb ik de hele bbg1 afgerond. :oo (edit, onee nog 4 weken :)) )

Soof, zo hard zal dat wel niet lopen met dat 6-pack. := Je ziet ook wel resultaat zonder een heel laag vetpercentage te hebben, kijk maar maar foto's in dit topic. Ik zie alleen maar gezonde vetpercentsges en resultaat. :)

Domi, ben benieuwd wat je ervan vond! Volgensmij is die voor veel mensen de ergste. :P

Ik krijg sportmotivatie door progress foto's, vooral op instagram. Ik volg ook allemaal van die bbg accounts. :) Gezonde eet motivatie is moeilijker, vooral als ik met andere mensen ben, dan doe ik toch al snel met ze mee qua eten. :P

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 15:05

@Loose, je zit al op 2/3 *\o/*
Ik heb w7d3 al eens eerder gedaan en vond hem gigantisch meevallen. Ik vond w5/7d2 vooral gigantisch lastig. Die progress foto's geven mij ook wel goede motivatie, ik zie dan waar ik het allemaal voor doe :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 15:27

Oh wacht week 6 was die erge. :P
Die van week 7 was idd leuk! D1W8 vond ik ook leuk trouwens, alleen abs en geen cardio. :))

Hebben ze bij de Action ook gewichten? Of weet iemand waar je ze anders goedkoop kan krijgen? Ik heb nu namelijk alleen maar gewichtjes van een kilo, maar dan merk je haast niet dat je gewichten vasthoudt. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:23

Decathlon is een fijne winkel, maar er zijn er niet zoveel. Body&fitshop is ook wel scherp.
Maar moet je ook maar net i de buurt wonen.

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:34

Bij de action hebben ze alleen gewichten van 0,5kg en 1kg volgens mij!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:40

F_Orumster schreef:
Decathlon is een fijne winkel, maar er zijn er niet zoveel. Body&fitshop is ook wel scherp.
Maar moet je ook maar net i de buurt wonen.

Oh toevallig, beide steden waar het zit kom ik heel vaak. *D Bedankt voor de tip!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:49

Paulaaa schreef:
Bij de action hebben ze alleen gewichten van 0,5kg en 1kg volgens mij!

Klopt, plus een kettle Bell van 5 kg.

Ik heb zelf gewichtjes van 3 kg, en dat voel ik in het begin helemaal niet, maar als ik aan het einde nog de clean en press moet doen dan ben ik aardig stuk hoor, maar mijn armen vallen op zich mee.

Mijn zwaarste dag tot nu toe vond ik W5D2, die mountain climbers....

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:56

Toen ik naar de decathlon in Apeldoorn ging waren er aardig veel gewichten, actio zou ik niet weten. Zag dat ze laatst bij de kruidvat ook gewichten hadden

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 18:12

Action inderdaad alleen 0,5 en 1kg! Ik moet ook nog steeds zwaardere gewichten halen want ik doe het nog steeds met die van 1kg. Probeer wel het een en ander te vervangen door m'n kettlebell van 6kg, bijv de squat clean & press doe ik de 'medicine ball squat & press' met de kettlebell. Als je echt al het materiaal moet aanschaffen ben je en fortuin kwijt, dus ik probeer ook telkens te improviseren met wat ik in huis heb en wat betaalbaar is. :j

@Sjappie: Waar heb jij je gewichten van 3kg gevonden? Vind ik eigenlijk wel een mooi gewicht, een kilo of 3, 4 voor een beetje de basis oefeningen.

Vandaag W7D1 gedaan, omdat ik dag 1 en dag 3 heb omgedraaid begin van de week, ging lekker en ben weer helemaal kapot. Ik zie al wel weer wat vooruitgang heb ik het idee, zal morgenochtend even een foto maken en plaatsen!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:36

Bij de Lidl hebben ze soms ook gewichten!

Net hardloopwedstrijd gehad voor school, heb mn 2 doelen gehaald namelijk aan een stuk door hardlopen en binnen het half uur. Mijn tijd was 29.33, ben tevreden:) Gelukkig ben ik nu klaar met hardlopen vind het maar niks hahaha.

Goed bezig Jodie, benieuwd naar de fotos!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 22:38

@Jodie_ ik heb ooit een keer een setje met matje, gymball, gewichten en soort halter-elastieken iets overgenomen via Marktplaats, dit alles was van het merk Kettler. Zijn ook goede kwaliteit gewichtjes! Veeeeel beter dan dat plasticcen ding vd Action :-).

Edit: het zijn deze http://www.bol.com/nl/p/kettler-neopree ... 032917119/ maar die heb ik in het zwart en icm een matje etc. Ik kan dit setje niet zo snel meer vinden online.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 22:56

Netjes hoor saabineex!! Mooie tijd, kan je dik tevreden mee zijn.

@Sjappie: Dankjewel! Ik ga weer even zoeken. Marktplaats is trouwens ook een super goed idee, vergeet daar altijd te kijken. M'n vriend heeft wel van die halters met schijven enzo erop maar ik vind eigenlijk zo'n vast gewichtje wat fijner. Fijner materiaal om vast te houden en ik ben altijd bang dat er toch wat af schuift en ik zo'n schijf op mijn tenen krijg ofzo :') slaat natuurlijk nergens op maar ach, tot die tijd een goed excuus om het mezelf niet te zwaar te maken en die zinloze gewichten van 1kg te blijven gebruiken. Maar oprecht je hebt er niks aan, en waarom ze die van 0,5kg nog verkopen is voor mij een mysterie, want die van 1kg voel je al niet eens.