Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:40

Ja dat denk ik ook maar ik zal morgenochtend nog een testen en dan zien we wel verder. Pff dat wachten is wel slopend.... En mijn man vind dat wachten net zo erg (misschien nog wel erger)

Nell_

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:47

Misstoland, ik kijk het kamertjje vanaaf. Via mijn telefoon doet hij het niet :+

balen zeg dat de beeb weer niet goed lag! Wel leuk morgen nog een x kijken :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:17

heel mooi kamertje!!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:19

Lieve dames,

Ik wil jullie even er attent op maken dat ik ''eventjes'' niet zo actief meer hier zal zijn/komen. Voor verdere details leg ik het e.e.a graag uit via pb ;).

Zal verder natuurlijk wel in meelees modus blijven.

Alvast bedankt

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:22

Jammer XFiemoX Hoop dat je later weer mee komt kletsen!! Hopelijk niks ernstigs |(
Laatst bijgewerkt door StormTitan op 23-07-12 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:27

StormTitan schreef:
MissToseland wat een mooi kamertje en die spaarpot, helemaal gewldig!!!

Ja gaaf hè :D kan hij alvast sparen voor zijn 1e vw hihi

:(:) fiemo

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:29

Xfiemox hopelijk tot snel!!

,Ha al die echo's zijn wel leuk. Ik moest met de 20 weken echo ook allerlei kunsten uit halen om kleine te laten draaien... :+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:30

Bij de eerste echo draaide meneer al steeds weg :')
Konden ze hem niet fatsoenlijk meten, haha

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:35

Ik heb ook al allerlei kunsten uitgeprobeerd, maar meneertje weigert om zijn rug goed te laten zien. Morgen poging drie. Ik vind het niet erg hoor, zo vaak kindje kijken! Over vier weken heb ik ook weer een pretecho en later in de zwangerschap nog een liggingsecho. Vanaf 36 weken moet ik naar de gyn en vorige keer kreeg ik daar iedere week een echo. Hoop dat dat deze keer weer zo is.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:36

Kan het kamertje ook niet zien...

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:47

@ MissToseland, echt een heel mooi kamertje!

@ Esplendido, jammer dat het weer niet lukte, maar niet erg als je de kleine nogmaals kunt zien.

@ Fiemo, wat jammer. Hoop dat het niets ernstigs is. PB staat open als je je verhaal kwijt wilt!

@ rienne, jammer, nog maar een keer testen dan, want is misschien te vroeg. Ik heb ook 's avonds getest en het was toen echt overduidelijk. Ik heb dat niet gehad met vlees. Ik ben sowieso geen vleeseter, maar heb niets gelaten en vind ook niet echt iets niet meer lekker tot nu toe.

@ StormT, lijkt me heel erg moeilijk om je moeder te moeten missen sowieso, maar zeker in deze tijd.

Nou wat een drama met het waterbed gisteren :( . Ik kreeg het zelf niet voor elkaar en zag het even helemaal niet zitten. Gelukkig heeft mijn ventje toen 3 vrienden opgetrommeld. Ze hebben het waterbed leeggehaald, weggehaald en m'n boxspring van zolder naar beneden gehaald. Binnen 3 uur was alles geregeld. Zo fijn dat ze dat deden. Valt wel even vies tegen om hier op te slapen en heel veel geslapen heb ik dus niet vannacht. Het voordeel is wel dat deze op klossen kan en ik dus gewoon lekker thuis kan bevallen zonder rare fratsen te moeten uithalen tegen die tijd.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:52

Fijn dat het is geregeld is met je bed!
Ons bed hoeft niet op klossen, krijg een bed beneden, kan de kraamhulp daar de controles op doen.
En als er visite is kan ik er lekker op rusten.

Beval in het ziekenhuis :)

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:08

NaSan dat wordt dus weer behoorlijk wennen in een 'gewoon' bed, wel lekker dat dit bed makkelijker op klossen te zetten is!! Gelukkig hoef ik daar niet eens over na te denken!! Ik bevak sowieso in het ziekenhuis

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:29

@ Covergirl, ja precies, ik had ook wel een handboek willen hebben " baby uit de buik en nu?" hihihi.
Ik had het gevoel de hele dag bezig te zijn met borstvoeden. De tweede nacht (na de geboorte) bleef zij maar huilen en ik was zo moe van de bevalling nog en alle nieuwe dingen. Mijn vriend en ik wisten totaal niet meer wat te doen en heb uit wanhoop s'nachts de VK gebeld, erg he hahahahaah. Als ik er later aan terug denk, heeft zij waarschijnlijk gewoon extra zuigbehoefte gehad, als het mij nu weer overkomt stop ik er een speen in. Zorg wel dat ik een speciale heb klaar liggen, die je ook kan gebruiken bij borstvoeding hihihi.

@Rienne, spannend hoor, bij mij was het ook vaag, maar wel een heeeel licht streepje positief.
Ik had hetzelfde met vlees, nu nog wel hoor.

@MissToseland, mooi kamertje hoor, mooie kleuren.

@Nasam, jij bent uitgerekend op de verjaardag van ons dochtertje die wordt dan vier.
(ik ben uitgerekend op 8 januari).

@XfiemosX, hoop ook dat er niks ernstig aan de hand is hopelijk tot snel.

@Esplendido, die is al lekker dwars hihihi. Wel fijn dat je extra naar je beeb kan kijken zo.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:42

ST, okee SM ook niet meer, maar daar hadden jullie ook niet echt een goede band mee?!

NaSan, gelukkig is het nu geregeld :))

Esplendido, is het voor de combi-test?

Fiemo, oh jee hopelijk niks ernstigs?!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:44

Pff ff geoefend met wieg opmaken maar daar mag je ook wel een cursus voor krijgen : P

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:55

MissToseland schreef:
Pff ff geoefend met wieg opmaken maar daar mag je ook wel een cursus voor krijgen : P

Ik had het bij Fenna ook zelf gedaan, was helemaal trost, totdat de kraamhulp kwam kijken of alles goed in orde was. Alles werd er weer afgehaald :o .
Dit was niet goed en dat was niet goed, ik had ook een zeiltje eronder, nou dat was uit den boze, dus moest helemaal opnieuw ;)

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:57

Lijkt mij ook lastig. Ik laat het m'n schoonmoeder maar voordoen. Die is kraamverzorgster ;).

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 14:04

CU mijn schoonmoeder heeft de laatste 15 jaar van haar leven zwaar alzheimer gehad!! Heb haar dus nooit echt leren kennen, mijn vriend en ik zijn nu 8 jaar samen!

Bedje opmaken wordt hier ook een ramp, denk ik :D Net even alle kleertjes na gekeken, opgeschreven wat ik allemaal heb en wat ik nog nodig ga hebben!! Wordt dus weer shoppen :+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 14:20

Toverbal schreef:
MissToseland schreef:

Ik had het bij Fenna ook zelf gedaan, was helemaal trost, totdat de kraamhulp kwam kijken of alles goed in orde was. Alles werd er weer afgehaald :o .
Dit was niet goed en dat was niet goed, ik had ook een zeiltje eronder, nou dat was uit den boze, dus moest helemaal opnieuw ;)

Whaha ja daar ga ik ook maar van uit. Denk dat ze alles weer afhaald :')
Zal k dan goed opletten :))

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 14:20

NaSan schreef:
Lijkt mij ook lastig. Ik laat het m'n schoonmoeder maar voordoen. Die is kraamverzorgster ;).

Kijk, das handig! Hihi

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 14:22

Oh hè wat vervelend om weer te moeten shopen ST :P

Hier zit de eerste babywas er in, ga ik dan ook even kijken wat ik nog nodig heb voor murf

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:10

StormTitan schreef:
CU mijn schoonmoeder heeft de laatste 15 jaar van haar leven zwaar alzheimer gehad!! Heb haar dus nooit echt leren kennen, mijn vriend en ik zijn nu 8 jaar samen!

Bedje opmaken wordt hier ook een ramp, denk ik :D Net even alle kleertjes na gekeken, opgeschreven wat ik allemaal heb en wat ik nog nodig ga hebben!! Wordt dus weer shoppen :+

oh jemig!!! dat was dan zeker al vrij jong??
lijkt me helemaal moeilijk voor de naaste familie :j

vervelend hoor dat shoppen :P

wij moest laatst ff gauw wat bij de prenatal hebben en ik zag alweer van alles leuks :o
maar manlief was erbij dus die denderde gauw door naar wat we moesten hebben :P

maar al die kleine kleertjes... héérlijk :))
Jen moet nu echt naar de grotere maten (80) helaas whahaha

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:17

Alles weer bijgelezen, hier ook vakantie dus even iets minder actief.

Fiemos, hopelijk valt het mee en ben je snel weer terug!.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20weken echo, op 30 augustus, nog even geduld dus.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:26

@StormTitan , dat is erg heftig, blijft ook een enorme rotziekte. Vooral voor de gezinsleden ook erg om mee te maken.

Wij gaan pas na zaterdag shoppen, dan hebben wij een echo om te kijken wat het wordt.
Dan weten wij of wij de roze kleding van Fenna kunnen houden of blauwe kleding moeten gaan shoppen.