Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:12

Corelli schreef:
Dat is ook echt geen geld phormicola! :wow:

Ik heb gisteren bij kruidvat de sexy curves mascara van rimmel gekocht, maar ik vind het niet echt wat :n Niet super slecht, maar ook niet super fijn :n
Verder heb ik een foundation van het merk "make up studio" gekocht, iemand daar ervaring mee? werd er laatst bij een shoot mee opgemaakt en vond het heel mooi, dus heb bij de visagiste een potje gekocht :) Nou maar hopen dat het bij mij ook mooi wordt :P

Ik heb een keer een make up workshop gehad en dat was alleen met producten van make up studio. heb alleen een potje 'lijm' en een bakje glittesr gekocht om een glitter eyeliner randje op me ogen te maken.
ben er tevreden over de losse glitters blijven prima zitten en komen niet in me lenzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:42

xDramaQueen schreef:
ik woon bij jou letterlijk om de hoek (leidsche rijn) :))

Ooh joh, gaat goedkomen dan :D dat is idd wel heel dichtbij :')

xDramaQueen

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:57

elf bestelling gedaan *stuiter* *\o/* gelijk betaald met ideal dus wie weet hoe snel t er is :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 00:03

Iemand vroeg naar NYC Foundation? :D

Ge-wel-dig! :+:

Paar dagen terug de, Foundation - Mosaik face powder - lip stain
gekocht. En ben echt ioverdonderd!

De foundation dekt super! (heb veel littekentjes op me kin, en donkere kringen onder me ogen) en het
dekt echt super! Na een dag hard werken in de buitenlucht de hele dag (vandaag) zat het er nog prima op!
Wel iets vervaagd, maar bleef zéker beter zitten als mijn maxfactor experience..

De mosaik face powder is eigenlijk net iets te donker(is er maar in één kleur, en in een blushie roze kleur), dus breng me andere matte poeder aan, en op me kaaklijn en t-zone de mosaik powder en het geeft direct een heel gaaf, natuurlijk gezicht!

De lipstain is best oke, het enige product wat ik jammer vind zeg maar..
Hij blijft wel zitten, maar geen 16u ( ;) ) uurtje ongeveer.. en dan rook/drink/eet ik.. dus best jammer,
heb wel het idee dat die mijn lippen zachter maakt! minder velletjes zachter niet zo ruw enz. :D

Ik ben onder de indruk, en ga de andere foundations ook even erbij halen, de matte face powder misschien
een nude lipstiffie en wil de nudetinten oogschaduw ook even proberen! :))

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 00:08

Ik hoop dat ze de NYC bij ons in de kruidvat ook snel hebben dan! Heb vandeweek nog niets gezien helaas, maar ben nog niet bij de kruidvat vlakbij mijn werk geweest. Die is vaak iets sneller.
Hoop ook de nieuwe essence dingen snel in de schappen te zien! De gelliner en de nagellakjes lijken me erg leuk!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:30

Corelli schreef:
Dat is ook echt geen geld phormicola! :wow:

Ik heb gisteren bij kruidvat de sexy curves mascara van rimmel gekocht, maar ik vind het niet echt wat :n Niet super slecht, maar ook niet super fijn :n
Verder heb ik een foundation van het merk "make up studio" gekocht, iemand daar ervaring mee? werd er laatst bij een shoot mee opgemaakt en vond het heel mooi, dus heb bij de visagiste een potje gekocht :) Nou maar hopen dat het bij mij ook mooi wordt :P

Lekker goedkoop he? :P Ik ga vanmiddag nog wat meer foundation inslaan want ik ga een massamoord plegen als ik dit niet meer kan krijgen :P

Ik vind de mascara's van Rimmel echt allemaal bagger. Ik koop ze al jaren niet meer en ik ben een blijer mens geworden :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:43

gister om 10 uur besteld bij elf, nu al verzonden :wow:

ik vind rimmel ook niets :n ik loop dat merk altijd voorbij _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:50

Ik vind soms alleen sommige kleurtjes lipstick leuk van Rimmel.

Jammer dat de Water Colors van Maybelline uit het assortiment zijn gegaan, toen ik 16 was hadden ze zoveel mooie roze kleurtjes... :+:

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:32

Grappig, ik vind de sexy curves van Rimmel juist geweldig :D Heb zo veel mascara's geprobeerd, maar áltijd van die zwarte strepen onder mn wenkbrauwen. En nu eindelijk niet meer. (ook ooit niet met een mascara van Estee Lauder, maar was me iets te prijzig) Ook heb ik wel een paar oogschaduws van Rimmel (al minder tevreden over), en 2 eyeliners. Zwarte is prima, de paarse is echt troep. Toch maar alleen bij de mascara houden :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:40

xDramaQueen schreef:
gister om 10 uur besteld bij elf, nu al verzonden :wow:

ik vind rimmel ook niets :n ik loop dat merk altijd voorbij _O-

Wauw super!!! ik zal het geld nu overmaken :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:43

Ik heb 4 verschillende eyeliner kleurtjes van ELF besteld dus ben erg benieuwd..!!
Donker blauw, zwart, zilver glitter en 'transparant' glitter..
Verder een oogpotloodje (die van mij is echt nog maar 1,5 cm lang en ben er super tevreden over.. 1 euro *D)
primer, camouflage stick
2 nagellakjes
en nog een oogschaduw kwastje.. :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:02

Sica schreef:
Ik hoop dat ze de NYC bij ons in de kruidvat ook snel hebben dan! Heb vandeweek nog niets gezien helaas, maar ben nog niet bij de kruidvat vlakbij mijn werk geweest. Die is vaak iets sneller.
Hoop ook de nieuwe essence dingen snel in de schappen te zien! De gelliner en de nagellakjes lijken me erg leuk!

Vraag me af of NYC in alle kruitvat winkels komt? In Franeker wisten ze niets van het merk af :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:22

denk het niet, wij hebben in onze buurtkruidvatje ook geen catrice, helaaas ;( Daarvoor moet ik 'helemaal' naar vleuten of naar leidsche Rijn....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:26

Wij hebben dat hier wel allemaal, iig in de 2 Kruidvats (Kruidvaten? :') ) bij mij in de buurt (geen idee hoeveel er hier zitten eigenlijk) :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:30

Catrice hebben ze idd ook niet in die kruitvat. Zal volgende week even in Leeuwarden kijken, mischien dat ze het daar wel hebben.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:40

HOe komt het toch dat foundation in de winkel de perfecte bij je huid passende kleur lijkt. en als je het thuis uit doet dat je al vrij snel oranje lijkt?
Ik denk neem de lichtste kleur dan zal k dat probleem niet hebben en heb ik het alsnog.. zelfs bij die dure van l'oreal infaillible ( die met ingebouwd kwastje) en die heeft me 16 euro gekost.
Nu heb ik bij de hema nog zon hema-eigen merk foundation gekocht lichste kleur voor 3 euro en die slaat niet oraje uit..

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:14

kunst en daglicht verschilt nogal...
het best is om even naar buiten te lopen en daar te kijken.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:15

ja oke, dat weet ik.
maar waarom wordt een foudation oranje..
dacht dat is alleen bij bepaalde goedkope, dus dacht nou neem ik een dure en die hebbe het ook..
vind ik niet echt een natuurlijk effect wat de foudation eigelijk zou moete geven

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:53

kYliieJ schreef:
ja oke, dat weet ik.
maar waarom wordt een foudation oranje..
dacht dat is alleen bij bepaalde goedkope, dus dacht nou neem ik een dure en die hebbe het ook..
vind ik niet echt een natuurlijk effect wat de foudation eigelijk zou moete geven

16 euro is niet echt heel duur, het is gewoon een drogistenmerk. Pupa is bij mij niet oranje, het ligt ook aan je eigen kleur denk ik...

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:07

kYliieJ schreef:
HOe komt het toch dat foundation in de winkel de perfecte bij je huid passende kleur lijkt. en als je het thuis uit doet dat je al vrij snel oranje lijkt?
Ik denk neem de lichtste kleur dan zal k dat probleem niet hebben en heb ik het alsnog.. zelfs bij die dure van l'oreal infaillible ( die met ingebouwd kwastje) en die heeft me 16 euro gekost.
Nu heb ik bij de hema nog zon hema-eigen merk foundation gekocht lichste kleur voor 3 euro en die slaat niet oraje uit..

Dat heb ik idd ook. Hema is bij mij wel mooi :) Meng hem altijd wel met wat dagcrème omdat ie anders niet lekker smeert..

NYC is hier ook nog niet te bekennen! Bagger.. Heb ook geen zin om onderweg naar huis van school Rotterdam Centrum in te lopen :P

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:24

Wat is volgens jullie de beste, betaalbare eyeshadow base? Ik heb al wat berichten door gelezen maar niets zien staan.
Ik had voorheen altijd die van de hema, die werkt prima alleen droogt snel uit/gaat snel op. Dus ik wil eens wat anders, een betaalbare. Weet iemand welke ik het beste kan kopen?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:14

Ik heb John van G. Die was volgens mij 7,80. Is dat betaalbaar? Doet er erg lang mee, en werkt echt super... Heb m nu denk ik een maand, gebruik hem (bijna) dagelijks, en er komt nu pas een klein 'deukje' in t potje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:27

mlc schreef:
Wat is volgens jullie de beste, betaalbare eyeshadow base? Ik heb al wat berichten door gelezen maar niets zien staan.
Ik had voorheen altijd die van de hema, die werkt prima alleen droogt snel uit/gaat snel op. Dus ik wil eens wat anders, een betaalbare. Weet iemand welke ik het beste kan kopen?

Budget: Etos eigen merk, werkt super hier. Favoriet: Urban Decay primer potion...

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:34

Ik heb er eentje van Gosh voor een paar euro, die werkt goed :) Maar ik heb niet echt vettige oogleden, dus heb geen grof geschut nodig of zo :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:36

Gosh heeft leuke dingen zag ik vandaag, mooie oogpotloden!