[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:20

Ayasha schreef:
elisa_ schreef:
i will look into that. ken deze methode niet. wat voor een naalddikte is dit? of weet je dat niet?

Ik vermoed zo breed als de breedte van de MD. Ik zal vanavond eens kijken of ik meer vind over de methode. :) Stuur me anders een PB dat ik het niet vergeet.

Ik zet ze eigenlijk ook altijd met een naald. Vind ik persoonlijk een fijnere methode dan de punch.
Wij gebruiken een naald van 2.4 of 2.6 mm dikte ;) (Jaja, echt een eindbaas der naalden xD)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:23

Yv_ schreef:
Ah okee, vandaar :). Lijkt me wel fijner dan dat boortjesding. Had net toevallig even een vriendinnetje gewhatsappt, ik was erbij toen zij hem tussen haar borsten liet zetten, maar naar mijn idee gaf de piercster echt heel veel kracht, ipv dat draaien wat ze bij dat filmpje van elisa_ doen. Maar ik was er ook niet helemaal bij, had toen net er zelf eentje laten zetten :') . Zij weet het ook niet meer zo goed, maar dacht dat het niet zoveel kracht was als ik beschreef..

Dat wil ik uiteindelijk ook DQ (daarom zit deze vrij laag), echt heeeel gaaf <3! Maar eerst even rustig aan met deze, vind deze paar dagen gevoel echt niet zo heel fijn.
Maargoed, ik ken mezelf, dus ze komen er toch wel _O- .

MLC: Ik weet het nog précies!
Van eerst naar laatst:
Tepel: 1,5 jaar lopen kwarren en ook gewoon last van gehad.
Tragus: 4 maanden goed last van gehad en dat doffe gevoel.
VCH: Nog geen minuut last van gehad.
Forward Helix: 2 dagen écht last, nu dof gevoel (vandaag is dag 3)

Edit:
Net even 32 pagina's teruggelezen :(:) .
Vind dit een heeeel mooi plaatje DQ, ondanks dat ik nooit zo van het stretchen hou. Dit vind ik wel heel netjes :j http://img846.imageshack.us/img846/577/isa2175.jpg

Zag ook die foto van die 3 op een rij een paar blz terug, maar daar is de onderste een tragus. Ik wil 'm zo:
Afbeelding

http://i52.tinypic.com/s2fkuv.png

De onderste is volgens mij geen tragus hoor ;)

Pff, wil dat wel héél héél graag in mijn linker oor. Ben alleen bang dat ze er met stages moeilijk over gaan doen. (zorg) Zit nu ook al met 9 oorbellen/piercings totaal in mijn oren, maar 12 is wel veel :+

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:25

Ayasha schreef:
Als je tandvlees al is gaan schuiven gaat bioplast echt niet meer helpen... En die kan toch niet stroever zijn dan metaal? :?

Ik weet dat het niet meer zal terug komen, maare ik bedoel om verdere schade te voorkomen.
Ik weet ook niet waardoor het komt, maar als ik bioplast in heb, voel ik ze altijd zitten, terwijl ik mijn titanium staafjes nooit voel.

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 00:13

Dan gaat bioplast niet meer helpen vrees ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 00:28

Sorry Bonjoy, ik zat geloof ik met mijn neus te kijken ;). Omdat haar flappie vrij dik is in vergelijking met de mijne, ging ik er vanuit dat het een tragus was :). Is dus dezelfde, alleen toont het anders bij de verschillende foto's.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 13:57

Damn die 3 onder elkaar vind ik toch wel heel erg mooi! <3
Wilde eigenlijk voor een Tragus gaan maar dit zet me wel aan het denken...

Wat kan je (qua pijn) beter hebben, tragus of forward helix? Tragus moet wel door stuk dikker kraakbeen.
Iemand ervaring of zo? :)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:14

@ Denise, same thoughts here.. :=

'Pijn' vragen hebben niet echt nut, iedereen heeft een andere pijngrens. Ik ken iemand die hem heeft laten zetten en het zo weer zou doen, maar ook iemand die het absoluut nooit weer zou willen meemaken. Geen pijl op te trekken dus :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:18

Hey allemaal :P Ik kom ook even spieken, aangezien ik mij ook weer graag lek wil laten prikken (maar baan.. helaas)

In elk geval, wil mijn vriend me wel een surface anchor geven voor mijn verjaardag. Maar ik kan alleen nergens vinden wat de prijs daar ongeveer van is. Dus ik zoek iemand die er al een heeft :+
En als je dan toch bezig bent, mag je me gelijk vertellen wat je ervan vindt en of je het weer zou doen (qua genezing, pijn, etc)

Edit: met pijn bedoel ik: hoe lang je er last van houdt / erg pijnlijk in vergelijking met andere piercings (ik vond mijn labret en tragus zeer pijnlijk O:) )

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:24

Ja, dat snap ik, lees ook wel verschillende dingen inderdaad. :j Maargoed, hoef er maar net 1 reactie bij te zitten die me om kan halen om naar die shop te gaan... :+

Edit: Wat waren de mensen met forward helix kwijt :$ ?

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:31

Oeh ik wilde vandaag eigenlijk even langs gaan voor de triple forward helixjes, maar ben zo lui :o Dus dan wordt het vrijdag :D

@DQ, heb je het nog geprobeerd met van die plaksteentjes?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:32

Voor zo'n triple ben je zeker ook een triple keer zo veel kwijt ofnie? :))

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:35

Dat denk ik haast wel ja :D
Soms krijg je nog een beetje korting als je meerdere piercings te gelijk zet, maar dat is lang niet overal zo.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:54

Die fh van mij was gratis bij Jejuh :). Overigems voel ik er vandaag al niks meer van, denk dat deze een stuk fijner gaat genezen dan mijn tragus :D!!!
Ik heb gister geprobeerd 'm te wassen met unicura, maar dat deed pijn en vind 't nogal een rptplek, dus heb net bij alloverpiercings een busje zoutoplossing besteld. Als het goed is, is ie morgen binnen dan toch?

Ik zou er denk ik niet meteen 3 tegelijk laten doen, mAar dat is persoonlijke voorkeur denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:00

Ik zou ze denk ook tegelijk zetten ... des te eerder kan ik weer normaal slapen _O-

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:04

Mijn forward helix was ook sneller genezen dan mijn tragus, die speelde elke keer weer op terwijl de fh eigelijk altijd rustig gebleven is. Ik vond het ook een vervelende plek om schoon te maken, omdat je er eigelijk niet echt goed bij kunt. Daarom zeg ik net als Yv_, ik zou ze niet met 3 tegelijk laten zetten, eentje is vervelend genoeg op het begin ;)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:10

pff kheb een normale oorbel in mijn helix.
net een half uur zitten plaren maar ik krijg het achterkantje geen milimeter los.. al geprobeeerd met handschoenen, tangetje is gewoon geen beweging in te krijgen! nu is me oor gigantisch rood.
Wou er alleen een andere indoen, vrees dat ze hem doormidden moeten knippen ofso..
iemand nog tips?

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:13

Yv_ schreef:
Die fh van mij was gratis bij Jejuh :). Overigems voel ik er vandaag al niks meer van, denk dat deze een stuk fijner gaat genezen dan mijn tragus :D!!!
Ik heb gister geprobeerd 'm te wassen met unicura, maar dat deed pijn en vind 't nogal een rptplek, dus heb net bij alloverpiercings een busje zoutoplossing besteld. Als het goed is, is ie morgen binnen dan toch?

Ik zou er denk ik niet meteen 3 tegelijk laten doen, mAar dat is persoonlijke voorkeur denk ik.

Wat dat betreft ben ik wel heel eigenwijs hoor, mn piercer had al gezegd als de 1e er in zit dat een eventuele 2e en 3e alleen maar vervelender gaat aanvoelen als je het tegelijk laat zetten :D
Maar ze was het er wel over eens dat het qua genezing in 1x wel fijner is als na een paar weken nog terug komen voor een 2e en 3e.

Mijn tragus was overigens wel heel makkelijk na het zetten, en genas heel fijn :D Alleen mn conch blijft iedere keer vervelend doen, net als mn vorige die ik er van ellende heb uit gehaald :(

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:16

Hmmm, de Forward Helix heeft toch wel mijn voorkeur op dit moment... Nog maar even over nadenken :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:19

kYliieJ schreef:
net een half uur zitten plaren maar ik krijg het achterkantje geen milimeter los.. al geprobeeerd met handschoenen, tangetje is gewoon geen beweging in te krijgen! nu is me oor gigantisch rood.
Wou er alleen een andere indoen, vrees dat ze hem doormidden moeten knippen ofso..
iemand nog tips?

Waarom wil je hem er per se nu eruit halen dan? Ik zou het nu ff laten rusten en het vanavond nog eens proberen. Dat is al een stuk minder pijnlijk :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:29

Oh, fijn vooruitzicht dus Seraphim :D.

Vidalyssa: Dat is inderdaad ook wel weer zo. Tsja, ik vond eentje pijnlijk genoeg en het zal vast pas weer volgend jaar worden dat ik voor de tweede ga, maar mijn oren zijn op de eea manier gewoon echt een gruwel qua genezing?
Zelfs met die gaatjes van vroeger heb ik weleens lopen klooien..
Hoelang duurt het trouwens voordat het oor een beetje opzwelt? Is dat meteen? Is het dan niet lastiger voor de piercer om precies op de mm
nauwkeurig te blijven? Succes als je vrijdag gaat! Wel een fotootje he :D?

_Denise: Mijn ervaring is dat de tragus er moelijker doorheen ging en daardoor ook zo'n pijn deed. Daarboven op was ik erg gespannen, op het moment dat de naald er doorheen was, schoot mijn kaak op slot. Heb ik ook nog een paar dagen
last van gehad. Dit heb ik allemaal niet gehad met die forward helix.
Qua pijn.. Tsja, het is een rotprik. Niet zoals bij een VCH, dat was 1 seconde een felle pijn en klaar, dit (en tragus ook) was meer een zeurende pijn met daarna een drukkend gevoel. Beiden hebben een lange genezingstijd. Denk echt dat het
een kwestie van smaak is om te kiezen voor welke je zou willen gaan. Om de pijn hoef je het niet te laten, bij mij deden ze allebei pijn :') . Maargoed, je wilt een piercing of je wilt er geen een.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 17:53

Inderdaad, gevoelloos zal het nooit zijn ;) Ik vond mijn helix niet pijnlijk, maar een klasgenootje van mij vond het ondraaglijk om het te laten zetten.

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:04

Yv_ schreef:
Oh, fijn vooruitzicht dus Seraphim :D.

Vidalyssa: Dat is inderdaad ook wel weer zo. Tsja, ik vond eentje pijnlijk genoeg en het zal vast pas weer volgend jaar worden dat ik voor de tweede ga, maar mijn oren zijn op de eea manier gewoon echt een gruwel qua genezing?
Zelfs met die gaatjes van vroeger heb ik weleens lopen klooien..
Hoelang duurt het trouwens voordat het oor een beetje opzwelt? Is dat meteen? Is het dan niet lastiger voor de piercer om precies op de mm
nauwkeurig te blijven? Succes als je vrijdag gaat! Wel een fotootje he :D?

Ik heb geen idee, bijna niks van de gaatjes in mijn oren zijn echt overdreven gezwollen geweest, maar de tijd zal het leren.. Het lijkt me sowieso al een vrij vervelende plaats om te piercen, daar je miniscuul weinig ruimte hebt.
Als ik vrijdag wel zin heb om te gaan, dan plaats ik uiteraard foto's en mn ervaring :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:27

Bonjoy schreef:
Inderdaad, gevoelloos zal het nooit zijn ;) Ik vond mijn helix niet pijnlijk, maar een klasgenootje van mij vond het ondraaglijk om het te laten zetten.

Pijn heb je bijna altijd wel volgens mij.. Ik vind het interessanter om te weten hoe lang het daarna nog pijn doet :P Da's bij kraakbeen meestal wat langer.
Toen ik mijn tragus had laten zetten, liep ik buitenshuis nog vrijwel altijd met oordopjes in. En dan voelde ik niets van mijn tragus, en als iemand dan iets wilde zeggen trok ik zonder na te denken dat dopje eruit... Dat heb ik snel afgeleerd 8)7 pijnlijke ervaringen.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:13

Magrathea schreef:
kYliieJ schreef:
iemand nog tips?

Waarom wil je hem er per se nu eruit halen dan? Ik zou het nu ff laten rusten en het vanavond nog eens proberen. Dat is al een stuk minder pijnlijk :)

hij hoefde er niet perse vanmidag uit, maar hij zit nu nog steeds moervast

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:11

Ik ga vannacht op vakantie, maar ga ik eigenlijk piepen met al mijn piercings als ik door die poortjes moet :') ?