Jessicajoann schreef:Ik vind het een beetje simpel om er zo over te schrijven. Lekker luchtig. Maar je bent wel dom als je perongeluk zwanger word omdat je je pil vergeet. Dan is het je eigen domme schuld.
En iedereen zegt wel dat t kind op zou groeien waar hij niet welkom is maar er bestaat ook adoptie. Niet iedereen kan het maar vind het een beetje slap. Het is bijna vanzelfsprekend dat ze het kind zelf op Ou voeden terwijl er meer mogelijkheden zijn. Ik bedoel dit ook over het algemeen.
Ja ik ben tegen abortus. Ik vind het gewoon oerstom als je perongeluk zwanger word en dan gaat lopen janken dat het zo erg is en je het niet wilt. Had je eerder kunnen bedenken en gewoon je pil kunnen slikken, condoom gebruiken of wat dan ook.
Zo denk ik er voor iedereen over dus ts hoeft zich niet specifiek aangevallen te voelen ofzo.
Tenzij je super jong bent (12 ofzo) of verkracht oid vind ik het echt begrijpelijk.
Dat mensen geen kinderen willen weten ze maar toch zo dom om alles zonder voorbehoedsmiddelen te doen...
Ook de pil of een condoom zijn niet 100% waterdicht
.
hahahahaha GE-WEL-DIG!!!!!!!
Volgens mij vindt (vrijwel) niemand dat TS het zwaarder op moet vatten of wat dan ook. Maar wél dat ze haar toon wat had kunnen matigen/nuanceren. Volgens mij gaat het niemand om de gevoelens van TS, maar om haar manier van posten hier.