Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:Ik werd benaderd door een andere hele lieve bokkeren wil alle personen die deze TS een warm hart toe dragen vragen mij een pb te sturen zodat ik het een en ander toe kan lichten of door kan verwijzen naar die ene lieve bokker
![]()
geloof me als ik zeg dat jullie hiervan op de hoogte willen zijn![]()
fransje23 schreef:PKfoto schreef:binnenkant van een kroketje, appelmoes, bakkersroom (wat op een roombroodje zit) hmmmm
Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je dit allemaal bij elkaar doet en dan in de blender....
![]()
Pff, dat lijkt mij echt heel erg smerig.
flower1983 schreef:lieve ts ben je alweer een beetje opgeknapt?? Het leven is zo oneerlijk!!! Maar gun jezelf ook om verdrietig te zijn, om het eruit te gooien, te janken, te schelden.... fijn dat het vanmiddag lekker ging met je paardje... denk aan je, veel sterkte weer gewenst en bij deze een dikke virtuele knuffel
PLK schreef:en een lion dan? die zijn ook lekker krokant en kun je best fijn malen in je mond.. ? of van die chocochips met krak erdoor?
jemig ik krijg trek van jullie, niets in huis natuurlijk. morgen zondag..![]()
Maar lieve TS, (ik ga je nu even een schopje geven) probeer wat afleiding te vinden, laat je ophalen en ga ergens langs (je mag altijd hier komen!) ga webshopjes bekijken weetikveel alles om even niet aan die rotziekte te denken! Je weet toch nu de komende dagen niet zoveel meer dus even die gedachten opzij zetten lijkt me t beste. Als jij je lekker voelt (dus niet stressen!) maakt je lichaam hormonen aan die lekker vechten tegen die rotcelletjes die nog even allemaal uitgeroeid moeten worden.
Positief zijn dan ben je SNELLER BETER, daar geloof ik echt in. Dusssssssssss tussen het rusten door, want dat is ook belangrijk, af en toe lekker afleiding zoeken en normale dingen doen en vooral veel leuke dingen. je hebt toch een soort van 'vakantie' dus geniet daar van!! Dag wijffie zet m op & tot snel!
Horse_lover9 schreef:*overweegt of ze morgen een kroket gaat uithollen of liever blikje ragout pakt (laatste heb ik in huis hahaha). Maar bij dat laatste zou ik dan misschien een in de oven afgebakken pasteitje moeten pureren erbij (realiseert zich dat dit vies klinkt).
flower1983 schreef:lieve ts ben je alweer een beetje opgeknapt?? Het leven is zo oneerlijk!!! Maar gun jezelf ook om verdrietig te zijn, om het eruit te gooien, te janken, te schelden.... fijn dat het vanmiddag lekker ging met je paardje... denk aan je, veel sterkte weer gewenst en bij deze een dikke virtuele knuffel