Na mijn positieve berichtje, niet zo positief meer.. Word zo moe van mij klas, met al die opmerkingen over dat ik een nerd ben en klein ben en van die poedersuiker over mijn overleden vriend..
Kentaro
Geplaatst: 06-11-12 22:45
meis, het is vanaf hier heel erg makkelijk zeggen, maar probeer het je ene oor in, je andere oor uit te laten gaan!!! Het zegt zoveel meer over die anderen die zo verschrikkelijk kinderachtig bezig zijn!! Het lijkt wel of het 'erbij hoort' om andere het leven zuur te maken op school...... Weet je, hoogstwaarschijnlijk gaat het niet eens om jou maar hebben ze puur iemand nodig om banketstaaf tegen te doen!! Kop op!! Wees trots op jezelf en laat die anderen lekker in hun eigen sop gaar koken!!
Is inderdaad niet leuk! Heb het zelf ook meegemaakt.. Als ik er nu aan terug denk, denk ik toch ook van 'ohh help, waarom heb ik me zo laten doen door die mensen!' Maar het is een deeltje van mijn verleden, het heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben en daar ben ik best fier om! Gebeurtenissen zorgen dat jij een unieke persoonlijkheid hebt
Dat is echt niet leuk! Heel veel sterkte, ik weet hoe het kan zijn.
Met mij gaat het aan de ene kant wat beter, andere kant wat minder. Ik heb ontzettend veel kunnen praten bij mijn docent, daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Hij gaat me helpen en ik ga naar de zorgcoördinator. Vanmiddag heb ik weer even kunnen praten. Hij zei; 'He, als je er mee zit, mag je dat best tonen hoor, je mag alles zeggen.' En ja hoor, hele stortvloed van tranen. Maar goed, het luchtte op.
Dikke knuffel voor iedereen hier!
Kentaro
Geplaatst: 06-11-12 23:32
Wat ontzettend fijn te horen dat er nog zulke docenten zijn!!! Super dat je daar je hart mag en kunt luchten!!
Daar ben ik inderdaad heel blij mee. Vorig jaar heb ik een wat mindere docent gehad, en de mentor van dit jaar kan ik niet vertrouwen. (ze belooft niets te zeggen, vervolgens komt er een andere docent naar je toe; Joh ik heb dit en dat gehoord. wat nu?) en deze docent belooft mij dat we er samen met de zc uit komen, dus dat voelt veel beter. Voelt wel goed dat ik weet dat het wel weer goed komt.
Sjonge sjonge, wist niet dat er zoveel fout kon gaat voor half 8 smorgens... Eerst te laat me bed uit dus had al haast, nou alles precies in een kwartier gered (waar ik dan normaal een uur over doe..!) ruzie met me pa, omdat ik haast en stress heb en hij loopt te zeuren.. toen naar de bus moeten rennen met mijn zware gewone tas en mijn zware laptoptas nog. Kom ik mooi precies optijd bij de bus aan, zit mijn ov niet in mijn portemonnee omdat me pa hem gister moest opladen... Toen chagereinig thuis gekomen, weer ruzie met pa en nu ben ik wel zoo chagereinig.... en kan ook geen sigaret roken om rustig te worden want me broertje is er en dan mag dat niet van me pa... Ben benieuwd hoe de rest van de dag zal gaan..
Dat is vette pech! Kom je nog op tijd op de plaats van bestemming? Ii werd ergens vannacht om een uur of zes wakker en val niet meer in slaap. Kon ik lekker uitslapen omdat er studiedag is. Jammerrrr.
Nee ben telaat, en heb ook geen beltegoed om iemand te smse dat ik later ben.. Oh das ook lekker fijn! Ach joh ken je nog even lekker bankhangen!
Kentaro
Geplaatst: 07-11-12 08:50
Mag je niet even met de telefoon van je vader sms'en?? Joh, rustig aan nu!! Je bent toch te laat, dus stressen heeft nu ook geen zin meer! Sterkte en het komt vast wel goed vandaag
oke.. er kan dus nog meer fout gaan. Ik vertrok netjes om 10 over 8 naar mijn bus terwijl die 10 voor half komt komt. mooi optijd was ik dus... en ook me ov bij en al mijn spullen voor stage, komt de bus ten eerste 10 minuten te laat zit ie nog eens zo vol dat er gewoon niemand meer bij kan!!! Ik kan dus denk ik met recht zeggen, ik heb mijn dag niet vandaag!
Kentaro
Geplaatst: 07-11-12 09:53
Wat een heerlijk begin van je dag..... Nu zou het toch alleen maar beter moeten gaan!
xxemmely
Geplaatst: 07-11-12 09:55
Ik hoop in ieder geval niet dat er nog meer fout kan gaan.. want dan blijf ik heel de dag in bed liggen! Als het goed is kan daar niks fout gaan
Ik heb het idee dat ik die beertjes ergens van ken... Maar goed.
Nadat ik gister een mailtje naar mijn docent had gestuurd (dat moet ik van hem doen. zodra het niet goed gaat, moet ik mailen over koetjes en kalfjes, zodat ik geen gekke dingen ga uitvreten.) heb ik vanmorgen al een rappe reactie gehad. Het gesprek staat voor donderdag, morgen dus. Vrij rap allemaal.
Wist eigenlijk niet wat "koetjes en kalfjes" ik moest mailen. Ging dus uiteindelijk maar over het paardrijden en winkelen met mijn pony.. En waarom ik natuurlijk mailde. Gelukkig gaat dat met rappe reacties.
Kentaro
Geplaatst: 07-11-12 10:23
Super dat je zo bij hem terecht kunt en ook dat er daadwerkelijk een reactie op komt!! Fijn hoor, dat het gesprek morgen al is!
soms kom ik erachter dat mijn problemen best meevallen als je iemand ziet die nog harder moet vechten om overeind te blijven staan, dan ben ik blij omdat ik er toch voor die ander kan zijn....al is het met een goed gesprek of een luisterend oor....het feit dat ik een ander probeer bewust te maken van al het goede dat ie wel heeft ook lijkt het een al tegenslag in de dingen die je wil bereiken....je hebt al zoveel om trots op te zijn en je hebt al zoveel wat je wel hebt bereikt en dat moet je niet vergeten!!!
ik had nooit verwacht na alles wat ik mee heb gemaakt in m'n hele leven dat ik nog zo waardevol voor een ander kan zijn....
Het leek er niet goed uit te zien voor mijn halfbloedje. Hij bleef erg vermagerd, hij wou niet veel eten. (Soms gewoon niets) en is zo lusteloos. Hij kijkt zo flauw uit zijn ogen... Maar ik moet het even tijd geven, hij is net op zijn nieuwe plek. En heeft altijd hooi gekregen in de opfok, dus het eten hier is voor hem nog nieuw. Hopelijk gaat hij snel beginnen proeven, ik ga eens proberen met er eventueel wat honning of appelmoes bij te doen. De dierenarts heeft hem gecontroleerd en kan niets vinden.
Kentaro
Geplaatst: 07-11-12 16:35
Kan het niet zijn dat hij een bepaald maatje mist??