Ik ben al een tijdje zindelijk, maar ben gewoon vreselijk vroeg wakker. meestal rond 4 uurhalf 5 .. wordt je niet vrolijkvan haha Calice.. veel plezier en probeer te genieten tussen het geren en de afwas door
Ik was al in slaap gevallen. Ik heb ook een goede nacht gehad. Heb het ook niet meer koud gehad. Ik heb een oorthermometer vind dat ideaal! Ook met kids is dat ideaal.
Pipo wat wordt je dan afgestraft direct he? Doe maar lekker rustig aan!
Ik ben goed verwend door mijn dochter heb 2 sjaaltjes gekregen om het litteken te verbergen wat een geluk dat sjaaltjes helemaal in zijn. Op school hebben ze een potje geschilderd met daarin badzout een doos met bonbons.
boehoe.. mijn kids zijn er nog niet.. dus ook geen kadootjes Maar goed, wat in het vat zit... Heb ik ze nog tegoed
Ik wil geen gekochte kadootjes, echt iets wat ze zelf gemaakt hebben is geweldig! Fijn dat je geen koorts heb Mistral, zal je gewoon een beetje oververmoeid zijn gister ?? Is misschien niet lichamelijk dan wel geestelijk want hoe je het went of keert t is toch maar je hart.
Ja ik denk dat het van de bisoprolol komt ik heb het heel vaak zo koud dat ik gewoon niet warm kan worden. Maar tussen de oren zal het ook zeker wel wat doen.
Mijn oudste dochter heeft gebeld deed ze anders nooit De kids komen zo rond 4 uur thuis. He, op zo'n dag mis je je mams extra hard, helemaal nu het zo kort geleden is dat ze is overleden. Mar goed t kaarsje brand voor de 2 mamsen in t fotolijstje
Kan me wel voorstellen dat het ook een pittige dag is vandaag Pipo, nog maar zo kort geleden..
Ik heb mijn moeder even gebeld, maar ze is gister nog langsgeweest. Jarig heeft een bosje bloemen voor me gehaald, verder zit Feije niet op crèche ofzo, dus geen gekleide asbakken hier tot nu toe
Vandaag de sulky gepakt. Ik ben best trots op mezelf, gister dan niet gereden maar verder dus elke dag sinds kort. Gringo moet drastisch afslanken en we bouwen het dus langzaam op. Wat voor mij na mijn hartoperatie ook erg prettig is. affin.. hier een herrie door de wind filmpje van de mooiste kont ter wereld!
Kaatje
Geplaatst: 12-05-13 17:44
Wat een heerlijk sukje om te rijden zo naast dat water. En idd een prachtige kont.
Hallo Hallo! Wat hebben julliegekletst! Ik ben een heerlijk midweekje weg geweest! nja heerlijk,, Ik had tot nu toe nooit klachten.. maar nu al een week dat ik denk van bah wat zit het me raar! En vanaf gister avond is het al helemaal erg , Onregelmatige hartslag,Gejaagd gevoel,Steken,Tinteling in de vingers, Kortademig,Duizelingen alles wat niet goed is dus!! Ik heb nog niks uit Groningen gehoord dus ga morgen zelf maar naar de HA voor een spoedje en dan maar Leeuwarden.. En als het niet gaat vanavond nog maar een dokter bellen...
Ik heb een fjord, maar al anderhalf jaar niet gereden. Heb de puf echt niet meer. in de praktijk heeft mijn broertje er nu twee ipv alleen zijn eigen. Gelukkig staan ze ook bij hem.
pipo
Geplaatst: 12-05-13 20:52
Wat een lekker weekje weg had moeten zijn is dus een beetje verstoord door je rikketik.. leuk manieheus! Ik zou gewoon heengaan. Sterkte
Ik heb hem het afgelopen jaar ook verwaardeloosd, het was me allemaal teveel. Ik was al blij als ik de stront had geruimd en gevoerd had. Nu heb ik weer energie, alleen mijn borstbeen doet nog niet altijd vrolijk mee.. maar dat komt vast wel.
Wat onwijs balen Froukje het is geen hyperventilatie? Daar krijg je ook van die nare tintelingen van. Je had helemaal noggeen oproep van groningen? Ook raar dat je maar geen bericht krijgt.
Ik zwaai alleen even hoor dames. Gaat hier best weer goed. Afgelopen 3 dagen met dochter op CC geweest, prima gegaan. Zowel met de punten als met mij. Ga dinsdag naar het ZH voor een knieoperatie, dus ben even offline.
Dat hoop ik niet want ik ben heb een hele G-tjes van Groomen in mijn agenda staan. We zullen zien.
Froukje_J
Geplaatst: 12-05-13 21:34
@Mistral nee het is dit maal geen Hyperventilatie hiermee ben ik bekend!! dit is toch weer heel anders.. Nee komt misschien door de cardioloog ziet het niet zo dringend denk ik!!(had ik je tijd terug toch een pb over gestuurd?) Het gaat nu op het moment Redelijk ik heb een oxazepam gehad en ga zo lekker op bed!Morgen vroeg Dokter bellen!! Hoe is het verder met jullie?