[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:24

Aranel schreef:
s_casper schreef:
Mijn tattoo staat erop hoor. Gisteravond. En ben er erg blij mee!
Moet zeggen dat ik het behoorlijk pijn vond doen, vooral op dat bot, maar het was te doen en het was het zeker waard!

Ik heb laatste pagina's gelezen, maar kon niet vinden wat en waar je 'm gezet hebt.. dus, wat en waar heb je m gezet? :D

Er is alweer veel gepost sinds gisteren hihi.
Ik heb een woord in servische letters (cyrillisch alfabet) op mijn voet. Het betekent dromer, wat erg bij mij past. En ik vond het mooi in de taal van mijn vader, die van de zomer is overleden. Dus het voelde wel heel speciaal met zetten gisteren. Erg pijnlijk haha, maar daarnaast voelde dat dus ook wel weer goed.
Ik zal van het weekend wel even een foto maken, of misschien zo al als het lukt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:38

Oh wacht, daar had je al eerder een foto van het ontwerp hoe het zou worden gepost, toch? Dan heb ik 'm wel gezien :D

Dreamy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:04

Waaa, ik heb mijn tattoo nou al bijna 3 kwart jaar en nogsteeds denk ik "Oja! Ik heb een tattoo :') " (zit op m'n voet)
Ben er nogsteeds zo blij mee als ik hem zie :+:

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:13

Ja, klopt :D In het echt is hij wel veel fijner en strakker geworden. Gelukkig :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:48

deflin schreef:
Nu heb ik een heel groot nadeel, heb niks waar ik van denk, "nou dat is een tekst, plaatje wat een betekenis voor mij heeft" Hoe hebben jullie dit gedaan? van welke dingen hebben jullie zoiets van ja, daar wil ik een tattoo van.

Niks ... gewoon wachten ... er komt vanzelf een moment dat je denkt JA! Of dat je wat tegenkomt waarbij je niet als eerste denkt: ow wat mooi, maar eerst: dat gaat hoe dan ook ooit een tattoo worden. En dat kan jaren duren, vervolgens nog minstens een jaar met het idee rondlopen, of het echt datgene is wat je wilt. En pas dan een keer bedenken wanneer die gezet moet worden. Iig zo denk ik erover.

Aangezien mijn vorige al een hele tijd geleden is, heb ik ondertussen wel een aantal dingen waarvan ik zeker weet dat ze ooit komen. Wanneer dat zie ik nog wel, het heeft geen haast en des te langer ik ermee wacht, hoe zekerder ik ben dat het echt bij mij past :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:58

Ik plaats ook even een stipje! :)

Heb nu ruim anderhalf jaar een tattoo op mijn pols, wilde er al heel lang één omdat ik veel van armbandjes hou maar ze altijd vergeet :) En mijn sterrenbeeld zit erin verwerkt, ik ben leeuw en heb niet echt veel met astrologie maar op de één of andere manier vind ik het toch fantastisch goed bij mij passen :)

Anyway ik wil weer ontzettend graag een nieuwe tattoo. Het liefst wil ik iets op mijn arm maar daar moet ik toch iets meer voor afvallen, ze zijn nog een tikje chubby O:) En dan zou ik graag een klein draakje willen. Maar geen Chinese, die zijn niet zo mooi vind ik zelf. En ik wil iets met muziek op mijn rug :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:14

Heb je daar een foto van? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet ... ik heb zelf ook mijn sterrenbeeld op mijn pols staan. En inderdaad ik heb ook niks met astrologie ... maar het is toch echt iets wat voor jezelf staat. Beetje lastig uit te leggen, het voelt gewoon erg eigen :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:15

Ghee, ik snap wat je bedoelt :)

Ik zal even kabeltjes en camera bij elkaar zoeken! :)

Edit: ik kan mijn kabeltje niet vinden dus het wordt morgen :P

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:35

Ik ben na bijna een jaar nog steeds ontzettend blij met de mijne!
Soms heb ik ook nog wel zoiets van "Ohja, die zit er ook nog!". Of mensen die toevallig iets onder mijn mouw vandaan zien floepen. "Hey, wat heb jij op je arm zitten?". :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 07:42

Haha dat heb ik nu nog weleens! Wat zit er op je pols? En dan heb ik m al 6 jaar ofzo? Toch best onopvallende plek dan je pols als sommige het gewoon jaren niet door hebben :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 11:34

Haha soms denk ik ook what the hack zit daar nou weer :')
Vind die van jou ook echt heel gaaf Natasja!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:51

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:54

Dreamy schreef:
Waaa, ik heb mijn tattoo nou al bijna 3 kwart jaar en nogsteeds denk ik "Oja! Ik heb een tattoo :') " (zit op m'n voet)
Ben er nogsteeds zo blij mee als ik hem zie :+:

Hihi dat heb ik ook als ik me uitkleed om te gaan douchen en ik zie 'm toevallig in de spiegel (zit op mijn schouderblad) :))

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:00

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:12

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:24

Ik denk al een hele tijd na over een tattoo.
Ik weet al wat (3 woorden) in welk lettertype, maar twijfel alleen nog over de plaats.
Eigenlijk wou ik m op mijn ribben, maar dat gaat niet heel mooi worden denk ik....

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:39

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:48

Beetje zoals jouw avatar :')

@Jayce hoeft niet per sé hoor :) Veel mensen hebben een tattoo op hun ribben. Waaronder een vriendin van mij. Een collega van mij ook, en zij vertelde dat de artist veel aandacht besteedde aan de plek: de tattoo was zo geplaatst dat als ze zwanger zou worden, hij in de lengte mee zou rekken met de huid (het was een berkenblaadje) waardoor het achteraf weer (vrijwel) in de oorspronkelijke staat terugkwam, mocht ze aankomen dan zat het niet in de zone waar je rolletjes krijgt, en het zat ook niet op de plek waar oudere vrouwen een rimpel krijgen. Geen idee waar ze heen is gegaan alleen := Maar zie ook dat je niet hier woont dus dat maakt ook niet uit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:21

OMG.... dat is wel heel dramatisch ... arme mensen inderdaad. Maar goed dat weet je toch van te voren dat het zo gaat worden, neem aan dat je wel even bekijkt wat voor werk iemand levert _O-

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:33

Joolien schreef:
Haha soms denk ik ook what the hack zit daar nou weer :')
Vind die van jou ook echt heel gaaf Natasja!

Thnx! :)

Zal vanavond of morgen eens een nieuwe foto plaatsen, hoe hij er nu uitziet.
Wil hem binnenkort gaan laten bijwerken/uitbreiden. Zit me toch iets niet helemaal lekker.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:15

arme mensen, jeetje ik snap niet dat ze daar hun tattoo hebben laten zetten!
was zeker goedkoop :+

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:19

Ik vind het ook zeer zonde als mensen niet eerst goed rond kijken om zich heen waar ze hun tattoo laten zetten. Hier onder het kwaliteitsverschil tussen tattoërder 1 (erkende tattoo artiest hier in de stad) en tattoeërder 2 (Kynst, waar ik en mijn man heen gaan).

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

Dus tja... kijk goed rond, bezuinig niet op geld, afstand en wachtlijst moeten geen rol spelen.

(nog een paar van Thomas die ik zelf belachelijk mooi vind:
1
2
3
4
5
6
7
Laatst bijgewerkt door Wendy_Komen op 15-01-12 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:44

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:47

:')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:48

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_