Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appelxkiwi schreef:Ik ben in december '11 begonnen met hardlopen. In het begin ging het best goed, 2 a 3 keer per week. Ik heb dit zo'n 3 maanden volgehouden, totdat ik last van m'n onderrug kreeg. In het begin heb ik er gewoon doorheen gelopen, totdat ik op een keer niet meer kon lopen na het hardlopen. Ben gestopt in maart '12, maar ik heb nog steeds last van m'n onderrug. M'n ouders vinden het onzin om haar de dokter / fysio of iets dergelijks te gaan.
Janine1990 schreef:appelxkiwi schreef:Ik ben in december '11 begonnen met hardlopen. In het begin ging het best goed, 2 a 3 keer per week. Ik heb dit zo'n 3 maanden volgehouden, totdat ik last van m'n onderrug kreeg. In het begin heb ik er gewoon doorheen gelopen, totdat ik op een keer niet meer kon lopen na het hardlopen. Ben gestopt in maart '12, maar ik heb nog steeds last van m'n onderrug. M'n ouders vinden het onzin om haar de dokter / fysio of iets dergelijks te gaan.
Bepalen je ouders dat?? Als jij dat nodig vindt, maak je toch een afspraak?
Kasmir schreef:Ik heb in mijn t-shirt een zakje voor mijn MP3 en in allebei mijn sportbroekjes zit een zak achterop waar ik mijn MP3 in kwijt kan. Sleutel van het huis gaat om mijn schoenveter en verder niets bij me.