[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:51

Haha, geweldig dat jurkje, heb je echt geluk mee gehad :) Ik las ook Padie haha, vind 'm wel netjes gezet.

Vraagje, ik had hier een tijdje geleden mijn 'ontwerp' geplaatst, maar ik twijfelde nog heel erg over hoe ik de tekst precies wilde. Het is een zin uit een liedje van mijn lievelingsband en gister heb ik hun zanger gevraagd het op te schrijven, omdat ik erover dacht om het in zijn handschrift te laten zetten. Maar goed, het is wel heel erg onduidelijk geworden :') Het maakt me op zich niet uit als het niet zo leesbaar is omdat ik weet wat er staat, maar ik vraag me af of dit wel te doen is haha. Kan het zo sowieso wel gezet worden of moet er dan echt iets aangepast worden? :P Door het inscannen is het wel nog onduidelijker geworden, het echt is beter, maar toch:

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:58

To live is to learn staat er toch?
Wel een supergaaf idee! Denk dat het zo haast wel kan hoor.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:59

ik las line ipv live, snapte het al niet ;)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 12:00

Ja :D Haha, ja ik ben heel blij dat ik het dit keer niet ben vergeten te vragen, ik vind het inderdaad heel gaaf om zijn tekst dan ook echt in zijn handschrift te hebben :j

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 12:28

als het goed is kan het zo wel, maar ik weeet niet of je dat effect kan krijgen dat de viltstift bijna op is :P
een goede artiest krijgt dat vast voor elkaar :)

maar wel een gaaf idee :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 12:30

Wat een gaaf idee! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:41

Zeker in het eigen handschrift doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:45

Inderdaad zo laten zetten. Ik kon er prima uithalen wat er zou moeten staan ... tja het is niet zo heel duidelijk, maar het is wel iemands handschrift, logisch dat het dan niet perfect eruit ziet. Niet iedereen schrijft even duidelijk toch? En zo heeft het wel extra veel betekenis ...

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 09:40

ahh, ik zou 5 mei m'n tat laten zetten worden mijn vriend en ik gesmst dat de tattoeerder ziek is.. baal enorm want was ontzettend zenuwachtig. Nu wachten op een nieuwe afspraak.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 09:46

today's the big day *\o/*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:45

Yanou, je ziet Young Guns volgende week toch nog eens? Kan je dan niet aan Gustav vragen of hij het duidelijker wilt uitschrijven? Alhoewel ik vind dat dat vluchtig neergeschreven wel iets heeft.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:53

Charmaiineee schreef:
:+ hahaha
kijk dit is het jurkje;

http://img535.imageshack.us/img535/6338/img0200as.jpg

let maar niet op mijn poephoofd :+

Maar ik heb voor overdag er nog een jasje overheen

Weet jij nog wel lettertype jij hebt gebruikt? Ik zit in die richting te denken, maar dan iets minder "sierig" ofzo ( geen idee hoe ik dat moet zeggen)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:23

Hahaha Marshaha! Perfect jurkje voor jou! :')

@RoosG nee heb geen idee meer! had sowieso een ander lettertype en die had die al minder sierlijk gemaakt en toen kwam er die uit :)
En hier kan je er duizenden vinden: http://www.dafont.com/

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:22

ik zou het ook gewoon in zijn eigen handschrift houden anders is ook het hele' ëffect" weg toch

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:51

aaah oke, dank je:)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:55

Hoop dat je er iets aan hebt :)q

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:13

Ugh, ik haat de zoektocht naar het juiste lettertype :') Mijn volgende wordt hoogstwaarschijnlijk deze, die ik al sinds mijn 16de wil (ben nu bijna 22). Tot nu toe heb ik deze lettertypes gevonden, maar ik vind ze allemaal nét niet :=
Afbeelding

Ik wil hem klein en fijn, zodat het lijkt alsof iemand hem met pen heeft geschreven. Waarschijnlijk aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm (andere tattoo staat rechts op mijn ribben, kwestie van in balans te zijn :P ). Zoiets dus:
Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:16

Ja, juiste lettertype zoeken blijkt moeilijker dan ik dacht.
Ik wil heel graag een kringetje boven de i, omdat ik dat in mijn handschrift heb en mijn vader ook. Daarnaast wil ik het sierlijk, maar niet té.

Ik denk wel dat het lettertype wat ik nu heb (ammys handwriting op dafont) erg dicht in de buurt komt van wat ik wil.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:59

@yasmine, ik vind de eerste het mooist!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:30

Ik vind de middelste erg leuk!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:36

En om maar niet al te makkelijk te doen, ik vind de 2e erg gaaf :))

Wbt het botje en waarom. Het skelet is iets wat je altijd mee neemt, iets waar je zuinig op moet zijn en waarop herinneringen achterblijven. Het is iets eerlijks en echts, je kunt er niets aan veranderen en het zit bij ons allemaal in de basis. Zowel bij de mens als bij alle andere dieren en 'dingen'. Het 'verbind' ons en je komt er niet vanaf, nooit, niet van het goede, maar ook niet van het slechte. Voor mij staat het dus een beetje voor de rauwe werkelijkheid en daarnaast staat het om de een of andere reden ook voor kracht, maar dat laatste kan ik iets minder goed uitleggen. En daarnaast vind ik botten, skeletten en schedels erg intrigerend. Ik zit regelmatig in mijn gezicht te porren om de vormen van mijn schedel te volgen _O-

Vervaagt het daar overigens sneller omdat het minder diep in de huid gezet kan worden? Dat is inderdaad wel iets om over na te denken. Het was overigens wel wat duidelijker in het echt hoor, het lukte me niet er een goede foto van te maken. Ik wil trouwens niet dat het zo'n tekenfilmhondenbot wordt :Y) Maar ik wil hem wel zo duidelijk en 'realistisch' mogelijk. En realistisch als in de vorm. Een hele zwarte zou ik namelijk ook best gaaf vinden.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 08-05-12 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:39

Gave motivatie Colorado! :D
Op je pols is inderdaad een riskante plek voor kleine tats, de mijne is nog steeds niet echt mooi (al eens overgetrokken) omdat het gewoonweg niet netjes geneest; je beweegt constant met je pols en bij mij zie je echt op de plekken waar 't niet mooi is dat de huid daar beweeglijk is als de pols draait oid.
Blijf erbij dat 't wel 'n mooie plek is, anders had ik er zelf ook geen natuurlijk. ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:40

Gimli_, daar heb ik dus totaal geen last van.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:44

Zit-ie bij jou ook echt vlak onder je hand dan?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:46

Bedankt Gimli! En ik ben nu wel benieuwd naar je tattoo! O:)
Zit die van jou misschien iets lager Polivy? Of heb je hem ook zo dicht bij je hand. Het klinkt namelijk best logisch zo. Ik neem trouwens aan dat de tattoo meneer me daar ook nog wel wat over zal kunnen vertellen of evt andere suggesties kan doen.