Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 23:29

Joepie, heb de set gevonden via Wehkamp en nog goedkoper ook! *\o/*
Ik heb nog 1 maand geduld, hoop ik := en dan ga hem bestellen in een maatje kleiner :)
Dit is hem:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
In reallife is de set wel mooier! ±D
Hij kost me nu EUR 134 ipv 164 en..... wie weet is hij dan wel in de uitverkoop!

Miiej

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 23:37

ziet er mooi uit!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 07:33

Oooohhh, Fanneke, die is gaeaeaeaef!!!! :):) :):)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:24

Goedemorgen :wave:

Fanneke die is echt heel erg gaaf :j Hebben ze ook nog andere kleurtjes?
134 euro mmmmm even wachten tot mijn loon er is en dan even overnadenken :D
Vind het ook wel erg veel geld om eerljike te zijn......

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:24

Mooi Fanneke!

Lopen jullie allemaal in tight? Vind dat helemaal niets zelf... :n

Voel me vandaag na gister een beetje zo: ;( _-:( %) :O dus als ik wat kort reageer of iets verkeerd opvat, bij voorbaat excuses...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:32

Oh ik zie dat ze dat shirt helemaal al niet meer hebben :+

Ja ik loop wel in strakke kleding hoor, ik vind dat echt heeeel erg goed zitten :j

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:39

Goedemorgen!

Wow Fanneke die is echt leuk!!

Ik loop ook in een tight vind het wel lekker lopen :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:45

Kijk dit is mijn lijstje eten voor vandaag:

o: 2 vk crackers met smeerkaas, 1 bh met anijshagel, glas coolbest ligth
t: meergranenreep
l: 3 vk bh, 2 met achterham en komkommer, 1 anijshagel, stukje komkommer
t: appel
a: pasta, met veel groente, kip en beetje rode saus
t: glas wijn, cherry tomaatjes

Kcal: 1514
Verzadigd vet: 8 gram
Vet: 28 gram

Volgens mij komt dit steeds meer in de buurt :j Ik wil heel graag elke dag boven die 1500 kcal komen anders krijg ik echt veel te weinig :j Voedingscentrum zegt nu trouwens dat ik te weinig vet binnenkrijg :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:58

Aloha!

Jaan ik heb er hulp bij :j en ik weet ook wel waar het vandaan komt, vind het alleen moeilijk om mijn gedachte patroon te wijzigen. Dat kost tijd en ben een ongeduldig persoon :=

Sas dank voor je aanbod :D ik stuur wel een mail als ik advies nodig heb, is voor iedereen wat handiger ;)

En sas ik mis je melk vandaag of yoghurt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 09:04

Morgen weer zuivel :+ Ik neem dat niet zo veel omdat ik er niet zo goed tegen kan. Ik neem het eigenlijk alleen op de dagen dat ik sport ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 09:19

Aha, OK. Ikzelf kan niet zo goed tegen melk, maar wel tegen karnemelk en yoghurt etc. Meer de zure zuivelproducten.

Zo, nu zit ik achter mijn laptoppie, dat typt wat makkelijker dan mijn ipod :) Vannacht heel slecht geslapen, veel wakker en onrustig. Ben nu een beetje aan het kijken op inet wat voor voedsel er is waar je energie van krijgt. Kom ook vaak uit op sapkuur of fruitkuur een aantal dagen. Iemand ervaring mee?

Verder ga ik vanaf maandag mijn alcohol-gebruik naar 0 terugbrengen, wij drinken vaak een wijntje als ik sta te koken of tijdens het eten. Maar ik merk dat ik daar ook moe van word en het scheelt weer calorietjes,

Wen, oppassen hoor!!! En niet te streng zijn voor jezelf (hoor wie het zegt :o )

Fan, leuk setje, maar vind het ook nog wel aan de prijzige kant. Bij Perry hebben ze ook leuke dingen voor niet teveel geld. Nou ja en ik ben gezegend met Batavia Stad om de hoek waar de Nike, Adidas, Puma, Reebok etc zit. Afgelopen zomer een korte broek van Reebok voor 5 euro en 2 shirtjes voor elk 2,5 euro :=

En Fan, zou je mij het dieet willen sturen via pb? Ben erg benieuwd, zal er vast nog wel iets voor mezelf uithalen :j

Bah, moet nu een verslag uitwerken, wat ik eigenlijks gistermiddag had moeten doen maar toen ben ik eerder weggegaan. Uitstelgedrag :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 09:22

Haha WOG _O-

Ik drink momenteel veel koffie, dat geeft ook energie. Gister had ik alleen een kopje te veel op, toen zat ik echt te stuiteren in de auto :o (kan niet zo goed tegen veel caffeïne).

Ik pas wel op hoor. Je weet wat ik gister tegen je zei, soms heb je ff niet heel erg de keuze om wat anders te doen dan kop in het zand, verstand op 0 en vol gas door. Ooit, later als ik groot ben, komt er vast wat balans en rust in m'n leven. Maar ben bang dat er daarvoor eerst wat rigoreuze zaken moeten gaan gebeuren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 09:27

Oh dat alcohol gebruik is toch ook wel een geode denk ik :j Maar ik vind het zo lekker als ik lekker op de bank hang voor de tv, tijdens het eten doe ik dan weer niet, enkel voor het slapen gaan. Maar ik denk dat ik er wel op ga letten.
Misschien kan ik beter van die kleine flesjes kopen :j Daar gaan volgens mij twee glazen uit.
En mijn paps had gewoon "kies bewust" rosee :j Maar goed dat is dan weer 0% :+

Ik zit er heel erg sterk aan te denken om weer te gaan paardrijden. Nu weet ik dat er 1 paard naar nederland komt voor mijn nichtje, nu dacth ik dat het misschien mogelijk was om er 2 naar hier te halen en dat ik er dan ook 1 ga rijden.
Paarden zijn van mijn oom en tante en die wonen in Frankrijk :j
Maarik zit een beetje met de tijd want ik heb nu al zo weinig tijd voor dingen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:17

Sas, oeh, moeilijk moeilijk. Keuzes maken, pffff. Hoe had je het zelf bedacht qua indeling van de week: werken, hardlopen, muziek, paard?

Ik heb niets met een muziek instrument dus ik zou voor het paard kiezen :o

Wen, ook cafeïne ben ik gaan minderen. Ik drink 2 koppen 's ochtends en daarna ga ik over op water, sappie of kruidenthee :j Schijnt dat dat meer energie oplevert dan koffie :D

Ik koop gewoon op vrijdag 1 fles wijn voor mezelf en daar moet ik het het hele weekend mee doen, gaat moeilijk worden := Maar wil echt wat doen aan dat energie tekort, dus nu ff streng zijn voor mezelf. Veel fruit en groente, veel water en sappies, ook kruidenthee en geen koffie, thee, wijn.

Nog steeds niets aan het verslag gedaan :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:20

Nah, koffie houd me wel wakkerder dan thee... :D

Dronk altijd 1 kopje koffie per dag en de rest van de dag water en (groene) thee. Nu 3 kopjes per dag en verder thee en water... :j Gister dus 4 kopjes en daar stuiterde ik dus onwijs van rond... Werd gek van mezelf, had gewoon de rust niet om in de auto te zitten..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:26

ja kan me voorstellen dat je zo denkt, maar de muziek ga ik niet opgeven en dat is het nu net een beetje. Misschien kan ik eens even met mijn nichtje overleggen hoe zij het voor zich zien :j

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:33

Je kunt niet af en toe het paard van je nichtje gaan rijden? (rijd je op dit moment helemaal niet?)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:37

Nee ik rij helemaal niet.
Nou er komt een paard hierheen en die wordt dan gereden door 2 nichtjes van mij (zussen). Ik moet er eerlijk bij bekennen dat ik er dan niet zo veel vertrouwen er in heb dat het paard heel vaak gereden wordt :o
Daarom maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen dan kan ik altijd nog inspringen.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:48

Da's dan toch een mooie kans om het paardrijden een beetje op te pakken? Als je nu een paard voor jezelf mee laat komen komt er ook weer heel wat verantwoordelijkheid op je af. Een paard voor jezelf vraagt op het moment misschien net wat teveel tijd en energie?

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:50

Goedemorgen dames!
Zou gister rondje doen, maar kon het echt even niet opbrengen... Vanavond ga ik het goed maken en heb mezelf voorgenomen minimaal 7 km af te leggen!

Ik zie dat er veel mensen met hun eetpatroon/gewoontes bezig zijn! Ook ik ben iemand die voor haar leven "veroordeeld" is... Met andere woorden, alles wat ik in mijn mond stop zakt direct richting heupen/billen/dijen....
Een paar jaar geleden was ik op mijn zwaarst bijna 90 kilo...
Nu ben ik al een hele ruimte tijd rond de 66 kilo. Hierbij voel ik me goed, maar ik moet er wel wat voor doen en ook vooral voor laten. Ik heb in de loop van de jaren wel geleerd dat gewoon normaal eten en voldoende bewegen de allerbeste remedie is tegen overgewicht!

@Bom Als ik me moe en lusteloos voel (vooral op dit soort dagen als het grauw en koud is buiten) dan ga ik wel eens even lekker onder de zonnebank!
Sterkte in ieder geval!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:57

Elise88 schreef:
Da's dan toch een mooie kans om het paardrijden een beetje op te pakken? Als je nu een paard voor jezelf mee laat komen komt er ook weer heel wat verantwoordelijkheid op je af. Een paard voor jezelf vraagt op het moment misschien net wat teveel tijd en energie?

ja dat gevoel heb ik ook, misschien moet ik het toch even weer wat rustig opbouwen en dan kan ik er altijd nog wel een ander paard deze kant opkomen :j Ik heb ook al heel wat jaren niet gereden en zo braaf zijn ze allemaal ook weer niet :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:01

Judith, da's ook wel een tip :j Hebben er thuis 1 maar da's alleen een hemel en die doet het ook niet zo goed.

Heb inmiddels mijn winterdip lamp uit de mottenballen gehaald en vanmorgen weer voor het eerst achter gezeten. Even een kuurtje van een dag of 10 doen, 2x daags 10 min.

En jij bent ook al zo goed afgevallen +:)+ Hier ook, elk pondje gaat door het mondje :9

Sas, hoe oud zijn ze gemiddeld? En zijn ze ingereden en wat voor ras is het? En idd, bijrijden bij je nichtjes is ook een idee. Als is het maar voor 1x per week.

En wat is wijsheid, doordat ik mijn training van woe pas op donderdag heb gedaan, loopt mijn weekje een beetje in de soep :o Ik wil mijn duurloop altijd in het weekend doen, dit weekend 30 min. Maarrrrrrr ik moet dus nog een interval training doen, zou ik die vandaag don of morgen???? Dilemma dilemma 8)7

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:05

Ik zou 'm vandaag doen zodat je op tijd hersteld bent voor je duurloopje... :j

Oeh zonnebank, heerlijk! Helaas geen centjes voor dat soort dingen. Zit wel eens te denken wat voor 'lekker en leuke" dingen ik zou kunnen doen die geen (weinig) centjes kosten. Heb natuurlijk zelf voor een paard gekozen en daardoor ook bewust voor het feit dat ik geen centjes overhoud, maar soms zou ik best een dagje/weekendje weg willen, of een keer op vakantie ofzo...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:12

Volgens mij is deze merrie 10, ze zijn allen ingereden maar niet heel ver doorgereden, KWPN, allen ook veulens gehad :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:17

Wen, je mag wel een weekendje hier komen :D Voordeel is dat je je geen moment hoeft te vervelen met die 2 stuiterballen hier _O-

En wat niet veel geld kost is een weekje vakantie met je paard op de Veluwe. Stalgenoot van mij heeft dat gedaan afgelopen zomer en was 150 euro kwijt. Paard staat dan op de wei en jij slaapt ernaast in je tentje.

Een saunabon vragen voor je verjaardag? Airmiles sparen en dan naar Landal ermee ;)

Sas, dan zou ik het even aankijken en desnoods aanbieden 1x per week te rijden. Kijken hoe dat bevalt en mocht het smaken naar meer, kun je altijd nog besluiten er 1 naar NL te halen voor jezelf. En verder ligt het ook een beetje aan waar en hoe je hem/haar stalt. Die van mij staat volpension, wordt buiten/binnen gezet, krijgt eten, stalletje wordt uitgemest etc. Hierdoor hoef ik niet dagelijks naar stal en in de vakantie wordt er ook goed voor 'm gezorgd, geeft mij een rustig gevoel. Kost wel meer centjes helaas

Denk ook dat ik 'm vandaag ga lopen, gelukkig is de wind een heel stuk gaan liggen, pfff was nie leuk nie gister :n Was ook lekker dom bezig, moest 4x een blokje van 3 min en 2 min lopen, daartussen 1 wandelen. Eerste 3 blokjes op matig tempo, laatste blokje op wedstrijdtempo. Wat heb ik gedaan: eerste blokjes met wind mee, dus het laatste blokje echt pal wind tegen, over de dijk waar het nog meer waait en dan wedstrijdtempo.... ik kwam echt amper vooruit