Ik heb nog 1 maand geduld, hoop ik
en dan ga hem bestellen in een maatje kleiner 
Dit is hem:

In reallife is de set wel mooier! ±D
Hij kost me nu EUR 134 ipv 164 en..... wie weet is hij dan wel in de uitverkoop!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hebben ze ook nog andere kleurtjes?
Ik wil heel graag elke dag boven die 1500 kcal komen anders krijg ik echt veel te weinig
Voedingscentrum zegt nu trouwens dat ik te weinig vet binnenkrijg
en ik weet ook wel waar het vandaan komt, vind het alleen moeilijk om mijn gedachte patroon te wijzigen. Dat kost tijd en ben een ongeduldig persoon 
ik stuur wel een mail als ik advies nodig heb, is voor iedereen wat handiger 
Ik neem dat niet zo veel omdat ik er niet zo goed tegen kan. Ik neem het eigenlijk alleen op de dagen dat ik sport
Vannacht heel slecht geslapen, veel wakker en onrustig. Ben nu een beetje aan het kijken op inet wat voor voedsel er is waar je energie van krijgt. Kom ook vaak uit op sapkuur of fruitkuur een aantal dagen. Iemand ervaring mee?
)

(kan niet zo goed tegen veel caffeïne).
Maar ik vind het zo lekker als ik lekker op de bank hang voor de tv, tijdens het eten doe ik dan weer niet, enkel voor het slapen gaan. Maar ik denk dat ik er wel op ga letten.
Daar gaan volgens mij twee glazen uit.
Maar goed dat is dan weer 0%

Schijnt dat dat meer energie oplevert dan koffie 
Maar wil echt wat doen aan dat energie tekort, dus nu ff streng zijn voor mezelf. Veel fruit en groente, veel water en sappies, ook kruidenthee en geen koffie, thee, wijn.

Gister dus 4 kopjes en daar stuiterde ik dus onwijs van rond... Werd gek van mezelf, had gewoon de rust niet om in de auto te zitten..

Elise88 schreef:Da's dan toch een mooie kans om het paardrijden een beetje op te pakken? Als je nu een paard voor jezelf mee laat komen komt er ook weer heel wat verantwoordelijkheid op je af. Een paard voor jezelf vraagt op het moment misschien net wat teveel tijd en energie?
Ik heb ook al heel wat jaren niet gereden en zo braaf zijn ze allemaal ook weer niet
Hebben er thuis 1 maar da's alleen een hemel en die doet het ook niet zo goed. 
Ik wil mijn duurloop altijd in het weekend doen, dit weekend 30 min. Maarrrrrrr ik moet dus nog een interval training doen, zou ik die vandaag don of morgen???? Dilemma dilemma

Voordeel is dat je je geen moment hoeft te vervelen met die 2 stuiterballen hier 

Was ook lekker dom bezig, moest 4x een blokje van 3 min en 2 min lopen, daartussen 1 wandelen. Eerste 3 blokjes op matig tempo, laatste blokje op wedstrijdtempo. Wat heb ik gedaan: eerste blokjes met wind mee, dus het laatste blokje echt pal wind tegen, over de dijk waar het nog meer waait en dan wedstrijdtempo.... ik kwam echt amper vooruit