Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(en de mummy kicks) geef mij maar de level drills

Inmiddels dag 5 hier van Focus T25, gister dus Ab Intervals gedaan haha. Vind de ene workout beter te doen dan de ander, maar het is hoe dan ook werken en dat voelt eigenlijk alleen maar goed. Heerlijk dat het niet zo lang duurt en ik ben evengoed net zo doorweekt (meestal) als met Insanity! Verder probeer ik hard te letten op m'n eten, wat gelukkig steeds beter gaat. Ben heel benieuwd hoe ik het er de komende weken vanaf ga brengen!
Heb iets zo moois gezien en het is ook nog in mijn dorp : http://uctemmeloord.nl/ heb me proefles aangevraagd

hou me alleen niet vast aan het schema, ik train wanneer het me uitkomt. Kan ik een dagje echt niet schaadt het niet. Ik ga morgen ook op een bootcamp training in het duin. Vind het wel heel zwaar
pure cardio vind ik inprincipe wel meevallen, vond plyo zwaarder.

Met vakantie geen tijd gehad en dus twee weken niet aan de Insanity gezeten en nu kan ik me er gewoon niet teo zetten. Het is ook veel te heet! Ik heb die T25 ook gedownload en zie wel wanneer ik mezelf weer zover krijg om even goed te sporten. 
sax89 schreef:Power reiner. Je hoeft niet perse de dvd op pauze te zetten. Als jij een handdoek en een flee water bij de hand hebt. Kun je binnen 20 seconden weer verder. Zoek je eigen tempo en ga deze per dag proberen op te voeren. Het is niet mogelijk om direct zoals shaun er vol in te gaan.
Ik dacht de eerste week ook dat ik mn kuitspieren vol scheuren had zitten. Kon mn voeten niet meer afwikkelen van de kramp, verzuring. Nu een ruime week later hb ik er geen last meer van maar merk wel aan mezelf dat ik steeds harder en beter kan.
Je kant het powerreiner!