Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:59

Ben je niet meer bij die bokker?
Een appartement huren, kan dat zomaar in Belgie? Heb je daar geen wachtlijsten oid?? Er komt ontzettend veel bij kijken meid, vergis je niet in de kosten hoor!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:35

Ik denk dat er nu te veel veranderingen voor je spelen. Je hebt nogal wat mee gemaakt, zowel lichamelijk (je lichaam moet ook nog ontzwangeren wat echt een tijd duurt) als psychisch (afscheid nemen van je zwangerschap en verwerken hoe deze zwangerschap is ontstaan). Nu aan het werk gaan, zelfstandig gaan wonen, los komen van het gezin waarin je bent opgegroeid en het verwerken van de abortus is, vind ik wel heel veel.

Ik adviseer je om niet aan het werk te gaan. Via hulp van derden of een instantie je leven het komende jaar rustig vorm te geven en daarbij hoort ook hoe ga je je dagen invullen, werk of evt. studie en het verwerkingsproces. Hoe graag je dit ook achter je wilt laten, er snel van weg willen lopen werkt niet. Hoe graag ik je dat ook gun. Je zal met de juiste hulp om je heen eerst dit boek moeten afsluiten anders blijft het je achtervolgen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:05

Ik ben het volledig met Ellie_F eens!
Verlang niet meteen te veel van jezelf en accepteer de hulp die je geboden wordt :(:) !!!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:18

Vraag me dat ook af over je zusje..

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:20

Wat knap dat je doorzet en niet terug gaat! Jee, alleen dat is al zo'n grote overwinning! Hoop wel dat je echt goede hulp krijgt bij dit nieuwe leven wat je begonnen bent/gaat beginnen. Niemand kan dit alleen.

Denk aan je!

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 06:11

Ik heb je hele verhaal gelezen! Wat in en in triedt dat jou dit is ovrrkomen! Dit zou niemand mee mogen.maken!
Wil je veel succes toewensen met alles wat je gaat doen!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 08:34

Vervelend zeg! Dus nu heb je nog niet de spulletjes die je zo graag wilde hebben en ben je ook niet veilig. Ik las eerder dat je je wilde laten opnemen, is dat uiteindelijk niet gebeurd?
Zoals eerder gezegd, ik zou niet direct aan het werk gaan. Probeer nu eerst even tijd aan jezelf te besteden. Zoek hulp van een maatschappelijk werker of iets dergelijks. Deze mensen kunnen je goed helpen om alles weer op de rit te krijgen. Snap dat je graag geld wil verdienen om je rekeningen te kunnen betalen en een leven op te bouwen. Maar als je nu geen tijd neemt om alles te verwerken en goed op een rijtje te zetten, dan blijf je daar last van houden. Veel sterkte meis!

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 16:54

Even een update, was deze morgen niet op het appartement, maar buren hebben gemeld dat er een iemand in de blok is komen aanbellen, alle belletjes heeft uitgeprobeerd en naar mij vroeg. Ik ben hier dus niet meer veilig voor de dader, maar ik heb intussen melding gemaakt bij politie en morgen ga ik naar een 'vluchthuis' daar gaan ze me verder helpen, begeleiden enzo.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:55

jemig meis....
sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:56

Je bent een wijze vrouw TS. Heel veel sterkte!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:57

Gelukkig was je niet in het appartement! Fijn dat je morgen naar een vluchthuis gaat.
Je bent een sterk persoon, veel sterkte gewenst!

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:02

wat goed van je dat je naar een vluchthuis gaat! wel vervelend dat ze dus echt op zoek naar je zijn,

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:03

Jeetje! Gelukkig heb je de politie op de hoogte gesteld en kan je nu ergens heen waar ze je hopelijk niet vinden..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:04

Verstandig dat je naar een "vluchthuis" gaat.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:12

goeie stap meid weet dat we trots op je zijn dat je uit deze situatie bent durven stappenb

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:19

Ik moet even tegen je zeggen dat je onwijs dapper en verstandig en sterk bent. Blijf volhouden! Ik vind het geweldig van je wat je doet en hoe je met de situatie omgaat! :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:20

Heel goed dat je naar een vluchthuis gaat! Gelukkig dat je er niet was, de dader moet jou niet meer kunnen vinden en nooit meer iets aan kunnen doen.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:22

Goed dat je naar een vluchthuis gaat en ook goed dat je een melding hebt gedaan bij de politie! Die dader moet gewoon met zijn tengels van jou afblijven. Logisch dat hij wilt dat je terug komt want hij is waarschijnlijk gewoon bang dat je stappen tegen hem gaat ondernemen.

Ik wens je nogmaals echt heel veel sterkte toe! Je mag jezelf echt wel een schouderklopje geven na wat je allemaal gedaan hebt.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:28

Lieve TS,

You can do it, girl. Ik geloof in je.
Sterkte, je bent een sterke vrouw.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:34

MADExLIEFJE schreef:
Even een update, was deze morgen niet op het appartement, maar buren hebben gemeld dat er een iemand in de blok is komen aanbellen, alle belletjes heeft uitgeprobeerd en naar mij vroeg. Ik ben hier dus niet meer veilig voor de dader, maar ik heb intussen melding gemaakt bij politie en morgen ga ik naar een 'vluchthuis' daar gaan ze me verder helpen, begeleiden enzo.

Diegene zoekt dus echt contact met je.. En dan krijg je mooie verhalen en ''mag'' je thuis komen wonen en alles zal beter gaan.
Trap er idd niet in. Ik heb het idee dat jij zo sterk en slim bent dat je dat zelf ook weet maar wil je toch even waarschuwen hiervoor.
Heel veel sterkte en mocht je iets nodig hebben. Vervoer voor naar het vluchthuis oid. Je kunt me altijd een pb sturen. Ik woon limburg trouwens.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:00

Weer een stapje in de goede richting!!
Super meis!

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:09

Oei wat eng en wat een geluk dat je niet thuis was! Ben je nu vanavond en vannacht wel veilig of ga je ergens ergens anders heen? Heel goed dat je de Politie ingelicht hebt en dat je naar het vluchthuis gaat.
Zet door en blijf nog even sterk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:29

Meid wat goed dat je de politie hebt ingelicht en dat je morgen naar een veiligere plek gaat. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen! :(:) Je bent een kanjer!

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:20

Heel goed dat je de politie heb ingelicht en deze stap heb genomen.Petje af voor jou _/-\o_

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:31

Hopelijk ben je daar veilig!
Alvast veel sterkte!