Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Dat weet ik niet, ga morgen mijn vetpercentage weer bepalen. Merk wel vooruitgang in het sporten, kan trainingen in kortere tijd afwerken wanneer ik voor tijd doe e.d dus dat is positief.
secricible schreef:secricible schreef:Dat weet ik niet, ga morgen mijn vetpercentage weer bepalen. Merk wel vooruitgang in het sporten, kan trainingen in kortere tijd afwerken wanneer ik voor tijd doe e.d dus dat is positief.
Zojuist eens gemeten en mijn vetpercentage is gestegen van 32,6 naar 33,1 blijkbaar... Zoals gezegd, ik bevat het niet...
secricible schreef:Hoe meet je dit? Er zijn erg veel onbetrouwbare methoden.secricible schreef:Dat weet ik niet, ga morgen mijn vetpercentage weer bepalen. Merk wel vooruitgang in het sporten, kan trainingen in kortere tijd afwerken wanneer ik voor tijd doe e.d dus dat is positief.
Zojuist eens gemeten en mijn vetpercentage is gestegen van 32,6 naar 33,1 blijkbaar... Zoals gezegd, ik bevat het niet...
Kiwipitje schreef:Gianti schreef:? Heb je daar een onderbouwing van? Heb tot nu toe altijd begrepen dat juist met elektroden een erg afwijkend beeld kan geven.Met elektrode is idd veel betrouwbaarder dan plooimeeting. Ik word nu ook zo gemeten
Deetjeeuh schreef:Ja weeg altijd 's ochtends voor ontbijt / na toilet maar let ook op of ik vocht vast houd of niet voordat ik m'n conclusie trek.Wegen jullie allemaal 's ochtends voor het ontbijt en na het toilet? Is dat de meest betrouwbare manier?Zelf weeg ik namelijk altijd 's avonds vlak voordat ik naar bed ga..