XFiemoX schreef:Ik ben pas met 39.5 week gestript en pas bij 41 weken werd er gekeken hoe de ontsluiting ervoor stond, helaas voor mij bleef ik maar op 1 cm hangen.
Eendenbek is idd een rotding ze mogen hem van tevoren wel eerst even verwarmen![]()
LB, is dat voor de suikertest morgen of iets anders? Bij de suikertest moest ik me ook al om 0800 s'morgens melden in het zknh (lief was gewoon gaan werken want stelde niet veel voor) en ik moest ook nuchter zijn/blijven zo gezegd zo gedaan... Alleen dat drankje is me toch een partij smerig jakkes en dacht hehe dat bekertje is leeg, kreeg ik te horen dat die hele flesinhoud leeg moest anders zou de test niet goed zijn![]()
.
Nee, was dat het maar! Ik heb al bijna 5 jaar Diabetes, dus dat weten we al..
Nee, hier krijg je een infuus, krijg je med of hormomen of iets door heen gespoten, wordt er een paar x bloedafgenomen en daarna mag je weer eten..
Het nuchter blijven is dus best wel een probleem als je suiker als maar te laag is je niks mag eten..
Plus ik durf niet als suikerpatient met veel hypo's en zwanger alleen naar het ziekenhuis (30min) te rijden..
.
. hij is alleen niet bij de groeiecho geweest en laatste controle...