Volgens mij is mijn grootste uitgave iets van 250 euro Dat was toen net had gehoord dat Sephora weg ging uit Nederland. Toen nog even flink ingeslagen.
Over algemeen koop ik vaak 1 of 2 dingen. En dan wat vaker. Niet regelmatig dat ik heel veel in een keer haal.
Ik ben nooit echt iemand geweest die extreem meisjesachtig was oid. Jurkjes? Jakkie. Plamuur? Nah. Luchtjes? Hmm, op zich wel lekker.
Nu vind ik het wel erg prettig om me op te maken, schijnt dat ik met toch wat beter uit zie dan zonder. Maar zulke bedragen zou ik er nóóit aan uitgeven. Althans, niet met mijn huidige salaris. Als ik de loterij win en 4000 per maand verdien is het een ander verhaal.
Ik heb wat merken waar ik enorm van hou voor bepaalde dingen en die koop ik dan ook graag, maar alleen in de aanbieding. (oogschaduw--> The Body Shop, lippenbalsem + bodysmeerseltjes Rituals, foundation inmiddels ook helemaal fan van The Bodyshop, en dan heb ik nog wat drogisterijsmeerseltjes liggen)
Mijn grootste was 235 dollar bij mac Maar normaal doe ik allemaal 'kleine' aankopen
Djilna
Geplaatst: 06-10-14 23:09
Hm, mijn grootste uitgave ineens? Ik denk nov 2 jaar terug bij een VIPavond van Douglas. Toen zat ik, incl korting, ergens tussen de 150 en 180 euro. En laatst in A'dam een aardig bedrag aan MAC uitgegeven, iets van 120 euro? Verder meestal onder de 50 euro ineens. En soms ook maar 3 euro, lipstick oid van Essence, Catrice of Hema
Anoniem
Geplaatst: 07-10-14 02:24
Mijn grootste uitgave wil ik niet eens aan denken. Zal rond de $500 zitten.. Dat geef ik nu niet meer uit aan makeup. Soort van Sephora binge.
Gisteren hope in a jar geprobeerd. Ik kom er niet uit.. Stinkt ie nou naar natte hond of vis? Echt zo ontzettend smerig dat ik er niet van kon slapen.. Werd wel wakker met een super huid, nog nooit zo mooi rustig en matte.
Kaptafel op de vorige tafel is mooi! Heel chique ook. YSL palette is ook mooi, can't go wrong with YSL
Hoe budget is dit? Ga de porefessional weer eens proberen. Werkte de vorige keer voor geen meter maar iedereen vind 'm zo geweldig.
Mijn Rimmel stay matte heeft ook een scheur in de deksel. Ik vind 'm opzich wel fijn, maar of ik 'm nog een keer koop? Jullie? Ik gebruik toch liever high end spul.. Onzin eigenlijk.
Drunksheep
Geplaatst: 07-10-14 07:47
Die Porefessional werkt echt als een trein bij mij. Net alsof iemand irl mijn gezicht heeft geretoucheerd
Maar heb niet echt last van grote poriën, dus ook niet echt nodig. Daarom heb ik hem ook nog niet aangeschaft.
Porefessional vind ik ook heel fijn, al vind ik wel dat het uitmaakt met welke foundation je hem combineert. Met mijn loreal true match foundation werkt hij bijvoorbeeld super, maar zodra ik bourjois healthy glow gebruik ziet het er echt niet uit.. en bij mn Estee lauder heb ik hem gewoon niet nodig dus op het moment gebruik ik heb niet haha.
AnnaXBoy
Geplaatst: 07-10-14 07:57
Ik kom ook even binnen vallen in dit topic. Iemand enig idee waar ik goedkoop de urban decay naked palettes kan krijgen? Vind die paletten zo mooi maar helaas niet in nederland te koop.
linoleum
Geplaatst: 07-10-14 08:10
Echt goedkoop de UD Naked palettes vinden, gaat lastig worden. Maar je kan ook op dupes zoeken. W7 en MUA hebben allebei wel dupes van de Naked palettes. Beide in Nederland te koop, zelfs in de winkel (Op=Op en Kruidvat)
Gisteren sugar bomb blush van benefit gehaald zal vandaag eens foto's maken, wat is hij moooi! Twijfelde tussen de hoola bronzer en sugar bomb
Anoniem
Geplaatst: 07-10-14 08:32
Ebay heeft ook fake UD palettes voor zo goed als niks, maar geen idee wat ze er in stoppen. Heb Naked 1, 2 en 3 (nog een keer de basics halen ) en ze zijn hun geld wel waard trouwens.
Ja zie je, iedereen is gek van de porefessional. Gewoon blijven proberen dus.
Anna ga er maar vanuit als ze goedkoop zijn ze nep zijn, zeker via eBay en marktplaats Maar idd w7 heeft 2 goede dupes net als mua, ik gebruik ze geregeld terwijl ik ook de naked paletten heb
Bij mij werkt de porefessional helemaal niet.. Misschien ligt t aan de combi met m'n foundation, Dior forever, maar hij gaat enorm glijden en bij andere primers helemaal niet dus na 2 testers heb ik t opgegeven.
Porefessional werd bij mij heel lelijk. Alsof het ging schiften met mijn foundation. Gebruik nu Dior pore minimizer. Komt op zelfde neer, maar hierbij niet het schift idee.
De MAC kerstcollectie kwam ik ook al tegen op Temptalia
1 januari is al snel. Wel jammer dat het weer in V&D filialen is, daar kom ik echt nooit wanneer ik in NL ben. Bijenkorf had ik leuker gevonden, mja, die hebben zo hun eigen beauty afdeling al.
Wij hebben een V&D in de buurt dus ik hooooop dat we dat krijgen. Kwam er ook achter dat we een nieuw Smashbox schap hebben in de Douglas, waren ze net aan het vullen toen ik er afgelopen week ging kijken