en ga ik naar een gewicht wat ik niet kan accepteren. M'n setpoint ligt op bmi 22/23 ong.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ga ik naar een gewicht wat ik niet kan accepteren. M'n setpoint ligt op bmi 22/23 ong.
Ik heb dan altijd liever dat het gewoon maar zeker is, dan weet je waar je aan toe bent. Sterkte morgen, hopen dat je vroeg wat hoort
Ik zal voor je duimen dat je toch nog door mag gaan 
Denk dat ik maar vroeg ga slapen. xMendy schreef:Trouwens.. mijn plan die ik vorige week heb geschreven wordt hoogstwaarschijnlijk niet goedgekeurd. Had dan vandaag m'n laatste dag groepstherapie. Maar dat hoor ik morgen officieel. Volgende week ook laatste gesprekken bij de kliniek als het goed is. Loop er al een tijdje sinds mn laatste ontslag (april dit jaar) en het 'moet' stoppen ondanks dat het niet goed gaat.
Ik haat die onzekerheid. Krijg al geen hap door m'n keel, maar ben ook zwaar geneigd om m'n boosheid te uiten dmv m'n es en compleet in staking te gaan. Hoe kinderachtig ook..
Dus doei kliniek en doei GGZ. Ik mag het uitzoeken
xMendy schreef:Trouwens.. mijn plan die ik vorige week heb geschreven wordt hoogstwaarschijnlijk niet goedgekeurd. Had dan vandaag m'n laatste dag groepstherapie. Maar dat hoor ik morgen officieel. Volgende week ook laatste gesprekken bij de kliniek als het goed is. Loop er al een tijdje sinds mn laatste ontslag (april dit jaar) en het 'moet' stoppen ondanks dat het niet goed gaat.
Ik haat die onzekerheid. Krijg al geen hap door m'n keel, maar ben ook zwaar geneigd om m'n boosheid te uiten dmv m'n es en compleet in staking te gaan. Hoe kinderachtig ook..
Dus doei kliniek en doei GGZ. Ik mag het uitzoeken
Ikzelf heb in Belgie in de kliniek gezeten omdat in Nederland de wachttijden zoooo lang zijn. Ik sta nu ingeschreven voor de ruyterstee, maar hoef als ik gewoon aankom gelukkig niet klinisch.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je nooit meer normaal zal kunnen eten, na een tijdje normaliseert je energiebehoefte en heb je minder nodig. Bij mij is het veel verbeterd op het moment dat mijn gewicht terug in de 'veilige zone' zat, omdat ik dan geen tekorten meer moest aanvullen. Dan kon ik langzaam afbouwen tot een gewone aankomlijst en dan later als ik mocht stabiliseren tot een basislijst.
het duimen heeft geholpen hihi
Ik ben vrij klein en heb een zittend beroep. Ik ga naar een diëtiste en ik zou dan inderdaad minder mogen eten als zo'n standaard basislijst die je vind op proud2bme. Maar mijn diëtiste stelt die eetlijst dan weer op omdat ik dan toch twee eetbuien per week mag hebben (beetje compensatiegedrag, schiet niet op zo
) Dianta schreef:GeekGirl: iedereen stabiliseert op een ander gewicht, niet? Ik heb het gevoel dat ik altijd op een bepaald gewicht stabiliseer, maar dan heb ik een bmi van 24 ongeveer. En dan voel ik me echt onveilig omdat het dus bijna overgewicht is. Ik heb moeite om dat te accepteren, daarom denk ik soms ook dat de basislijst gewoon te veel is voor mij.
Nu voel ik me wel schuldig maar
Iemand ervaring met accare?