Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik kreeg het zelf niet voor elkaar en zag het even helemaal niet zitten. Gelukkig heeft mijn ventje toen 3 vrienden opgetrommeld. Ze hebben het waterbed leeggehaald, weggehaald en m'n boxspring van zolder naar beneden gehaald. Binnen 3 uur was alles geregeld. Zo fijn dat ze dat deden. Valt wel even vies tegen om hier op te slapen en heel veel geslapen heb ik dus niet vannacht. Het voordeel is wel dat deze op klossen kan en ik dus gewoon lekker thuis kan bevallen zonder rare fratsen te moeten uithalen tegen die tijd. 
MissToseland schreef:Pff ff geoefend met wieg opmaken maar daar mag je ook wel een cursus voor krijgen : P
.
.
Net even alle kleertjes na gekeken, opgeschreven wat ik allemaal heb en wat ik nog nodig ga hebben!! Wordt dus weer shoppen
Toverbal schreef:MissToseland schreef:Pff ff geoefend met wieg opmaken maar daar mag je ook wel een cursus voor krijgen : P
Ik had het bij Fenna ook zelf gedaan, was helemaal trost, totdat de kraamhulp kwam kijken of alles goed in orde was. Alles werd er weer afgehaald.
Dit was niet goed en dat was niet goed, ik had ook een zeiltje eronder, nou dat was uit den boze, dus moest helemaal opnieuw

StormTitan schreef:CU mijn schoonmoeder heeft de laatste 15 jaar van haar leven zwaar alzheimer gehad!! Heb haar dus nooit echt leren kennen, mijn vriend en ik zijn nu 8 jaar samen!
Bedje opmaken wordt hier ook een ramp, denk ikNet even alle kleertjes na gekeken, opgeschreven wat ik allemaal heb en wat ik nog nodig ga hebben!! Wordt dus weer shoppen