Debbels schreef:Heeft iemand misschien een recept voor gezonde (havermout)repen zónder pinda's en noten? Of is dat onmogelijk?
Vraag ik me ook af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Madelon schreef:Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen maar wil me graag melden!
Ik wil nog 3,5 kilo kwijt, dan zit ik weer op het gewicht wat ik voor mijn zwangerschap had. Deze laatste 5,5kg gaan echt heel erg langzaam. Niet gek hoor want ik ben een snoepkont alleen ben ik gewend dat ik alles kan eten zonder aan te komen. Ik kom dan ook niet aan, maar val dus ook niet af.
Ben 2 weken geleden erg ziek geweest was toen ruim 1kg afgevallen in 1 dag.
Wat ik nu doe, 3 maaltijden, gezonde tussendoortjes, dus GEEN halve zak chips meer 'savonds en ga nu 2 a 3x per week op de fiets naar mijn werk. Ook met mijn dochter probeer ik meer te fietsen ipv de auto te pakken.
LadyKantje schreef:http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/yoghurt.aspx
En wat is veel. Als je magere yoghurt eet is het wel te doen, maar zodra je yoghurtproducten met een smaakje eet, zit je gauw al op meer suikers
SharonIndezz schreef:_sharonnn schreef:Tjaaaa ik wou een tussendoortje, maar nu heb ik t niet gedaan.. Nu heb ik dr geen tijd meer voor.. Dus mn eerstvolgende eten wordt avondeten I guess..
moet goed eten joh, dus ook tussendoortjeswaarom heb je het niet gepakt? niet aan toegekomen? of geen zin in?
SharonIndezz schreef:Hoe groot ben je Boself?
ik heb vanmiddag lekker geluncht met een vitaal bartje gezond(bruin broodje met pompoenpitjes) daarnet als tussendoor een zelfgemaakte smoothie met druiven,bramen,zomerfruit, en sinaasappelsap. wel 2 glazen op, want kon de rest niet kwijt in de koelkastvanavond eten we hier lekker nasi