En om maar niet al te makkelijk te doen, ik vind de 2e erg gaaf 
Wbt het botje en waarom. Het skelet is iets wat je altijd mee neemt, iets waar je zuinig op moet zijn en waarop herinneringen achterblijven. Het is iets eerlijks en echts, je kunt er niets aan veranderen en het zit bij ons allemaal in de basis. Zowel bij de mens als bij alle andere dieren en 'dingen'. Het 'verbind' ons en je komt er niet vanaf, nooit, niet van het goede, maar ook niet van het slechte. Voor mij staat het dus een beetje voor de rauwe werkelijkheid en daarnaast staat het om de een of andere reden ook voor kracht, maar dat laatste kan ik iets minder goed uitleggen. En daarnaast vind ik botten, skeletten en schedels erg intrigerend. Ik zit regelmatig in mijn gezicht te porren om de vormen van mijn schedel te volgen 
Vervaagt het daar overigens sneller omdat het minder diep in de huid gezet kan worden? Dat is inderdaad wel iets om over na te denken. Het was overigens wel wat duidelijker in het echt hoor, het lukte me niet er een goede foto van te maken. Ik wil trouwens niet dat het zo'n tekenfilmhondenbot wordt
Maar ik wil hem wel zo duidelijk en 'realistisch' mogelijk. En realistisch als in de vorm. Een hele zwarte zou ik namelijk ook best gaaf vinden.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 08-05-12 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt