@ Mootje: Ja inderdaad, ben nu al kapot als ik van de keuken naar de woonkamer loop
Voel me echt zwak nu, maar nog niks geen eetlust. Het enige wat ik nu wel lekker vind is ijskoud water/ranja uit de koelkast en raketijsjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel me echt zwak nu, maar nog niks geen eetlust. Het enige wat ik nu wel lekker vind is ijskoud water/ranja uit de koelkast en raketijsjes
ittheclown schreef:Oke thannks ik zal zon fruitsmoothy probeeren te nemen dan s ochtends heb hier toch een smoothymaker en zon blender staan lol.
Ehrmm slecht voor nieren.. eigenlijk heb ik al een aandoening aan mijn nieren dus moet erg voorzichtig zijn water drink ik idd genoeg maar hoebedoel je dat het zonder vezels eten slecht is voor je nieren ? of heelveel eiwitten eten slecht is voor je nieren ?
Body Builders nemen bijvoorbeeld hele hoge hoeveelheden en die kunnen er echt problemen mee krijgen. Dat zullen wij niet snel hebben! Hoe het precies zit met eiwitten en je nieren moet je anders even Googlen
Met volkoren brood, mager kipfilet en kaas. benangelique schreef:mag ik me ook melden? weet wat ik doen moet, weet wat ik moet laten, weet hoe een verstandig dieet in elkaar zit en toch lukt het me niet.
motivatie is het probleem... ben daarnaast een emotie-eter, zit niet lekker in mijn vel en vreet me op dit moment dus klem...

Ik weeg mezelf niet, dat doe ik pas zodra ik zeker weet dat er een berg af is
Zodra ik zelf het idee heb dat er echt wat af is door het dieëten en sporten, ga ik pas weer wegen. (Oke, deze week was ik gewoon heel benieuwd)
)bello2005 schreef:en qua 0% vet... het vet is meestal nog niet zo erg.. het gaat er toch om hoeveel kilo calorieen er in zitten ??
(dat hebbe ze mij altijd wijs gemaakt)
En maggi gebruik ik ook niet meer. Daarnaast minimaal 3x in de week sporten met een afvalhulpmiddel
En 3x in de week 3 kwartier better belly
F_Orumster schreef:benangelique schreef:mag ik me ook melden? weet wat ik doen moet, weet wat ik moet laten, weet hoe een verstandig dieet in elkaar zit en toch lukt het me niet.
motivatie is het probleem... ben daarnaast een emotie-eter, zit niet lekker in mijn vel en vreet me op dit moment dus klem...
Ga je het koolhydraatarme kamp verlaten![]()
benangelique schreef:Ik ben jullie kwijt!
Ik doe ondertussen slowcarb ipv lowcarb, maar het bevalt me nog niet helemaal, misschien toch maar weer lowcarben! 
Als er batterijen in gaan
)
Tijdens werken in de zorg is het heel afhankelijk van de afdeling waar ik in val hoeveel ik drink.