Veel vrouwen weten/snappen niet dat mannen een heel andere bouw hebben dan wij en zijn bang als ze aan de kracht training gaan breed en gespierd worden

Vandaag en morgen rust dag.. Strakjes wel paard hobbelen, naja als het niet kei hard regent
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel vrouwen weten/snappen niet dat mannen een heel andere bouw hebben dan wij en zijn bang als ze aan de kracht training gaan breed en gespierd worden

Marije__ schreef:Koolhydraten is DE bron waar je lichaam en vooral hersenen energie van krijgenDus zo'n dieet vind ik best wel onzin.
![]()
wat jij nu doet retivi is een stuk verstandiger! je knelpunten aanpakkenen geen onnodige dingen skippen. dit zul je ook veel beter volhouden! als je eenmaal de juiste vervangende producten gevonden hebt.
Pfft..
Maar ja 

Het is ook super mooi geworden, en ik heb nu al wat routine, en ben al helemaal gewent, en ben onwijs aan het genieten van mn nieuwe fornuis mét fatsoenlijke oven
De 2e waar we vanmiddag zijn wezen kijken/rijden hebben we zojuist gekocht! Heeel tof. Het is trouwens niet mijn eigen-eigen paard maar meer een soort bijrijdpaard
Het is de bedoeling lekker spring en samengestelde wedstrijden met 'm te gaan rijden
Gefeliciteerd!
_Nancy schreef:Wollie, hartslag is gemiddeld 140 als je vet verbrand. Is ook leeftijdsgebonden
Vanmiddag/avond weer![]()
Ik heb er helemaal zin in!
Vanavond de rug en triceps weer aanpakken! En de buik ofcourse.
Ging echt lekker
10 min warming up, uur kracht, en toen nog 20 min op de loopband. Vooral kracht ging heel erg fijn
! Ben er jaloers op hihi. Airborn, ja ik doe zeker rustig aan. Enige wat ik voor deze week gepland heb is een tentamen. Daar ga ik hoe dan ook naar toe, want anders moet ik in de zomervakantie herkansen en dat vind ik een beetje jammer...
Wist je nou wat het probleem is? of niet? *gaat ff terug lezen*
Gozer gaf me eerst wat tips met de squats (wat ik onwijs op prijs stelde, want waren nuttige tips + ik kreeg de indruk dattie dacht dat ik al best wel ff met squats aan het trainen was, ipv dat ik het voor de 3e keer deed
) En daarna sprak hij me steeds weer aan, dan wel met soort van tips, die voor mn gevoel meer waren om iets te zeggen te hebben (maar nog wel ergens op sloegen gelukkig
) , danwel met random opmerkingen als "ik heb je nog niet eerder gezien op zondag"
Alleen beetje jammer dat ik het een verschrikkelijk onaantrekkelijke vent vind
Gewoon echt niet mijn type!
Maja ik had gisteren een feestje dus dan ga ik mij ook echt niet inhouden.