Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Valt bij Simone Perele wel mee volgens mij. Ik heb ook vrij smalle schouders en bandjes zakken ook vrij snel af, maar bij dit merk niet. Of ik brede borsten heb, geen idee, hoe meet je dat?
Kadanzlover schreef:herkennen jullie de volgende klachten? Ik heb echt steeds meer last van me schouders.. Sinds vanochtend heb ik in mijn linker een trillende spier en elke beweging die ik met mijn arm maak zorgt voor een brandend gevoel in beide schouders.. Het branderige gevoel trekt van de voorkant van de schouder tot achter onder het schouderblad. doet echt pijn...
dankjulliewel!!
Charna schreef:Weet ook iemand of je ergens bikini's kan kopen in omvangsmaat 65 gecombineerd met een grotere cupmaat? Ik heb ze nog niet gevonden. Of hebben jullie wellicht andere tips voor het scoren van een passende bikini?
Silvia schreef:Charna schreef:Weet ook iemand of je ergens bikini's kan kopen in omvangsmaat 65 gecombineerd met een grotere cupmaat? Ik heb ze nog niet gevonden. Of hebben jullie wellicht andere tips voor het scoren van een passende bikini?
Kijk eens op de site van Anita en dan de Rosa Faia collectie:
http://www.anita.com/nl-nl/Kollektionen ... ode,Bikiniï_½s
Ik gok dat mt 65 hoort bij maatje 36, misschien 38 dus het zal lastig worden. Succes!
Safiera schreef:Ik heb ook nog een vraag voor jullie: degenen die een borstverkleining hebben laten doen (of daarover denken of zo), hoeveel maten kleiner is gebruikelijk, van wat naar wat willen jullie gaan of zijn jullie gegaan?
Het moet gewoon een beetje in verhouding zijn vind ik, en ik merk ook dat ik stiekem best jaloers ben op mensen met cup B of C...![]()
Goede bh's kunnen voor een groot deel helpen, maar ik vind het nog zo'n belemmering... naast rugklachten, heb ik er veel last van met sporten -vooral rijden- en durf ik niet in bikini.
Charna schreef:Gewoonlijk heeft iemand met maatje 36 een omvangsmaat van ongeveer 75.