Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:38

Wij hebben ook nooit iets in huis :n Waar andere mensen chips in de kast hebben liggen, daar ligeen bij mij gedroogde peulvruchten :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:39

Killyenn schreef:
Als ik dan iets zoets wil, dan moet ik eerst naar tesco, en dat betekent ook nog eens een flinke heuvel op en af :))

Toen ik in Finland studeerde moesten wij voor de supermarkt ook een heuvel op (en was het zo'n graadje of -25). En dure snoep! Heeft mij helaas nooit echt tegengehouden :=

(waren wel hele lekkere chippies en snoepjes... :o )

Heb nu nog 2 repen Finse chocolade, een halve bak (1kg) met geisha chocolade staan (Heeft vriendje voor mij meegenomen :o ) en een bak Ben en Jerry's in de koelkast. Maar die voorraad staat er ondertussen al 3 maanden en is alleen als ik echt Finland heimwee heb :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:40

Ik ben er best bewust mee bezig :j Eet 's avonds geen aardappelen e.d. (tenzij we stamppot oid eten), maar wel onbeperkt groenten. Behalve in het weekend, eet ik 's avonds niks meer.
Ik moet alleen weer even 's avonds mijn lunch gaan klaar maken en meenemen, want nu beland ik steeds in het bedrijfsrestaurant.. en dat is toch best beperkt.

Mijn vriend staat op de markt met noten en zuidvruchten. Ik heb dan ook altijd ongebrande noten en verschillende bessen/zaden/zuidvruchten in huis om op te knabbelen. Chips e.d. hebben we eigenlijk nooit in huis. Wel een stukje (extra) pure chocolade, jummie!

_Noor schreef:
Gisteren:
O: bakje volle yoghurt, banaan.
T: -
L: hard broodje met brie, sla, tomaten en komkommer, een gekookt ei, een bekertje optimel en een fruitsalade.
T: appel
A: paar hapjes boerenkool (vond het niet lekker) en een stukje rookworst (weinig dus)
Beweging: uur dressuurles.
* véél te kort gedronken, was 's avonds compleet uitgedroogd.

Voor vandaag:
O: twee volkoren crackers: één met pindakaas, één met pure hagelslag en een jus
T: sinaasappel
L: 2 roggebroodjes: één met honing, één met kaas en tomaat, een gekookt ei en fruitsalade
T: appel
T: kip cordonbleu en witlof of spruitjes of sperziebonen
Beweging: 30ds level 2, wandelen of stappen met paard.

Edit: morgen ben ik jarig en mijn moeder gaat kwarktaart maken :9
Laatst bijgewerkt door _Noor op 15-01-13 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:40

phormicola schreef:
Wij hebben ook nooit iets in huis :n Waar andere mensen chips in de kast hebben liggen, daar ligeen bij mij gedroogde peulvruchten :')

Hahaha ja :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:43

Anoniem

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:51

Jeetje Imre, dat meisje lijkt wel een heel ander persoon! Knap meisje, wat een weg.. pfff....

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:04

Ik heb spierpijn in mn buik en moet steeds niezen, niet grappig :') best nette lijstjes allemaal! Ik heb net 2 boterhammen met filet amrricain, sla en komkommer op, lekkur

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:07

Imre schreef:
Winged schreef:
Heb nu nog 2 repen Finse chocolade, een halve bak (1kg) met geisha chocolade staan.

:9 :9 :9 Lekker!!! Nou heb ik ook Finland-heimwee!

Nog meer inspiratie: de site van Taralynn McNitt. Die volg ik al een paar jaar. Staat vol gezonde recepten en tips. http://undressedskeleton.tumblr.com/ Ze komt van ver, zie before en after: http://undressedskeleton.tumblr.com/mystory

Zij maakt lekkere gerechtjes! :oo

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:11

Imre schreef:
Nog meer inspiratie: de site van Taralynn McNitt. Die volg ik al een paar jaar. Staat vol gezonde recepten en tips. http://undressedskeleton.tumblr.com/ Ze komt van ver, zie before en after: http://undressedskeleton.tumblr.com/mystory

Oh die bananenpannekoeken. Dat ga ik uitproberen :D
(gezond eten en budget houden is wel lastig... Maar ik moet er nog evenwicht in vinden :+ )

Edit: Wil dat nú al uitproberen. Maar niet handig want heb al kip uit liggen... Daar kan ik 2 dagen mee doen...

Dus donderdag :))

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:20

Ben weer terug na mijn inzinking van gisteren :D Vanmorgen nogmaals gewogen en toen had ik hetzelfde gewicht als 11 dagen geleden. De schade valt mee :')

Wauw, als ik jullie verhalen lees en foto's zie, zijn de meesten echt al goed op weg. Petje af!

Heeel snel mijn verhaal: altijd dunne spriet geweest. Mocht nooit bij iemand op schoot, want m'n botten deden hen zeer :oo In de puberteit kreeg ik wel iets heupen, maar bleef door het fanatieke paardrijden zo strak als het maar kon, had een buik om jaloers op te zijn. Kon ook altijd eten wat ik wilde, kwam geen gram aan.
Maar toen ik ging studeren, ging ik van elke dag een uur flink sporten naar euh.. niks meer :oo En omdat ik op mezelf woonde, werkte ik dagelijks hele zakken chips en pakken koek naar binnen. Resultaat: in een half jaar tijd 10 kg erbij. Toen ik m'n ex leerde kennen gezonder gaan eten, meeeer gaan bewegen en uitgekomen op +- 65 kg. En daarop blijf ik sindsdien hangen.
Voor de beeldvorming; foto van 1,5 jaar geleden. Ik zie er nogsteeds zo uit. *Clicky*

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:25

Ik heb even een vraagje mensen: Ik zag net dat vanaf 1 januari 2013 3 uur dietisten uurtjes (of hoe je dat ook maar noemt) in het basispakket van de zorgverzekering zit. Nu zit ik dus te twijfelen... zal ik een afspraak maken? Misschien is dat een wat betere stok achter de deur om écht gezond te gaan eten. Twijfel twijfel :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:28

@ Destino: wat een knap figuur heb jij zeg... die taille is echt heel vrouwelijk
@filfill: ik eet ook de hele dag tussendoortjes hoor; anderhalf uur na mijn lunch val ik bijna om van de honger en dan eet ik een stuk fruit. Een uur later heb ik alwéér honger en eet ik een kommetje fruit, en daarna probeer ik te shredden in de hoop dat dat de tijd sneller doet tikken zodat ik snel naar mijn avondeten toe mag :')

@ Rebel jits: je ziet er goed uit :)

Ik heb best wat spierpijn in mijn armen vandaag van level 2, maar godzijdank is het helemaal zo erg niet als in level 1; dit valt beter mee dan verwacht :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:31

Bhriseis schreef:
Ik heb best wat spierpijn in mijn armen vandaag van level 2, maar godzijdank is het helemaal zo erg niet als in level 1; dit valt beter mee dan verwacht :)

Dat heb ik ook. Maar pfffff was wel even flink op de kiezen bijten. Maar kijken hoe het vanavond gaat :)

(vind de nieuwe push-ups leuk :D )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:33

Interessant die lijstjes!! :)

Zijn hier nog meer wandelaars onder ons? Shredden kan nu even niet met mijn dieëet, maar wil toch graag wat doen. Ik vind wandelen heerlijk, het liefst door de natuur en flinke afstanden. Wat zijn daar fijne schoenen voor? Die ook geschikt zijn voor de winter en er moeten steunzolen in kunnen ...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:35

De nieuwe push ups zijn inderdaad het beste te doen := Ik vond het ook heel zwaar hoor

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:37

Jeetje wat gaan jullie hard.

Weet niet meer wie het vroeg of ik van mezelf smal gebouwd ben.
Maar dat ben ik niet. Ik had een peer figuur.
Nu een zandloper. Als ik zou stoppen met sporten en gezond eten dan word ik weer een peer met mini borstjes een slanke taille love handles en brede heuprn.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:39

Ik moet morgen beginnen aan level 2 := Vandaag nog eenmaal level 1, ik hoop dit keer compleet met Nthalie mee te kunnen doen, inc. push-ups.

Iets waar ik heel blij mee ben is dat ik nu iets meer figuur heb. Het zal om niet meer dan een cm gaan maar dat maakt met mijn niet bestaande taille een hele hoop uit :+ Ik heb echt een typisch recht atletisch lichaam :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:39

Nommmm! Lekker geluncht :D

O: Weetabix met denk 100 a 150 ml halfvolle melk
T: Twee x kiwi
L: Twee knäckebröd met gekookt ei
T: Handje pistachenootjes? Kan dat?
A: Bepalen m'n ouders, ben weekje thth
T: Geen idee, wat magere yoghurt?

Drinken:
Twee x koffie, een x thee, een x water met citroensap. Koffie/thee altijd zwart.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:40

Raponsje schreef:

Nu een zandloper. Als ik zou stoppen met sporten en gezond eten dan word ik weer een peer met mini borstjes een slanke taille love handles en brede heuprn.

Maar jouw bekken/heupen zijn dan van zichzelf niet echt breed gebouwd qua boten zeg maar?

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:40

Weet een van jullie hoe het zit met krentenbollen? die vind ik echt heerlijk met een klein beetje boter, maar zijn ze ongezonder dan gewoon brood?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:41

Destino schreef:
Raponsje schreef:

Maar jouw bekken/heupen zijn dan van zichzelf niet echt breed gebouwd qua boten zeg maar?

Dat wou ik net zeggen. Op een gegeven moment kom ik gewoon bot tegen, veel smaller zullen mijn heupen niet gaan worden (hoeft ook niet voor mij)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:43

Mijn heupen zijn nog best breed hoor.
Er zit echt bijna geen vet op maar slanker gaat niet.

Mijn heupen zijn 90cm.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:46

Je lijkt smaller dan! Maar zo te zien heb je een lang bovenlijf, dat scheelt misschien dan lijkt het allemaal wat langer en smaller :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:47

Mijn bovenlijf is langer dan mijn benen... :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:48

Ja bij mij is het dus andersom, ik heb hele lange benen :+ daardoor lijk ik ook een stuk langer, mensen denken altijd dat ik veel langer ben terwijl ik ben best wel klein :') heel irritant want ik krijg dus zelfs nog van goede vrienden te horen "wat ben jij eigenlijk klein!" :')