Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:51

Nee dat is inderdaad jammer. Heb ook nog een keer een andere van ebay gehad maar die vond ik wel beduidend minder.
Heb ook nog foto's gemaakt gisteren, stijl en slag:

Afbeelding

Afbeelding

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:07

Na 4 maanden de mijne er uit gehaald Y;(

Gelukkig is me eigenhaar nog gewoon dezelfde lengte en nu even voor me gevoel minder dik niemand hier ziet dat het eruit is haha.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:13

Haha dat had ik ook kimmm... niemand die het zag ;).... ik denk dat het tussen mijn oren zit want ik voel me gewoon minder mooi zonder voel me echt kaalXD.... Maar mijn wax extensions hadden wel schade aangericht..Voorlopig blijf ik nog even bij de clips en verder zie ik het wel ;).. Ook zo iets mijn eerste keer clips zag niemand XD.. pfff Naja zeg :p

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:50

Mag ik ook invallen
Ik heb op e bay remie haar gewonnen. *\o/*
Kan ik als de kleur niet goed overeen komt
Het dan dan mee verven met mijn eigen haar?
En waar moet ik op letten korter of langer in laten werken?
Kan iemand mij advies kunnen geven. _/-\o_

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:50

Ik kocht op gevoel een kleur, bleek de juiste te zijn :P

Verdorie, m'n vaste eBay seller is gekapt, en nu moet ik weer op zoek.
Mijn huidige set is zo snel lelijk geworden dat ik die eigenlijk niet meer wil als seller, maarja.
't Is wel een stuk duurder geworden zeg.

Heb wel besloten zo'n zachte brush aan te schaffen, is volgens mij wel iets beters voor m'n extensions :P

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:00

Wat was je vaste seller dan?

Courses

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:03

Ik had eerst wmskh888 maar die is gekapt.
Toen van een paar verschillende, o.a minihouse wat gehad maar ik ben echt niet tevreden over de sets die ik van minihouse aangeleverd heb gekregen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:21

Eerst had je die toch wel altijd?
Zijn de prijzen op ebay dan ook gestegen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:23

Minihouse8888 heb ik heel in 't verleden een keer een zwarte set besteld, maar die droeg ik door elkaar heen dus dat weet ik niet zo goed meer.
Ik had een bruine set bij die verkoper besteld ( die ik nu heb ) en die is echt binnen 3 maand zo enorm lelijk geworden.
Had d'r erover gemaild, kreeg een heel raar afgewimpeld mailtje terug dat ik ze dan niet goed verzorgde.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:30

Ik draag de waxextensions van minihouse8888, maar draag extensions sowieso nooit langer dan 3 maanden, ik haat de uitgroei en het wordt toch droger door dragen, welk merk dan ook.

Ik heb afgelopen week nieuwe haren binnen gekregen, gaan er ergens volgende week in.

Wat betaal je voor een set clip ins?

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:44

ik was voor 9 euro een set rijker.
is maar 70 gram maar voor de eerste keer uit proberen lijkt me dit niet een ramp.
als het bevalt ga ik voor zwaarder of nog een set.
maar kan ik ze mee kleuren dit zou ik graag willen weten?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:47

Heb je een linkje naar de veiling?
Vraag me af wat voor haar het is voor 9 euro.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:48

taff schreef:
ik was voor 9 euro een set rijker.
is maar 70 gram maar voor de eerste keer uit proberen lijkt me dit niet een ramp.
als het bevalt ga ik voor zwaarder of nog een set.
maar kan ik ze mee kleuren dit zou ik graag willen weten?

Hoogstwaarschijnlijk synthetisch haar :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:54

Ze zegt hierboven dat het remy is, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar een linkje. Misschien is het er ook wel een per opbod!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:04

Hallo,

Door dit topic beginnen extensions toch steeds aantrekkelijker te vinden maar aangezien ik mijn haar vaak vast heb vanwege mijn studie (tandheelkunde) lijken clip ins de beste optie, wel van echt haar.

Mijn haar is rond het deel waar de clips in zouden komen 19/20 inch lang (ikea meetlinten *\o/* ) dus 22" voor verlenging lijkt me prima voor een eerste keer.

Was deze al tegen gekomen in het topic:
http://www.ebay.nl/itm/Sexy-Clip-Remy-R ... 68cbbaf646 (#8 lijkt het beste)

Mijn vragen hierover:
- Ervaringen met de bovenstaande clip ins (houdbaarheid bij +/- 3x per week dragen) en bijkomende import/verzendkosten
- Zijn er goedkopere of betere voor gelijke prijs?
- Heb ik voldoende aan één stuk?
- Zo niet, bij 2 stuks (Mijn haar heeft lichte laagjes onderin) beste 22"+ 20" doen?

Hulp is zeer welkom aangezien ik echt geen idee heb (niemand die ik ken heeft extensions)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:14

Waarom denk je dat je het beste clips voor een staart kunt hebben?
Ik zelf vind het persoonlijk met clips totaal niet fijn, terwijl je er bij mijn waxjes niets van ziet. Anderen denken hier weer anders over.
Heb je een foto van je eigen haar? Haar op Ebay is vaak een stuk dunner aan de onderkant vergeleken met de bovenkant, als het voor jou maar een paar cm toevoegd weet ik niet of het dan veel nut heeft.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:24

Hmm als z erg dun zijn is het misschien wel zonde ook al heb ik geen dik haar.

Voor in een staart doe ik ze er niet in, alleen als het los kan (op niet pratica dagen, feestjes of weekend).

Hier was ik nog blond, camera is stuk dus nog geen foto van mijn bruine haar (zit een beetje tussen kleur 6 en 8 in zie ik nu):
Afbeelding

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:33

Is dat je eigen haar op dit moment? Dus zegmaar deze lengte?
Want dan is 22' inch echt veel langer hoor! Foto bovenaan de pagina van mijn extensions is rond de 50 cm (20 inch ong).

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:45

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:38

Ik zit even me mijn handen in mijn haar letterlijk. Ik heb clipinextensions besteld via internet, heb nu een ander set in van een winkeltje in den bosch heb deze nu een anderhalf jaar en merk dat ze echt op zijn. Op aanwijzing van een klasgenootje nieuwe clipin bestelt op internet, zij had ze ook vandaar en heel tevreden over. Heb ze besteld maar waren de verkeerde kleur aangezien dat 'bedrijfje' hier toch in de buurt zat, afspraak gemaakt en langs gegaan. De mevrouw heeft daar de verpakking los gemaakt om te kijken of een ander set wel mijn kleur was. Ik was er zeker van dat deze clip in goed voor mij waren. Helaas had ik me even wat meer moeten verdiepen in mijn oude set want ze waren bij thuiskomst dus echt te dun, maar ik zo zeker was dat dit haar goed voor was heb ik de verpakking daar gelaten. Achteraf ontzettend stom want ze kan ze nu niet meer terug sturen. Heb haar daarna gemaild en ze zei dat ik een ander set kon krijgen tegen een speciale prijs en ze zo aanmekaar kon maken voor meer volume. Wat is wijsheid? Het proberen te verkopen? Of toch maar een ander set erbij kopen waar ik dus nog even voor moet sparen .. Ik weet het even niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen met evt ideeen, bedankt alvast

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:40

Undefined schreef:
Want dan is 22' inch echt veel langer hoor! Foto bovenaan de pagina van mijn extensions is rond de 50 cm (20 inch ong).

Dan was van de lente nu is mijn haar een stuk langer (opgemeten met zo'n ikea lint) maar ziet er ongeveer hetzelfde uit (wat dunner aan de onderkant want het is niet meer recht geknipt) vertekent daar maybe ook wat door mijn capuchon en feit dat ik 182 met een hele lange nek ben :').

Maar als die extensions echt dun zijn aan de onderkant heeft het toch niet zo veel nut helaas ben ik bang...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:05

Rooslovely schreef:
Ik zit even me mijn handen in mijn haar letterlijk. Ik heb clipinextensions besteld via internet, heb nu een ander set in van een winkeltje in den bosch heb deze nu een anderhalf jaar en merk dat ze echt op zijn. Op aanwijzing van een klasgenootje nieuwe clipin bestelt op internet, zij had ze ook vandaar en heel tevreden over. Heb ze besteld maar waren de verkeerde kleur aangezien dat 'bedrijfje' hier toch in de buurt zat, afspraak gemaakt en langs gegaan. De mevrouw heeft daar de verpakking los gemaakt om te kijken of een ander set wel mijn kleur was. Ik was er zeker van dat deze clip in goed voor mij waren. Helaas had ik me even wat meer moeten verdiepen in mijn oude set want ze waren bij thuiskomst dus echt te dun, maar ik zo zeker was dat dit haar goed voor was heb ik de verpakking daar gelaten. Achteraf ontzettend stom want ze kan ze nu niet meer terug sturen. Heb haar daarna gemaild en ze zei dat ik een ander set kon krijgen tegen een speciale prijs en ze zo aanmekaar kon maken voor meer volume. Wat is wijsheid? Het proberen te verkopen? Of toch maar een ander set erbij kopen waar ik dus nog even voor moet sparen .. Ik weet het even niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen met evt ideeen, bedankt alvast

Zal een 70 gram set geweest zijn dan denk ik.
Ehm, tja. Ik zou zelf nooit een te dunne set dragen, dus verkopen is eventueel een optie inderdaad, en anders zou ik er een 2de set bijkopen en die aan elkaar naaien ( wat ik ook erg vaak doe ).

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:08

Even nog iets, ik heb maar een heel klein hoofdje, blond met en onderkant van me haar zwart. Omdat ik een klein hoofdje heb kan ik max 3 grote matten in. Heb nu 2 blond in en 1 zwart in

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:31

lovelynutia schreef:
Undefined schreef:

Dan was van de lente nu is mijn haar een stuk langer (opgemeten met zo'n ikea lint) maar ziet er ongeveer hetzelfde uit (wat dunner aan de onderkant want het is niet meer recht geknipt) vertekent daar maybe ook wat door mijn capuchon en feit dat ik 182 met een hele lange nek ben :').

Maar als die extensions echt dun zijn aan de onderkant heeft het toch niet zo veel nut helaas ben ik bang...

Hm oke, ik zou in ieder geval dan niet van ebay gaan bestellen, dat is vaak wat dunner aan de onderkant en heb je dan vrij weinig aan.
Ik heb zelf luxy's gehad, deze zijn erg fijn en kosten 100 euro voor 160 gram haar, is ook dik van begin tot eind. Deze zijn 20', kwamen bij mij bijna tot mijn navel (ben 1.70).
Er is ook een nederlandse site, luxury for princesses, waar je 22' kan bestellen. Ook headkandy.com verkoopt langer haar.

Ik ga zelf de volgende keer toch over naar indian gold, ben dat fohnen een beetje zat. Verbaas me er wel echt over hoe mooi zacht en vooral niet droog het haar blijft!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:30

Mensen hoe ziet het eruit als je een waxextension verliest?
Is er net een uitgegaan maar lijkt net alsof mijn hele eigen haar gewoon meegekomen is :')
Kan alleen geen kapot stukje vinden.