Het is helemaal waar dat je nu van allerlei dingen moet genieten, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het je zo bezig houdt!
Zorgen dat je lekker veel om handen hebt, dan heb je zo min mogelijk tijd om te piekeren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Jep! Inderdaad Ik berisp mezelf ook wel vaak. Als ik mensen hoor klagen over dingen waar ik me met de beste wil van de wereld niet druk om kan maken dat ik denk "jemig mens... Je bent gezond! Wees daar dankbaar voor!" maar dan moet ik mezelf even tot halt roepen.. want da's niet eerlijk... Je weet pas hoe waardevol gezondheid is als je hem kwijt bent en je kan/mag iemand niet veroordelen omdat ie iets niet beseft.. Ignorance is bliss...
Ayasha schreef:Hihi dat lukt wel! Ik geniet sowieso intenser van het leven sinds mijn CVA.Meer "gestolen momentjes".
We hebben zo'n kleine bbq waar je voor 2 personen op kan bakken. En zo snel de zon zich laat zien nemen vriendje en ik de kleine bbq lekker de tuin in en zitten we te bbq'en.Natuurlijk gevolgd door een ijsje bij een nabijgelegen zaakje.
Vriend heeft ook een zware operatie gehad een 3tal jaar geleden en we hebben dus allebei wel die insteek van "het kan gedaan zijn voor je het weet, NU moeten we er van genieten.."
We hebben allebei goede en slechte dagen en als we allebei een slechte dag hebben? Dan zitten we gewoon lekker samen op de zetel voor de tv en moet iedereen ons moet rust laten.Heeft 1 van de 2 maar een slechte dag wordt degene met de slechte dag een beetje extra verwend.
We komen er samen steeds wel weer doorheen... We kunnen ook best een keer naar elkaar snauwen hoor maar na de snauw is het ook weer goed. We zijn allebei zo van "het moet er uit en als het er uit is, dan is het ook klaar" dus dat is wel fijn.
én ik ben bezig met het drachtig krijgen van mijn prachtige merrie... Dus als ik geopereerd moet worden, en mijn meisje is dan hopelijk drachtig, dan heb ik meer dan genoeg motivatie om er weer doorheen te komen als nieuw... Zodat ik zelf als tweede (gezien de mama zelf vermoedelijk eerst gaan zijn) "ons" Pretty-kind kan begroeten...
_Caro_ schreef:Heel erg dat ze je dingen over het hoofd hebben gezien of genegeerd hebben... Ik heb helaas ook nare ervaringen met neurologische nalatigheid in het ziekenhuis, blijkbaar val je wanneer je jong bent buiten alle statistieken en kan het toch niet anders dan ingebeeld zijn...![]()
Ik las dat je je af vraagt over welke sinus het kan gaan... Ik ken maar 1 sinus die te maken heeft met hersendoorbloeding en dat is deze: http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... Aw&dur=990
Die sinus caroticus zit dus in de hals maar is wel belangrijk voor de bloedstoevoer van de hersenen. Ik vraag mij dan wel af als ze dit nu pas zien of ze niet wat nalatig geweest zijn in het onderzoeken van je halsvaten ten tijde van je CVA...
Als het om die ader zou gaan, verklaart het in elk geval waarom de arts je een mirakel vindt, er is nl. nog maar 1 van de 2 aders aan die zijde aanwezig om nog bloed naar je hersens te voeren en bij de meeste mensen is die resterende ader niet voldoende om de hersens te bevloeien langst die zijde.