Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eet verder gevarieerd genoeg dus ja krijg het allemaal wel binnen denk ik .. 

hopen dat alles snel weer wegtrekt..
Misschein komt het door de pillen... Weet iemand dat?? Ben verder niet duizelig ofzo 
maar dat is altijd een teken dat het weg gaat trekken bij mij. 

maar ik weet niet of het werkt..
Dat zorgt ervoor dat ik gewoon maar blijf knijpen. echt zo slecht!
Echt zoo relaxed he, ik voel me gewoon zoveel beter, denk niet meer 'oh oliebol, nu is het vast goed te zien', als ik bv buiten in het volle licht met mensen sta te praten. Draag mn haar veel meer uit mn gezicht enzo
die naaldjes heb ik ook, vooral voor onderhuidse is het dan handig! als je zomaar gaat drukken gaat je huid er helemaal aan denk ik.
maar dat is omdat ik nu ongesteld ben geworden, en dan is het goed. 

hahaa ayo dat doe ik ook zodra het beter is (mn haar uit mn gezicht)!!
Dit er 's ochtends op doen, even in laten trekken, dun laagje foundation en JEUH ik zie er normaal uit hihi. 

maar het is niet echt een pukkeltje want er komt niets uit oid... dus zal wel gewoon een rood plekje blijven en vanzelf weg trekken, hoop ik dan haha. 
Citaat:Het is veilig omdat het voor 100% van natuurlijke ingredienten is gemaakt.
Esmeralda schreef:merk wel dat alles tijdelijk werkt
Mijn zoon heeft 2 paardemelk kuren achter de rug, ging perfect tot die eraan wende
Toen zijn we overgestapt naarde paprika, ging een poos goed
Maar hij blijft een vettige huid houden, en dan krijgt die ook van die rode plekken.
Hij gaat er nu ook meer en meer last van krijgen, word er boos van enzo.
Nu willen we eigelijk een afspraak maken bij de huisarts, maar lees hier en daar dat die hormoonzooi voorschrijft, dat wil ik eigelijk niet.
Wat raden jullie me nu aan? Zie door de bomen het bos niet meer eigelijk....
MaartPaard schreef:Door naar je voedingspatroon te kijken.. Hoe je stoelgang is, etc. Je kan gewoon eens gaan detoxen, als het dan beter gaat weet je dus waar het aan lag