@Skessa Ja, klopt kom alleen niet wekelijks in Amerika haha, Den Bosch is dan toch dichterbij haha.
Skessa_
Geplaatst: 12-10-11 22:57
Heb laatst 2 flesjes via Ebay gekocht.
1tje voor incl verzenden € 7,- en de andere voor € 8,- Wil eigenlijk nog een x bij transdesign of nailsupplies doen, dat scheelt helemaal al veel
Fee_
Geplaatst: 12-10-11 23:18
Hallo allemaal! Ik kom mij ook melden (als dat mag). Heb een tijd gehad dat ik elke dag nagellak ophad. Toen had ik even een paar weken een tijd dat ik er gewoon geen zin in had. Maar sinds een paar dagen ben ik weer helemaal in to de lakjes.
Ik meld me ook zie leuke dingen voorbij komen.. Ik heb iets van 30 lakjes en iedere week wel iets anders. Deze keer heb ik frenche manicure met roze tip en nailartstickers.. best wel leuk gelukt al zeg ik het zelf
Ik heb Hot Coral van Gosh op! Had 'm echt redelijk netjes gelakt, met 2 lagen topcoat erop, is er gisteren toch een stuk van afgekomen zeker Nouja, ik moet 'm er straks toch afhalen voor de kookles...
CinTwiZo
Geplaatst: 13-10-11 13:30
Ik heb ook Catrice 490 iron mermaiden gekocht. Ik vind hem wel mooi. Droogt ook goed en 2 laagjes vond ik genoeg edit niet zo heel duidelijk. Zal nog eens proberen
Otjuh
Geplaatst: 13-10-11 14:00
pas geleden had ik deze nagels! Van die 'tops' gekocht bji de kruitvat ! blijven 2/3 dagen zitten, bij de paarden gingen ze eraf
Vriendin van me had ze erop gezet en zo genagellakt
Nou het Catrice schap op Osdorpplein is echt een epic fail Ze hadden welgeteld 6 nagellakjes en alles lag door elkaar, leek wel zo'n koopjes rek. Terwijl ze voor de rest van de cosmetica een heel mooie aparte afdeling hebben, daar liggen de Essence spullen dan weer wel...
Maargoed, toch nog 2 lakjes meegenomen die ik nog niet had: 120 Plum Play With Me 200 From Dusk To Dawn
Aranel
Geplaatst: 13-10-11 17:22
Oh ik vind die china glaze lakjes wel een verademing hoor Heb er nu 3 en ik vind ze echt heel fijn! Dekt mooi, zonder klontjes, mooie kleuren die lang blijven zitten.. Ik heb nu een lichtgroenige kleur op met zwarte Konad bloemenstempel, vind het zelf erg geslaagd
Mowoah
Geplaatst: 13-10-11 17:24
Zooo ik ben ook weer terug. Heb er best veel gekocht, vond het wel tijd worden want had een hele tijd niks gekocht. Ik heb gekocht: 450 Sand Francisco 470 Snow Motion! (had nog geen wit) Essence nail art twins, en dan de groene glitters Een topcoat (was op) Essence een blauwe Essence een aqua blauwe (kan m niet zo goed beschrijven)