Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Waar krijgen jullie motivatie van?zojuist een zak chips leeggegeten
soof14 schreef:Ik heb wat dingen gelezen op internet over de hele sixpack hype en dat dit bij vrouwen eigenlijk niet heel haalbaar is tenzij je een heel laag vet percentage moet hebben eb hiervoor moet je erg op je voeding letten. En dat dit gevaarlijk kan zijn i.v.m eet problemen. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik weet van mezelf dat ik best snel beïnvloedbaar ben dus ik niet meer dit sportprogramma ga doen omdat ik graag resultaat zie en dan raak ik denk ik geobsedeerd door voeding.
soof14 schreef:Ik heb wat dingen gelezen op internet over de hele sixpack hype en dat dit bij vrouwen eigenlijk niet heel haalbaar is tenzij je een heel laag vet percentage moet hebben eb hiervoor moet je erg op je voeding letten. En dat dit gevaarlijk kan zijn i.v.m eet problemen. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik weet van mezelf dat ik best snel beïnvloedbaar ben dus ik niet meer dit sportprogramma ga doen omdat ik graag resultaat zie en dan raak ik denk ik geobsedeerd door voeding.
saabineex schreef:soof14 schreef:Ik heb wat dingen gelezen op internet over de hele sixpack hype en dat dit bij vrouwen eigenlijk niet heel haalbaar is tenzij je een heel laag vet percentage moet hebben eb hiervoor moet je erg op je voeding letten. En dat dit gevaarlijk kan zijn i.v.m eet problemen. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik weet van mezelf dat ik best snel beïnvloedbaar ben dus ik niet meer dit sportprogramma ga doen omdat ik graag resultaat zie en dan raak ik denk ik geobsedeerd door voeding.
Dan weet ik dat ik sws geen 6pack makkelijk krijg, heb een hoog vetpercentage. Ik wil ook helemaal geen sixpack, vind ik mooi bij jongens. Maar ieder zo zijn eigen ding.
Paulaaa schreef:Bij de action hebben ze alleen gewichten van 0,5kg en 1kg volgens mij!