50 kilo klinkt heel weinig, maar 1.58 is ook een hele korte lengte natuurlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Francinee schreef:Zoo net een soort sandwich gemaakt met kipfilet, sla, huttenkase en een eitje![]()
Vandaag heb ik qua sporten een rustdag want ik ben deze week al 3x naar de sportschool geweest. Trouwens weet iemand waar je goede en niet te dure sportschoenen kan kopen? Die ik nu heb zijn net iets te klein dus dan krijg ik last van m'n tenen als ik heb hardgelopen![]()
En zijn er nog mensen hier die ook mee gaan doen aan the color run??![]()
![]()
Als je hardloopt kun je het beste naar een goede zaak gaan en je laten adviseren. Heb ik ook gedaan, was 120 euro lichter maar heb nu wel een fantastisch paar schoenen die lopen als wolkjes
Net een lekker stuk gefietst, nu nog even mijn 30 day challenges doen en vanavond uit mijn dak op een concerttelt dat ook als lichaamsbeweging?
romyyxv schreef:Mag ik vragen wat jullie als ontbijt eten?
Magrathea schreef:Francine: Runnersworld is een goeie keten!Heb ik me ook laten adviseren.
Het enige is dat je wel wordt geacht de schoenen direct aan te schaffen of 25 euro vooraf te betalen, voor het advies. Snap ik ook wel, het is een beetje banketstaaf als je eerst de juiste schoen voor jezelf vindt en hem vervolgens op het internet gaat bestellen. Maar wel iets om rekening mee te houden.
Danique schreef:romyyxv schreef:Bedankt!
Mijn ontbijt bestaat uit Chocopops met melk
Foei he, da's niet gezond
Voor mijn hardloopschoenen ben ik bij een of andere winkel in Rotterdam geweest... Ze hadden ook golfspullen en skeelers enzo. Weet niet meer hoe het heet...