Ik las ook Padie haha, vind 'm wel netjes gezet. Vraagje, ik had hier een tijdje geleden mijn 'ontwerp' geplaatst, maar ik twijfelde nog heel erg over hoe ik de tekst precies wilde. Het is een zin uit een liedje van mijn lievelingsband en gister heb ik hun zanger gevraagd het op te schrijven, omdat ik erover dacht om het in zijn handschrift te laten zetten. Maar goed, het is wel heel erg onduidelijk geworden
Het maakt me op zich niet uit als het niet zo leesbaar is omdat ik weet wat er staat, maar ik vraag me af of dit wel te doen is haha. Kan het zo sowieso wel gezet worden of moet er dan echt iets aangepast worden?
Door het inscannen is het wel nog onduidelijker geworden, het echt is beter, maar toch:
Haha, ja ik ben heel blij dat ik het dit keer niet ben vergeten te vragen, ik vind het inderdaad heel gaaf om zijn tekst dan ook echt in zijn handschrift te hebben
hahaha

Maar ik wil hem wel zo duidelijk en 'realistisch' mogelijk. En realistisch als in de vorm. Een hele zwarte zou ik namelijk ook best gaaf vinden.