[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:42

Ashleydk schreef:
Ik ga Donderdag mijn navelpiercing laten zetten! :D Nog iemand tips waar ik rekening mee moet houden voordat ik hem laat zetten?

In ieder geval geen strak truitje aan, genoeg eten van te voren.... en, nog meer?

Een lage broek kan ook wel iets helpen. Niet dat die ook nog bij je navel zit te wroeten. :)
Veel succes met laten zetten! Ik vond hem echt reuze meevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:58

Cindeeh schreef:
Neem een blikje energiedrank/limonade en 2 bruine boordjes van te voren, werkt bij mij als een goede basis!
Iemand meenemen die je kan ondersteunen is fijn. :P

Thanks! Die bruine broodjes gaan nog moeilijk worden, ik eet namelijk bijna geen brood. Maar ik ga 's avonds, dus heb net avond gegeten. Ik neem aan dat dat ook goed is.
Mijn vriend gaat mee voor de ondersteuning. Ben echt veeeeeel zenuwachtiger dan voor mijn tatoeages haha.

Die van die lage broek is ook een goeie! Ik denk dat ik gewoon zo'n soort van harembroek aan doe. Die zit lekker losjes en laag!

Hoe zit het eigenlijk met fietsen, direct daarna, naar huis? En paardrijden, de volgende dag?
Ja ik heb echt geeeeeen idee wat ik kan verwachten haha.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:01

Ashleydk schreef:
Cindeeh schreef:
Neem een blikje energiedrank/limonade en 2 bruine boordjes van te voren, werkt bij mij als een goede basis!
Iemand meenemen die je kan ondersteunen is fijn. :P

Thanks! Die bruine broodjes gaan nog moeilijk worden, ik eet namelijk bijna geen brood. Maar ik ga 's avonds, dus heb net avond gegeten. Ik neem aan dat dat ook goed is.
Mijn vriend gaat mee voor de ondersteuning. Ben echt veeeeeel zenuwachtiger dan voor mijn tatoeages haha.

Die van die lage broek is ook een goeie! Ik denk dat ik gewoon zo'n soort van harembroek aan doe. Die zit lekker losjes en laag!

Hoe zit het eigenlijk met fietsen, direct daarna, naar huis? En paardrijden, de volgende dag?
Ja ik heb echt geeeeeen idee wat ik kan verwachten haha.

Gewoon kijken wat je lichaam aankan, de eerste paar dagen met broeken oppassen.
Als je lichaam aangeeft dat het niet gaat, niet doen. Fietsen lijkt mij niet zo'n probleem. Je kan je lichaam redelijk in n houding bewegen zodat je piercing niet opgepropt zit in een kwab huidvet(sorry dat klinkt heel banketstaaf :') maar je snapt wat ik bedoel)

Goede basis voor eten is goed, meeste mensen eten smiddags geen warm, vandaar dat ik gewoon brood zei. Maar moet lukken zo en anders kan je vriend je opvangen!
En vragen gewoon stellen aan die piercers daar, ze willen je met alle liefde overal over inlichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:13

Thanks voor jullie advies! :D ik denk dat het wel gaat lukken. Ik moet me gewoon niet aanstellen. Ben de laatste tijd in een hartstikke stoere bui :') Heb eindelijk mijn achtbanen angst overwonnen. Dus dan moet dit ook wel lukken. Duurt minder lang dan een achtbaan.. Hoop ik haha. In ieder geval korter dan een tattoeage haha.

Wie weet wil ik ook nog wel een tragus piercing laten zetten. Maar ik denk dat ik eerst maar even moet aankijken hoe het met die navelpiercing gaat haha.

Jennifuur

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:16

Vraagje!
Ik heb een traguspiercing, gewoon een staafje met aan het einde een verdikking zodat ie niet meteen uitvalt.
Nu viel ie er dus vorige week nog wel een keer uit :+ En later die week wilde ik zelf eruit hebben (om een andere in te doen), maar sindsdien krijg ik hem met geen mogelijkheid eruit (Naja, ik kan er heeel hard aan trekken maar dat durf ik niet :') ).
Nu heb ik het idee dat er een vochtbultje tegen de achterkant van t piercinggaatje zit, die een beetje de boel blokkeert . Zou dat kunnen? Moet ik die gewoon vanzelf laten weggaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:26

Jennifuur schreef:
Vraagje!
Ik heb een traguspiercing, gewoon een staafje met aan het einde een verdikking zodat ie niet meteen uitvalt.
Nu viel ie er dus vorige week nog wel een keer uit :+ En later die week wilde ik zelf eruit hebben (om een andere in te doen), maar sindsdien krijg ik hem met geen mogelijkheid eruit (Naja, ik kan er heeel hard aan trekken maar dat durf ik niet :') ).
Nu heb ik het idee dat er een vochtbultje tegen de achterkant van t piercinggaatje zit, die een beetje de boel blokkeert . Zou dat kunnen? Moet ik die gewoon vanzelf laten weggaan?

Een staafje met aan het einde een verdikking? :?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:30

[***] schreef:
Jennifuur schreef:
Vraagje!

Een staafje met aan het einde een verdikking? :?

Hij is er al uit!
Ja, eentje die als neuspiercing of traguspiercing gebruikt kan worden, wacht ik zoek er eentje voor je op :)

https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... d-nosebone

Zoiets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:32

Bij mij zal dat echt nooit blijven zitten. Vraag me ook af hoe je hem erin doet dan? Of is het gaatje net zo groot als de achterkant o.i.d ?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:34

Welke piercings heb je ook alweer? (Forward) Helixen toch? Daar zou het niet zo lekker blijven zitten denk, nee. Bij mijn tragus over het algemeen wel, omdat dat (bij mij iig :') ) een dikker stuk kraakbeen is. het verschil tussen de verdikking en het staafje is echt miniem, maar geeft net een beetje weerstand.
Het indoen gaat wel omdat het staafje dan qua diameter weer klein begint, dan iets breder wordt en dan weer klein zoals de diameter van het staafje behoort te zijn.

Beetje raar wel, maar vind het zelf wel prima gaan ermee (Tot de piercing er dus niet meer uit wilde :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:37

Ik heb inderdaad een double forward helix en een helix, maar bij mijn helix blijft het zoiezo niet zitten denk ik! :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:37

Ah das een neuspiercing die je in je tragus hebt.
Vochtbultjes niet druk om maken, gaan vanzelf weg. :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:09

Loretteeee schreef:
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik terug geweest naar de piercer, er mocht een korter staafje in mijn tongpiercing. Heb nu 16mm. Dit zit dus echt veeeeeelen malen beter dan de 20mm die ik hiervoor had.

Maar mijn vraag, nu hij dus verwisseld is. Mag er dan ook een mooie in? :o
Mijn piercer vertelde dus dat de plastic staafjes en bolletjes (de acryl) kankerverwekkend zijn op de lange termijn. Maar eigenlijk wil ik wel een plastic piercing omdat dat toch mn tanden enigszins spaart. Ik zit namelijk aardig wat te spelen met dat ding. :o

Ze zijn ook zo goedkoop, en er zijn er zoveel.. :oo dat wordt nog moeilijk kiezen...
Glow in the dark... en die met uv-licht oplichten... En dan ook nog de leuke plaatjes.. Ik wil ze allemaal :D

Dat van acryl heb ik nog nooit gehoord. Verder wissel ik zelf alleen het bovenste balletje zodat ik niet met 100 staafjes eindig en zeker weet dat het staafje dat erin zit goed is en niet gaat ontsteken ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:12

Ik heb mijn triple forward helix laten zetten :D Wilde eigenlijk naar Fearless in Den Haag gaan, maar omdat Dominique me tipte over Timeless ben ik daarover naar recencies gaan zoeken en besloten daarheen te gaan. Toen ik belde om te informeren zeiden ze dat het me €75 zou kosten (bij andere shops €150). Zag op de site dat je 25% korting kreeg als je de kortingsflyer uitprintte en meenam, dus dat natuurlijk gedaan :Y) Zou het me ong €55 kosten... Toen ze gezet waren zei die gast bij de kassa opeens €35, geen idee waarom, maar ik vond het wel best :Y) €35 voor een TFH is écht een prikkie. En die shop is echt een aanrader! Goedkoop, goed, steriel en ze nemen echt de tijd voor je :j
Fotootje, heb alleen geen idee waarom hij hem kantelt :? Hij is wel gewoon rechtop gemaakt en opgeslagen namelijk...
Afbeelding

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:19

Zo dat is een luxe prijs! Ik betaal hier in mijn stad per stuk al 50 euro haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:26

Ik had daar eigenlijk ook op gerekend :+ Flinke meevaller dus!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:27

zo dat is zeker goedkoop! Hij is mooi gezet :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:28

Woow dat is inderdaad niet duur!
Vind hem inderdaad ook mooi gezet, jij hebt wel hele lange staafjes trouwens, mijne zijn naar mijn zin te kort eigenlijk maarja tot nu toe nog geen last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:32

Ze hadden niet zoveel verschillende piercings om mee te zetten, denk dat dat ook te maken heeft met dat ze zo goedkoop zijn. Maar ach, vind het niet zo erg. Ziet er nu niet zo charmant uit maar over 2 weken gaan deze er toch weer uit :) En over 9/12 maanden kan ik erin doen wat ik wil :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:36

Over 2 weken deze eruit? Wat komt er dan in?

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:58

eefj33 schreef:
Ze hadden niet zoveel verschillende piercings om mee te zetten, denk dat dat ook te maken heeft met dat ze zo goedkoop zijn. Maar ach, vind het niet zo erg. Ziet er nu niet zo charmant uit maar over 2 weken gaan deze er toch weer uit :) En over 9/12 maanden kan ik erin doen wat ik wil :)

Mooi gezet! Wel enorm lange staafjes zeg! Ik heb in juni 1 FH laten zetten en dat staafje is wel een heel stuk korter!
Je bent wel goedkoop uit voor 3 joh, ik moest er voor 1 45€ betalen!

Ik zou alleen de staafjes niet al na 2 weken vervangen! Ik heb zelf deze vraag ook gesteld wanneer er een korter staafje is kan en dan moet je de genezingsperiode afwachten van ongeveer 9 maanden!

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:06

*komt even binnen vallen *
ik heb sinds een week een neus piercing! *\o/*
ik heb ook een navel piercing, en ik ben bij allebei de piercings flauwgevallen.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:13

Ze zei dat ik over 2 weken terug moest komen voor een check en er dan kortere staafjes in konden. Of tenminste, dat begreep ik. Ze sprak engels, voor mij niet zo'n probleem maar ken niet alle benamingen mbt piercings :P
Maar nog 9 maanden met deze lange dingen rondlopen lijkt me toch ook weer niet de bedoeling? := Lijkt mij juist averechts werken aangezien m'n haar er dan steeds in blijft hangen enzo...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:15

@Eefj33, dat had ik ook bij mijn piercer, bij mij kon er na 8 weken een korter staafje in geloof ik, en verder vooral er vanaf blijven natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:18

Ik heb net al mijn piercings te koop gezet. Ik ga volledig overstappen naar bioplast pus-fit sieraden, dat vind ik gewoon zo'n fijn systeem. Die andere piercings krijg ik gewoon niet in! Toen ik net foto's van de ze wou maken heb ik perrongeluk ook 1 balletje door de gootsteen laten vallen, hij glipte uit mijn handen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:22

Ja dat spreekt voor zich, was ook zeker niet van plan om er zelf me te gaan klooien hoor :D Daar zijn mijn oren me veelste dierbaar voor. Ik denk dat ik maar even ga aankijken wanneer ik terug ga, als alles goed gaat dan ga ik wel wat later dan na 2 weken terug of desnoods 2x. Maar als ze na 2/3 weken rustig zijn, kan het dan veel kwaad om dan al kortere staafjes erin te laten zetten? Ik had altijd geleerd dat die erin moeten als de zwelling over is, juist ivm blijven hangen bij te lange staafjes...