Goed idee trouwens, google

Je wordt er echt lui van joh zo'n topic, veel makkelijker om hier je vraag te stellen dan om het in te tikken op google haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:Aranel schreef:
Ik ga deze morgen eens proberen!Lijkt me niet al te moeilijk voor een beginner
Die zijn zooo vet!!
Die ga ik morge probeeren. (naja niet zo moeilijk denk ik)
Mowoah schreef:Ik vind de flakies wel mooi, SimoneDV, maar ik heb zoiets van Essence (zoals de swatch op de vorige pagina) en die heeft ook zulke grove glitters, maar je hebt echt wel een aantal flinke lagen nodig wil je zoveel grove glitters op je nagels hebben.Resultaat bij mij was dat ik de nagellak er zo af kon pulken, bijna in 1 keer.
Die neonlakjes van de Action (pagina terug) heb ik ook, maar die is echt horror... Had ze gekocht voor carnaval afgelopen keer (kleuren van onze cv-groep zijn groen-oranje) maar neon is het niet, alleen de roze een beetje dus die vind ik nog wel leuk.Vooral de gele heb je volgens mij 100 lagen voor nodig wil die een beetje tonen.
Donkerblauw schreef:SimoneDV schreef:heel ergmaar ik ga nu twijfelen of ik die van essence hier niet heb staan *rent naar boven*
Dan heb je bij deze té veel lakjes.
Nee hoor, geintje. Heb ook wel lakjes waarvan ik vergeet dat ik ze heb.
Mowoah schreef:Ik vind de flakies wel mooi, SimoneDV, maar ik heb zoiets van Essence (zoals de swatch op de vorige pagina) en die heeft ook zulke grove glitters, maar je hebt echt wel een aantal flinke lagen nodig wil je zoveel grove glitters op je nagels hebben.Resultaat bij mij was dat ik de nagellak er zo af kon pulken, bijna in 1 keer.
Die neonlakjes van de Action (pagina terug) heb ik ook, maar die is echt horror... Had ze gekocht voor carnaval afgelopen keer (kleuren van onze cv-groep zijn groen-oranje) maar neon is het niet, alleen de roze een beetje dus die vind ik nog wel leuk.Vooral de gele heb je volgens mij 100 lagen voor nodig wil die een beetje tonen.
Corelli schreef:Skessa_: nou het stempelsetje van Essence werkt bij mij dus voor geen meterLigt niet aan de lak, want heb al veel verschillende lakjes geprobeerd..En ja, ik heb alle plastic laagjes verwijderd
Het probleem is dat ik de afbeelding niet in zijn geheel op de stempel krijg
SaBiNa_S schreef:Ik heb dat ook!
Maar je moet wel speciale nagellak en topcoat daar voor hebben, anders werkt het niet...
Lang verhaal,maar we hebben het bij een vrouw gekocht op een braderie.