@ Mootje: Ja inderdaad, ben nu al kapot als ik van de keuken naar de woonkamer loop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ittheclown schreef:Oke thannks ik zal zon fruitsmoothy probeeren te nemen dan s ochtends heb hier toch een smoothymaker en zon blender staan lol.
Ehrmm slecht voor nieren.. eigenlijk heb ik al een aandoening aan mijn nieren dus moet erg voorzichtig zijn water drink ik idd genoeg maar hoebedoel je dat het zonder vezels eten slecht is voor je nieren ? of heelveel eiwitten eten slecht is voor je nieren ?
benangelique schreef:mag ik me ook melden? weet wat ik doen moet, weet wat ik moet laten, weet hoe een verstandig dieet in elkaar zit en toch lukt het me niet.
motivatie is het probleem... ben daarnaast een emotie-eter, zit niet lekker in mijn vel en vreet me op dit moment dus klem...
bello2005 schreef:en qua 0% vet... het vet is meestal nog niet zo erg.. het gaat er toch om hoeveel kilo calorieen er in zitten ??
(dat hebbe ze mij altijd wijs gemaakt)
F_Orumster schreef:benangelique schreef:mag ik me ook melden? weet wat ik doen moet, weet wat ik moet laten, weet hoe een verstandig dieet in elkaar zit en toch lukt het me niet.
motivatie is het probleem... ben daarnaast een emotie-eter, zit niet lekker in mijn vel en vreet me op dit moment dus klem...
Ga je het koolhydraatarme kamp verlaten![]()
benangelique schreef:Ik ben jullie kwijt!