Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:17

Taucha schreef:
JessAndHope schreef:

Minder naar die leuke collega kijken <<)

Haha ja zo kun je nattigheid ook opvatten := Helaas geen collega's die lekker genoeg daarvoor zijn.

[***] schreef:
Als je niet op de pot gaat zitten, waar ga je dan in vredesnaam op zitten? Plantenbak? :D
Wat dacht je van erboven hangen? Ik ga echt niet met mijn blote foef, met en al helemaal niet zonder haar, op die bril zitten waar jan en alleman overheen zijn gegaan. Dan blijkt dus dat vanuit mijn kale foef die al hangend dus niet meer het laagste punt is, de laatste druppels via de mooie glijbaan die mijn benen dan worden, lekker omlaag rolllen ipv in de pot belanden. Eerder vingen de haren in het streepje dat waarschijnlijk altijd op. :r

Serieus? :') Volgens mij zit je nog altijd met je billen en bovenbenen op de bril... mijn foef/punani/muts/doos/haarloze egel/whatever komt echt niet in aanraking met de bril _O-

Wat ik wel altijd even doe is een 'foefje' ( :+ ) wcpapier er over heen halen. Dat je iig niet in de natte zeik gaat zitten %)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:23

Berdien schreef:
Dan wel een bad zonder water, als je de epilator-op-stroom gebruikt. Anders hoef je nooooooit weer je benen etc bij te werken :)) :=

_O-

Britt_Sisi

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:25

Al fat gefoef hier.. Hahaha

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:27

Door jullie verhalen toch maar 1 besteld haha

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:37

kaat21 schreef:
Door jullie verhalen toch maar 1 besteld haha

Idem dito hier :')
Heb die van mams al een keer getest en dat was niet uit te houden. Maar had toen waarschijnlijk ook te lange haren. Dus ben benieuwd :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:37

Britt_Sisi schreef:

Je zou er een splaakeblek van krijgen <<)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:40

Morgen op Nu.nl op de voorpagina

"bol.com verkoopt van de een op andere dag een hele berg egelapparaten, omzet stijgt met 200%, na verluid zal het hier niet bij blijven... Bol.com adviseerd om ook bij andere (web)winkels te kijken, aangezien vooraad momenteel beperkt is" aldus bol.com

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:41

Eergister m'n benen met de Philips geëpileerd en voel nu overal als ik kippenvel heb mini stoppeltjes. Zou die t tweede haarzakje mee hebben getrokken (heb ergens gelezen dat dat kon) omdat deze haren zo hard waren?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 00:04

JessAndHope schreef:
Britt_Sisi schreef:

Je zou er een splaakeblek van krijgen <<)

:') telefoons he!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 00:08

Ik heb nog geen "tijd" gehad. :Y) Morgen ga ik gewoon scheren want ik heb 's avonds een feestje..
Maar daarna zal ik het laten groeien tot het lang genoeg is om te epileren, mijn benen in ieder geval. :Y)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 00:14

Zo lang hoeft het niet te zijn hoor om te epileren!Ik zou 3 mm niet gaan meten, maar lang is het geloof ik niet :'). Zou ook niks zijn als je het allleen kan gebruiken bij lange haren, fijn in de zomer om dan eerst met een bos haar rond te moeten lopen hahaha.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 01:04

Zojuist voor de tweede keer in 3 dagen tijd droog moeten scheren :') En eerlijk is eerlijk.... het is wáánzinnig glad. Oke, leuk voelt het niet, maargoed.... echt verschil drna met gewoon scheren merk ik niet. Het resultaat is beter, de dagen erna hetzelfde :+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 08:32

idinn schreef:
Door dit topic.. ben ik begonnen met m'n oksel epileren. Niet met mijn prehistorische epilator, maar een pincet. Telkens als ik de badkamer in stap moet ik minstens 5 haartjes eruit trekken. Met examens leren drink ik liters thee, dus het schiet toch al redelijk op zo aan de linkerkant. Een wat gefrustreerde stress bui helpt ook mee om ff te plukken haha.

Idee is dat de haren langer wegblijven dan hoe traag ik epileer met pincet en dat het bij te houden valt. En de volgende keer de haartjes al wat makkelijker eruit gaan. Was mij ook nooit opgevallen dat er soms 2-3 haartjes uit zelfde plek ontstaan. Als daar er dan 1 uit is gaan die andere veel makkelijker eruit :')

Heb even geen geld voor een nieuwe *vast betere en geschiktere* epilator. Dus dan maar met een pincet en zien of het beetje bevalt. Lijkt voorlopig toch geen weer voor shirts zonder mouwen dus dat er dan nog wat haar groeit maakt nu even niet uit :+ Epilator gaat natuurlijk veel sneller, ook vast pijnlijker. Maar na die verhalen hier veel te bang dat ie teveel vastgrijpt als prehistorisch geval haha.

Haha, zo doe ik het ook! Of als ik een hoofdstuk geleerd heb, trek ik er zoveel uit :+ Als je op tijd begint zijn ze allemaal weg voor je in topje naar buiten gaat :)
Laat je me weten als je aan de rechterkant begint? Want dat lijkt me zo ongemakkelijk als je rechtshandig bent...

Mijn benen de ik trouwens ook zo, maar eigenlijk alleen de dikkere haartjes. De dunnere zie je toch niet als je niet met je neus er boven gaat hangen :+

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:11

SharonIndezz schreef:
Morgen op Nu.nl op de voorpagina

"bol.com verkoopt van de een op andere dag een hele berg egelapparaten, omzet stijgt met 200%, na verluid zal het hier niet bij blijven... Bol.com adviseerd om ook bij andere (web)winkels te kijken, aangezien vooraad momenteel beperkt is" aldus bol.com
_O- _O- _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:13

Wilke93 schreef:
Eergister m'n benen met de Philips geëpileerd en voel nu overal als ik kippenvel heb mini stoppeltjes. Zou die t tweede haarzakje mee hebben getrokken (heb ergens gelezen dat dat kon) omdat deze haren zo hard waren?

Weet iemand of dit kan :+
Of waarom ik anders allemaal kleine mini stoppels heb als ik kippenvel heb? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:24

Citaat:
[***] schreef:

Als je niet op de pot gaat zitten, waar ga je dan in vredesnaam op zitten? Plantenbak? :D

Wat dacht je van erboven hangen? Ik ga echt niet met mijn blote foef, met en al helemaal niet zonder haar, op die bril zitten waar jan en alleman overheen zijn gegaan. Dan blijkt dus dat vanuit mijn kale foef die al hangend dus niet meer het laagste punt is, de laatste druppels via de mooie glijbaan die mijn benen dan worden, lekker omlaag rolllen ipv in de pot belanden. Eerder vingen de haren in het streepje dat waarschijnlijk altijd op. :r

Joh, ik begrijp ook wel dat je erboven hangt. Het was meer een grapje, vandaar ook de :D . Ik hang er soms ook wel boven. Is afhankelijk van het toilet. Grappig dat een blote foef, je benen als glijbaan gaan gebruiken. Ik heb de foef nog nooit helemaal kaal gehad, dus ik heb de ervaring niet.

Citaat:
Serieus? :') Volgens mij zit je nog altijd met je billen en bovenbenen op de bril... mijn foef/punani/muts/doos/haarloze egel/whatever komt echt niet in aanraking met de bril _O-

Wat ik wel altijd even doe is een 'foefje' ( :+ ) wcpapier er over heen halen. Dat je iig niet in de natte zeik gaat zitten %)

Het is mogelijk hoor om de pot niet aan te raken. Afhankelijk van de kracht in je beenspieren ;) . Het "foefje" dat jij gebruikt doe ik ook regelmatig.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:28

Dat maakt me dan weer echt niet uit als ik naar een wc ga.. Tenzij de bril nat/vies is, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:29

Wilke93 schreef:
Weet iemand of dit kan :+
Of waarom ik anders allemaal kleine mini stoppels heb als ik kippenvel heb? :)

Geen idee... Mijn benen zijn sowieso nooit 100% glad als ik geëpileerd heb. Het is mooi voor het zicht, je ziet niks, maar voor het echt voelbaar gladde ga ik er altijd nog met een scheermesje overheen als ik klaar ben met epileren... :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:18

Hmm, zit nu te twijfelen tussen ouderwets gewoon een nieuw scheermesje te kopen, of de onthatingscreme

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:21

Hier een stille meelezer! Ik heb om sommige berichtjes echt in een deuk gelegen! :')

Ik scheer gewoonlijk alles. In de winter doe ik nooit zo vaak mijn benen. Dan mag ik het elke dag doen en het moet bij mij altijd snel snel. Resultaat: half geschoren en bebloede benen. Ik scheer altijd onder de douche. Heb daarna wel altijd last van bultjes en irritatie. Als ik het droog scheer word dat alleen maar erger.

Ik dat ik ook maar een epilator ga aanschaffen. Nu zit ik te twijfelen tussen die van Philips en een Wet & Dry epilator. Heeft iemand hier ervaring Wet & Dry epilator?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:33

liannepalle1 schreef:
Ik dat ik ook maar een epilator ga aanschaffen. Nu zit ik te twijfelen tussen die van Philips en een Wet & Dry epilator. Heeft iemand hier ervaring Wet & Dry epilator?

_lies_ schreef:
Zeg heeft iemand ondertussen de epilator al op de bikinilijn geprobeerd? Het voelt al vreselijk op mijn benen, maar om hem daar op te gaan zetten... brrr
edit: een vriendin van me heeft trouwens een epilator die onder de douche gebruikt mag worden, dan is het bijna geheel pijnloos . Voor de mensen die iets meer te besteden hebben, zou ik dan echt meer deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 012862192/ (ook met kleine kop) dan de gewone die niet onder de douche gebruikt kan worden, uit eigen ervaring :+. Zodra de stufi er is, ga ik deze maar eens bestellen :j.

Ik ga voor de wet & dry versie. Vind dat veel fijner epileren onder de douche, minder pijnlijk. (Een keer die van mijn stiefmoeder gebruikt) :j

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:39

Hahaha, ik heb het hele topic meegelezen, en ik lig dubbel om jullie! Als mijn loon is gestort dan ga ik hem ook bestellen, nog een paar dagen wachten! Ik realiseer me nog niet echt de pijn denk ik haha, want ik ben best benieuwd eigenlijk

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:41

als je nu zou voelen wat ik in mn oksels voel ben je niet meer zo benieuwd...pfff

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:42

Hij is binnen.. Vanmiddag alleen thuis, dus dan zal ik hem eens testen. Help :') :P

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:43

Ik ga maar gewoon met mn pincet beginnen denk ik haha :')