Goedemorgen,
Joolien, hoop dat je je vandaag nog zo goed voelt!

Sammy, dat is geen klagen, dat is gewoon om ervaringen vragen. En je bent een bikkel dat je zelf hulp gaat zoeken, heel goed. En weet je, dat gaat de huisarts ook zeggen. Je hoeft niet je hele verhaal te doen, gewoon zeggen dat je je niet zo goed voelt door alles wat er allemaal gebeurd is en dat je graag eens met iemand zou praten. Dan vraagt de huisarts vanzelf nog wel wat verder en echt, ik heb het nu bij 3 verschillende huisartsen gevraagd en er is er nog nooit 1 gaan lachen of vreemd gaan kijken.
Het voelt vaak zelfs al als een opluchting als je die eerste stap gezet hebt.
Veel succes meid!
Ik heb gisterenavond heerlijk bij mijn beste vriendinnetje (hier in Belgie) gezeten, samen met dochtertje. Kinderen lekker spelen en een film kijken, terwijl wij heerlijk gek doen, karaoke zingen etc. Mensen wat knap ik daar altijd van op. Even alles vergeten, gek doen, lachen en ontspannen.
Pas laat thuis en echt te moe voor een goed gesprek, maar wel een hele lieve sms van mijn ventje gehad toen ik daar zat, waardoor ik weet dat we dit weekend nog wel een goed gesprek gaan hebben en hij echt wel van mij houdt. In ieder geval een goed begin van het weekend.