Uhm, wanneer gaan we? 14 t/m 21 juli dacht ik?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet hier zo om lachen, dat vrachtje heeft ook nog een nachtje in Grijpskerk gestaan en daar roken ze het ook al gistermorgen
Heel CSI-team erop om de oorzaak te achterhalen! 
Ik ga eens mijn yoghurt pakken
Mijn laatste stal was gelukkig erg fijn..niet de meest fantastische voorzieningen.
.

*spreekt uit ervaring* 

Daar waar 't zadel en hoofdstel moet een borstel overheen en verder prima. Ben niet zo van dat eeuwige gepoets en getut.
Dadelijk in de zomer is 't weer zo benauwd... Wel weer lekker om dan vroeg op te staan en vroeg te gaan.
Gewoon van hier naar daar en dan door middel van het verslepen van die lijn, je route uitstippelen.

Bij het uitademen gewoon weer goed ontspannen. Scheenbeen heb ik ook wel eens last van inderdaad. 
Had loswerkles bij m'n verzorgpaarden. Wel erg leerzaam (en confronterend
).
Allereerst fijn weekend iedereen!
Mooie oogjes!
hetbommeke schreef:Fan ben benieuwd of hij dan ook gaat zingen onder de doucheEn jij gewoon rustig aan doen, energie komt vanzelf wel terug maar duurt even.
) liep altijd op Nike air pegasus, nergens last van. Heeft zich vorig jaar een andere schoen laten aansmeren, ook van Nike maar toch anders, direct last van z'n scheenbenen. Toen weer zijn oude vertrouwde schoenen gekocht en hij liep weer als een zonnetje. Hij loopt gemiddeld 4 halve marathons en 1 of 2 hele per jaar.