Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:oeww dat is lastig! maar dat is wat anders dan iemand die geen blesures heeft toch?
Romyv schreef:wat goed!! Wat is je tijddoel voor de 10 km? Weleens de 10 gedaan al?
ATB, heerlijk!! (al moet ik toegeven dat ik meer op mn racefiets zit omdat ik te lui ben om steeds mn tandwielen schoon te maken na de modder hahaha) Ga je off road of gewoon over de weg ermee?
@nanoetje: hardlopen is denk 80% psychisch!! Je moet niet nadenken maar gewoon ademhalen en blijven lopen.. (teminste, dat zeg ik altijd tegen mezelf..) Zie je dat je het kan!
WillemYntJee schreef:Falke sokken! Echt superfijn. Je gebruikt natuurlijk niet alleen je benen bij t lopen nanne. Ik doe/deed t vaak 's morgens voordat ik uit bed ga. Voor of na t hardlopen scheelt denk ik niet veel met elkaar.
Nanne schreef:WillemYntJee schreef:Falke sokken! Echt superfijn. Je gebruikt natuurlijk niet alleen je benen bij t lopen nanne. Ik doe/deed t vaak 's morgens voordat ik uit bed ga. Voor of na t hardlopen scheelt denk ik niet veel met elkaar.
Okee, dan ga ik van de week even kijken bij de sportwinkel of ze die hebben.
Nee, maar je denkt dat je wel alleen je benen gebruikt. Maar het gaat lekker, geen pijn.
Dan doe ik morgen na het lopen de buikspieren wel.
Gefeliciteerd Norton!