Sterker nog ik ben mijn reis entingen langzaam aan het aanvullen. Beetje per keer. Vandaag eerst bloedtest ivm hep a of ik niet voldoende antistoffen heb nog. 5 jaar geleden nog wel terwijl ik 5 was toen ik het kreeg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tmr001 schreef:[naam] schreef:Als je voor onderzoek maar een klein groepje neemt ten opzichte van de gehele wereldbevolking en daar weinig tot geen zware vaccinatieschade uit haalt, vervolgens alle zware vaccinatieschades die in de praktijk aan het licht komen af doet als "kan niet door het vaccin zijn veroorzaakt" en daarbij als fabrikant ook nog door overheden bescherming geniet waardoor je onaantastbaar bent in je handelen en ook wat je producten aangaat, dan is het ook niet gek dat vaccins als "veilig voor de mensheid" kunnen worden beschouwd.
Welke zware vaccininatieschades in de praktijk? Volgens mij hebben we al een beetje vastgesteld dat vaccinatieschade een enorm vaag begrip (alles van allergieen tot ontsteking tot autisme tot tsunamis tot oorpijn) is en. Als we niet echt weten wat het is kunnen we ook niet echt toetsen dat het vaccinatieschade is en we kunnen het ook al niet vergelijken met een grote groep niet gevaccineeerden onder dezelfde gezondheidsomstandigheden. Als jij gelooft dat wanneer je je elleboog stoot jouw blauwe plek groter is dan die van iemand anders dan die van iemand anders omdat jij wel gevaccineerd bent kan je dat ook scharen onder vaccinatieschade. De omschrijving is zó vaag.
Ik zou echt willen weten of de generatie die als eerste gevaccineerd werd (de nu ouderen van Nederland die met veel te veel zijn en allemaal veel te oud worden) in 1x signficant meer vage klachten (allergieen, astma) kregen en of deze zijn te linken aan vaccineren. Of hoe het toedienen van een dood of verzwakt virus er in je lichaam voor zorgt dat deze klachten ontstaan.
Ik geloof echt dat er bijwerkingen zullen zijn en ik geloof ook ook dat deze heel heftig kunnen zijn. Maar ik geloof dat ik mazelen en difterie heftiger vind. Ik heb zelf overigens alle vaccinaties plus een berg extra ivm. reis naar Afrika gehad. Die deden vooral veel pijn aan mijn portemonnee. Ik heb me bijzonder goed ontwikkeld en ben geheel allergie en astma vrij.
lieveli schreef:'Zware vaccinatieschade'.
Je denkt ook dat een kind na 3 weken vaccinatie besmettelijk is. Mwoah.
n_love_qwert schreef:Vaccineer. Je. Kinderen.
Het is niet moeilijk
poes schreef:Nikass: niemand beweert hier dat vaccineren geen negatieve gevolgen kan hebben. Wel dat het risico en de ernst ervan niet opwegen tegen niet vaccineren.
bigone schreef:En als er maar genoeg ouders zijn die vinden dat er niets in dat kinderlichaam mag dan komt vanzelf de tijd dat gevaarlijke ziektes weer een kans krijgen om toe te slaan en ik denk dat de ouders die toch voor vaccinatie zijn gegaan, ondanks het kleine risico van bijwerkingen, dan opgelucht adem halen.
lieveli schreef:Nee 0,0 respect.
pmarena schreef:Ilse, die vergelijking met fruit e.d. waar bepaalde stoffen in zitten die we dan toch wel binnenkrijgen, je snapt toch ook wel dat er een verschil kan zijn tussen stoffen in je lichaam krijgen via je mond of direct dieper in je systeem door het te injecteren?
Neem dat fruit, dat kan je prima eten, je maag-darm stelsel is er op gemaakt om goede zaken op te nemen en slecht spul z.s.m. naar de uitgang te transporteren
Wat denk je dat er gebeurt als je die onschuldige peer helemaal fijn pureert en via een injectienaald in een spier injecteert? Ik denk dat het resultaat heel anders is dan wanneer je het opeet.
poes schreef:Nikass: niemand beweert hier dat vaccineren geen negatieve gevolgen kan hebben. Wel dat het risico en de ernst ervan niet opwegen tegen niet vaccineren.
Nikass schreef:poes schreef:Nikass: niemand beweert hier dat vaccineren geen negatieve gevolgen kan hebben. Wel dat het risico en de ernst ervan niet opwegen tegen niet vaccineren.
Maar die afweging is er één die ieder voor zichzelf moet maken. Jij kunt niet voor een ander bepalen wat die voor zichzelf kan verantwoorden.
Nikass schreef:poes schreef:Nikass: niemand beweert hier dat vaccineren geen negatieve gevolgen kan hebben. Wel dat het risico en de ernst ervan niet opwegen tegen niet vaccineren.
Maar die afweging is er één die ieder voor zichzelf moet maken. Jij kunt niet voor een ander bepalen wat die voor zichzelf kan verantwoorden.