Sandeman, goed bezig dat je zelf aan kan geven weer twee middagen aan het werk te gaan 
DAisNBenji, wat een rare reactie daar van maatschappelijk werk zeg. Snel maar weer een afspraak maken als deze plaatsvervanger weer door je eerdere contactpersoon is vervangen, maar dat gaat even duren denk ik toch? balen.. Was je inmiddels al bij de huisarts geweest (dat was jij toch?)
Beauty26, lastig is zoiets he. Beste voor het paardje, maar blijft niet leuk. Sterkte!
En Bobo, hoe is het met jouw? Moe, maar wel oké?
Hier even wat minder. Einde van mijn vakantie komt inzicht en ik merk echt alweer té grote tegenzin om naar mijn werk te gaan. Gister wedstrijd gehad en dat was één grote teleurstelling, 165 punten. En dat soort dingen kan ik ook slecht mee om gaan, paardrijden is mijn uitlaatklep en als ik dan het gevoel heb daar heel veel tijd en moeite in te steken en er niks van te bakken komt dat gevoel van waardeloos, ik kan niks en dit lukt ook al niet heel sterk boven. Vannacht ook weer wakker door gelegen.. Wat dat betreft weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet en kruip nog meer in mijn schulp, het maakt extra onzeker waardoor ik weer een beetje zo'n vicieuze cirkel hou. Ik wil ander werk en voldoening vinden, maar weet niet wat en die onzekerheid maakt de zoektocht weer lastiger!
Nou, dat weer even van me afgeschreven te hebben. Ga ik nog even half uurtje toch maar vacatures doorpluizen en de paar dingen die ik vandaag voorgenomen heb doen. Puntje 4 van vandaag is ook al bijna klaar (chocoladecake staat al in de oven), Mjammie!