Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:20

Vind ik ook een fijn merk ja, en heel mooie setjes ook! Helaas pas ik de BH's niet meer :(

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:38

Ik ken het merk niet maar als ik naar de plaatjes kijk gaat het hem niet worden helaas. Ik heb nl brede borsten en smalle schouders. Helaas is het tegenwoordig mode om de schouderbandjes zo ver mogelijk naar buiten te zetten met als gevolg dat de bandjes elke keer afzakken bij mij.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:39

Valt bij Simone Perele wel mee volgens mij. Ik heb ook vrij smalle schouders en bandjes zakken ook vrij snel af, maar bij dit merk niet. Of ik brede borsten heb, geen idee, hoe meet je dat? :P

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:43

Heino schreef:
Valt bij Simone Perele wel mee volgens mij. Ik heb ook vrij smalle schouders en bandjes zakken ook vrij snel af, maar bij dit merk niet. Of ik brede borsten heb, geen idee, hoe meet je dat? :P

Als ik mijn armen vlak langs mijn lijf naar voren beweeg komen ze tegen mijn borsten aan. Oftewel, mijn borsten zijn breder dan mijn lijf. :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:45

Dat heb je toch al vrij snel met grotere borsten denk ik, niks geks denk ik ;)

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:57

hoihoi,

ik kom even binnenvallen, weet niet of dat mag?

Ik heb een behoorlijke grote cupmaat, ben 18 jaar en koop nu altijd mijn bh's bij de hunkemoller (75F) heb ik daar.
Ik weet dat hunkemoller wat kleiner valt, dus ik zou rond de E hebben bij andere winkels denk ik.
Ik moet van de bh's, die bh's hebben met een breed tussenstukje, anders vallen ze er bij mij uit zegmaar. :+

Ik heb een vreselijke hekel aan bikini's maar ik zal er ook dit jaar weer aan moeten geloven..
Nu ben ik opzoek naar een bikini bovenstukje, want met broekjes heb ik geen probleem.
Maar ik moet dus ook bij bikini's een bikini hebben met een breed en hoog tussenstukje anders vallen ze er ook uit..

Nu heb ik al 100'en sites gehad maar ik kan niks leuks vinden.. Het liefst wil ik gewoon een simpel bruin/zwart bovenstukje en niet al te veel poespas/bloemetjesprintjes haha.

Ik ben nog best wel jong en vind heel veel bikini's zo oud eruit zien, echt voor wat oudere vrouwen.
Ik wil ook gewoon een leuke bikini aan kunnen en wordt er zo langzamerhand een beetje verdrietig van..

Ik heb al zoveel last van die 2 ondingen en dan kan ik ook nog geeneens een leuke bikini vinden..

Hebben jullie tips waar je echt een goede leuke bikini kan vinden?

Groetjes

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:28

Heb je al eens naar bikini's van Freya gekeken? Frisse kleuren en modellen en hoge tussenstukjes, draag ze zelf met 70FF ook! (ook de bh's ervan). Een keer in een winkel je maat passen en dan zelfde model via internet in engeland voor minder dan de helft bestellen ;)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:34

Ik denk dat ik me ook wel mag melden met mijn 80E.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:37

Hee, kan ik me hier ook melden? :wave:

Ik heb momenteel 75G,
en hopelijk hebben die krengen nu door dat ze wel mogen stoppen met groeien.

De grote problemen met het zoeken van een BH heb ik eigenlijk niet, alleen als ik bijvoorbeeld eens een leuk setje wil,
maar in Emmeloord is een winkel te vinden die BH's heeft speciaal voor grote maten, alleen de prijs is iets minder leuk.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:50

Kadanzlover schreef:
herkennen jullie de volgende klachten? Ik heb echt steeds meer last van me schouders.. Sinds vanochtend heb ik in mijn linker een trillende spier en elke beweging die ik met mijn arm maak zorgt voor een brandend gevoel in beide schouders.. Het branderige gevoel trekt van de voorkant van de schouder tot achter onder het schouderblad. doet echt pijn...

dankjulliewel!!

Verkeerde houding en verkeerde BH bandjes, wat juist zo belangrijk is bij grote borsten.
Voorheen had ik ook rugklachten, nekklachten en schouderklachten, maar sinds ik wat bredere bandjes heb, en een mooie les heb gehad van mijn coach qua goede houding heb ik eigenlijk nergens meer last van.
Vooral de nek is een aandachtspuntje.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:56

Mag ik me ook melden? Hier 17 jaar en dubbel H.
Vraag me heel erg af waar jullie leuke, jeugdige BH's vandaan halen. Heb er eentje uit een boetiekje maar wil er graag meer, alleen heel veel (grote maten!) zaken gaan maar tot G... Net niet ver genoeg dus. Heb een tijd met oudewijvenbh's gelopen maar dat vind ik toch niet prettig.

Ga nu 't topic even doorspitten!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:26

Charna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 00:34

Weet ook iemand of je ergens bikini's kan kopen in omvangsmaat 65 gecombineerd met een grotere cupmaat? Ik heb ze nog niet gevonden. Of hebben jullie wellicht andere tips voor het scoren van een passende bikini?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 09:59

Charna schreef:
Weet ook iemand of je ergens bikini's kan kopen in omvangsmaat 65 gecombineerd met een grotere cupmaat? Ik heb ze nog niet gevonden. Of hebben jullie wellicht andere tips voor het scoren van een passende bikini?

Kijk eens op de site van Anita en dan de Rosa Faia collectie:
http://www.anita.com/nl-nl/Kollektionen ... ode,Bikiniï_½s

Ik gok dat mt 65 hoort bij maatje 36, misschien 38 dus het zal lastig worden. Succes!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 10:10

@charna: probeer ook jij eens freya! Kan je broekje en topje gewoon loskopen en ze gaan tot K dus dat moet goedkomen ;) 1 keer in NL passen en dan leuke kleurtjes op internet in engeland bestellen ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 12:23

Idd Freya Charna :)
Ik ben echt helemaal verliefd op Freya :o

Charna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:46

Silvia schreef:
Charna schreef:

Kijk eens op de site van Anita en dan de Rosa Faia collectie:
http://www.anita.com/nl-nl/Kollektionen ... ode,Bikiniï_½s

Ik gok dat mt 65 hoort bij maatje 36, misschien 38 dus het zal lastig worden. Succes!

Zijn 36 en 38 gewoon "damesmaten"? In dat geval is 65 absoluut geen maat 36. Gewoonlijk heeft iemand met maatje 36 een omvangsmaat van ongeveer 75. Er zijn zelfs genoeg mensen die maat 34/XS dragen terwijl ze omvangsmaat 70 hebben. Ik heb dus een nog kleinere omvangsmaat dan dat.

Charna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:47

Oh wat goed dat Freya ook badkleding heeft, dat wist ik helemaal niet! Ik heb er twee beha's van, bij allebei helaas het maatkaartje een beetje vervaagd, maar ik geloof dat ik een 65F had bij Freya. Hebben jullie goede sites om Freya online te bestellen?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:59

@charna: ok, verkeerd gegokt dus met de maten... Dan kan ik me goed voorstellen dat het lastig is om een leuke bikini te scoren!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:15

Safiera schreef:
Ik heb ook nog een vraag voor jullie: degenen die een borstverkleining hebben laten doen (of daarover denken of zo), hoeveel maten kleiner is gebruikelijk, van wat naar wat willen jullie gaan of zijn jullie gegaan?

Het moet gewoon een beetje in verhouding zijn vind ik, en ik merk ook dat ik stiekem best jaloers ben op mensen met cup B of C... :o

Goede bh's kunnen voor een groot deel helpen, maar ik vind het nog zo'n belemmering... naast rugklachten, heb ik er veel last van met sporten -vooral rijden- en durf ik niet in bikini.

@ Safira, ik heb in juli afgelopen jaar een borstverkleining ondergaan. Had Cup 75E en ben naar een 75D gegaan, wilde graag een c cup, maar de chirurg zei dat hij de borsten naar het figuur van je lichaam maakt, wat het beste bij je figuur pastte, toch ondanks 1 cup kleiner is er heel veel afgegaan.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:17

Charna schreef:
Gewoonlijk heeft iemand met maatje 36 een omvangsmaat van ongeveer 75.

Ik heb kledingmaat 38 en omvangmaat 65... Denk dat er niet echt een algemene richtlijn voor op te stellen is dus :)

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar websites waar je goedkoop Freya lingerie kan bestellen :P Wat komt er vanuit het buitenland nog aan (verzend)kosten bij trouwens?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:12

Ik heb niet echt ervaring in het bestellen van ligerie via internet want ik slaag bijna altijd gewoon bij de Hünckemuller met mijn maat 85E.

Ik ga volgende week maandag voor een borstverkleinende operatie! Ik heb nu 80E en ga naar 80C. Hopen dat ik daarna weer heerlijk kan sporten en me prettiger voel :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:02

Even een vraagje aan de paardrijdende dames hier...

Idd... een goede sportbh, de dames in de lingeriezaken zijn hartstikke aardig en bevelen me een bh aan (ala 50 euro) en vervolgens sta ik een beetje te bouncen en gaan mijn kanonnen op en neer op en neer :') een normale bh zat nog steviger, t mag bést een beetje wiebelen maar als ik 50 euro eraan uitgeef hoop ik toch wel dat ik een sweater aankan tijdens t rijden ipv altijd maar een bodywarmer.. hoe doen jullie dit?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:32

@dramaqueen: de Shockabsorbers bh's snoeren de boel helemaal vast. :+
Moet je wel een nemen voor intensief sporten.
Ik wil ook nog wel eens op en neer huppen in de paskamer om te controleren of de boel echt niet meedanst...