Heb ook nog foto's gemaakt gisteren, stijl en slag:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Is dat je eigen haar op dit moment? Dus zegmaar deze lengte?
Want dan is 22' inch echt veel langer hoor! Foto bovenaan de pagina van mijn extensions is rond de 50 cm (20 inch ong).
Rooslovely schreef:Ik zit even me mijn handen in mijn haar letterlijk. Ik heb clipinextensions besteld via internet, heb nu een ander set in van een winkeltje in den bosch heb deze nu een anderhalf jaar en merk dat ze echt op zijn. Op aanwijzing van een klasgenootje nieuwe clipin bestelt op internet, zij had ze ook vandaar en heel tevreden over. Heb ze besteld maar waren de verkeerde kleur aangezien dat 'bedrijfje' hier toch in de buurt zat, afspraak gemaakt en langs gegaan. De mevrouw heeft daar de verpakking los gemaakt om te kijken of een ander set wel mijn kleur was. Ik was er zeker van dat deze clip in goed voor mij waren. Helaas had ik me even wat meer moeten verdiepen in mijn oude set want ze waren bij thuiskomst dus echt te dun, maar ik zo zeker was dat dit haar goed voor was heb ik de verpakking daar gelaten. Achteraf ontzettend stom want ze kan ze nu niet meer terug sturen. Heb haar daarna gemaild en ze zei dat ik een ander set kon krijgen tegen een speciale prijs en ze zo aanmekaar kon maken voor meer volume. Wat is wijsheid? Het proberen te verkopen? Of toch maar een ander set erbij kopen waar ik dus nog even voor moet sparen .. Ik weet het even niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen met evt ideeen, bedankt alvast
lovelynutia schreef:Undefined schreef:Is dat je eigen haar op dit moment? Dus zegmaar deze lengte?
Want dan is 22' inch echt veel langer hoor! Foto bovenaan de pagina van mijn extensions is rond de 50 cm (20 inch ong).
Dan was van de lente nu is mijn haar een stuk langer (opgemeten met zo'n ikea lint) maar ziet er ongeveer hetzelfde uit (wat dunner aan de onderkant want het is niet meer recht geknipt) vertekent daar maybe ook wat door mijn capuchon en feit dat ik 182 met een hele lange nek ben.
Maar als die extensions echt dun zijn aan de onderkant heeft het toch niet zo veel nut helaas ben ik bang...