HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flower1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:50

lieve ts ben je alweer een beetje opgeknapt?? Het leven is zo oneerlijk!!! Maar gun jezelf ook om verdrietig te zijn, om het eruit te gooien, te janken, te schelden.... fijn dat het vanmiddag lekker ging met je paardje... denk aan je, veel sterkte weer gewenst en bij deze een dikke virtuele knuffel

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:52

quartel schreef:
Ik werd benaderd door een andere hele lieve bokker <3 en wil alle personen die deze TS een warm hart toe dragen vragen mij een pb te sturen zodat ik het een en ander toe kan lichten of door kan verwijzen naar die ene lieve bokker <3

geloof me als ik zeg dat jullie hiervan op de hoogte willen zijn ;) :j

nog maar eens voor wie het gemist had :D

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:02

Ook ik weet niet zo goed hoe te reageren maar wil je toch heel veel sterkte wensen!
Het was vandaag heerlijk weer om een ritje te maken! Hoop dat het je goed heeft gedaan.

:(:)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:03

Fijn dat je zo lekker met je paardje hebt kunnen rijden TS! Maar ik geloof zeker wel dat alles om je heen er ineens heel anders uitziet en dat je er dan ineens flink doorheen kan zitten :(:)

nynke1122

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:05

Wat fijn dat je lekker hebt kunnen rijden ! Daar word je altijd weer vrolijk van. Je paardje :D

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:12

fransje23 schreef:
PKfoto schreef:
binnenkant van een kroketje, appelmoes, bakkersroom (wat op een roombroodje zit) hmmmm

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je dit allemaal bij elkaar doet en dan in de blender....

:+

Pff, dat lijkt mij echt heel erg smerig.

hihi nee maar dit zijn dingen die je zo naar binnen kunt slurpen en zacht zijn.
appelmoes met een kroket is misschien nog wel lekker ;)

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:16

flower1983 schreef:
lieve ts ben je alweer een beetje opgeknapt?? Het leven is zo oneerlijk!!! Maar gun jezelf ook om verdrietig te zijn, om het eruit te gooien, te janken, te schelden.... fijn dat het vanmiddag lekker ging met je paardje... denk aan je, veel sterkte weer gewenst en bij deze een dikke virtuele knuffel

Dit vind ik echt een geweldige post, kan het niet beter verwoorden!

Voel je niet schuldig als je last hebt van een tranendal, laat het juist gaan!! Niet opkroppen, half uurtje janken en dan proberen het positieve weer te zien :(:)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:18

Even een tipje voor de TS, kijk maar niet naar All you need is love!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:20

__Marije__ schreef:
Even een tipje voor de TS, kijk maar niet naar All you need is love!

Is misschien wel een nuttige tip voor iedereen

:Y)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 23:23

Hahaha.. een lion? Kan ik een x proberen., en wat bedoel je met choco chips???
Met doorslikken mag t niet teveel op elkaar zitten he...
Morgen zondag.. maar woon in Amsterdam dus supermarkt open :+ .

Laat je ophalen: lastig. Wil best iets kort doen waar ik niet teveel moet lopen.. maar wat.. en met wie. Vriendinnen wonen ver weg en diegenen die dichtbij wonen, hebben ook een druk leven en zullen ook al soms mee gaan wellicht naar ziekenhuis enzo...
Vind dat dus lastig!!

Ja.. heb sabbatical hahaha *\o/* . Dat zei ik dus ook op werk.. ik ga met sabbatical en met een jaartje zie ik jullie weer.. zo goed als nieuw dan :')

*binnenkant van kroket.. hmmm.. even over nadenken :-p

PLK schreef:
en een lion dan? die zijn ook lekker krokant en kun je best fijn malen in je mond.. ? of van die chocochips met krak erdoor?
jemig ik krijg trek van jullie, niets in huis natuurlijk. morgen zondag.. :(
Maar lieve TS, (ik ga je nu even een schopje geven) probeer wat afleiding te vinden, laat je ophalen en ga ergens langs (je mag altijd hier komen!) ga webshopjes bekijken weetikveel alles om even niet aan die rotziekte te denken! Je weet toch nu de komende dagen niet zoveel meer dus even die gedachten opzij zetten lijkt me t beste. Als jij je lekker voelt (dus niet stressen!) maakt je lichaam hormonen aan die lekker vechten tegen die rotcelletjes die nog even allemaal uitgeroeid moeten worden.
Positief zijn dan ben je SNELLER BETER, daar geloof ik echt in. Dusssssssssss tussen het rusten door, want dat is ook belangrijk, af en toe lekker afleiding zoeken en normale dingen doen en vooral veel leuke dingen. je hebt toch een soort van 'vakantie' dus geniet daar van!! Dag wijffie zet m op & tot snel!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 23:24

_O-

fransje23 schreef:
PKfoto schreef:
binnenkant van een kroketje, appelmoes, bakkersroom (wat op een roombroodje zit) hmmmm

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je dit allemaal bij elkaar doet en dan in de blender....

:+

Pff, dat lijkt mij echt heel erg smerig.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:25

Binnenkant van een kroket is eigenlijk gewoon ragout :)* . Dus een blikje ragout kun je ook proberen.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:26

Ik weet dat het een hele stap is, en dat je echt een megahoge drempel over moet, maar je zou een rolstoel kunnen aanschaffen via een hulpmiddelencentrum. Ik heb jarenlang ernstige vermoeidheid gehad (wat nu dus goed te verklaren is) en heb op een gegeven moment die moeilijke keus gemaakt en ben gaan zitten. En nog steeds voel ik me vervelend, want mensen zien niet dat je een gebroken been hebt dus er zullen praatjes komen, maar heb daar schijt aan! Jij weet wel beter, en zo kun je wel genieten van kleine dingen als een rondje door het park! Maar dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die je kan rollen

tiwi1969

Ik kwam vandaag je topic tegen, weer die kl*te ziekte. ;(

Fijn dat je zo genoten hebt met je paardje, ik hoop dat er nog veel van zulke dagen voor je zullen zijn als afleiding van alles wat er nog gaat komen.
Over het eten zijn al heel wat tips gegeven, ik mis alleen een beetje de verse dingen i.p.v. kant en klaar. Jammer dat je niet naast de deur woont, ik kook vaak alleen voor mijzelf en had je graag wat gebracht.

Als het lopen teveel is om leuke dingen te doen: vraag een rolstoel aan bij de gemeente zodat je lekker met je vriendinnen op pad kan, dan hoef je dat niet te missen.

__Marije__

Vala schreef:
Binnenkant van een kroket is eigenlijk gewoon ragout :)* . Dus een blikje ragout kun je ook proberen.

Niets is zo lekker als een kroket uithollen :+

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 23:32

*overweegt of ze morgen een kroket gaat uithollen of liever blikje ragout pakt (laatste heb ik in huis hahaha). Maar bij dat laatste zou ik dan misschien een in de oven afgebakken pasteitje moeten pureren erbij (realiseert zich dat dit vies klinkt _O- ).

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:32

Of voor de pittigheid wat cup-a-soupjes in huis halen? Goed laten afkoelen en misschien de stukjes croutons eruit vissen, maar verder is dat lekker makkelijk én hartig!

Kan me goed voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit zeg.. Wat een k*tperiode ga jij door! Maar het vooruitzicht dat je er gewoon goed doorheen gaat komen moet een hoop goedmaken. En daar gaan we natuurlijk wel vanuit! *\o/*

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:33

Horse_lover9 schreef:
*overweegt of ze morgen een kroket gaat uithollen of liever blikje ragout pakt (laatste heb ik in huis hahaha). Maar bij dat laatste zou ik dan misschien een in de oven afgebakken pasteitje moeten pureren erbij (realiseert zich dat dit vies klinkt _O- ).

Oh ja nee lekker juist!

Die pasteitjes kan je toch niet heel opeten. :P Ik prak hte sowieso altijd door elkaar!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 23:54

Inmiddels weer behoorlijk bij elkaar gepakt ja.
Dank allemaal!!!! :j

*was serieus met t pureren van een pasteitje en is blij dat t goed ontvangen wordt hier :')

Rolstoel: heb niet eens iemand om te duwen _O- maar heb ik nu echt nog niet nodig!!

flower1983 schreef:

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:57

Wat is het leven toch oneerlijk, hou vol hoor TS. Over een jaar kun je lachen over al die smerigheid die je nu hebt moeten eten. Wat fijn dat je zo'n heerlijk ritje met je paard heb kunnen maken, net doen alsof er even niets aan de hand is. Ben blij dat je ervan genoten hebt. Vanaf hier ook een dikke knuffel.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:01

TS is back 8-) :D

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 00:03

Dank je wel ;-). Lieve mensen.. ik ga mijn bedje opzoeken.. tot snel!

Haha.. yessssss quartel, I am!!!!!! *\o/*

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:03

Welterusten <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:05

Weltrusten en tot morgen!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:05

Slaap lekker! :wave: