Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:47

Maikeltje, als gezinstherapeut :+ zal jij mij ongetwijfeld wel kunnen vertellen wie van de 2 volgens jou nu een bocht van 180° gemaakt heeft, waardoor de relatie nu niet meer lukt?

Enneuh... Iedereen blijkt dan nog te zijn vergeten dat meneer doodleuk aan zijn zwangere vriendin ging vertellen dat een ander plots een pak leuker vond... Bij mij zou hij dàn al zijn valiezen hebben mogen pakken en vertrekken. Voorgoed. TS gaf hem verdomme nog een kans. Dat zegt volgens mij ook al genoeg? Hoeveel kansen moet je een man geven dan???

En de opmerking "Het is een man...", die vind ik ook allesbehalve. Wat wil men daar mee zeggen? Dat een man niks in het huishouden moet doen? Dat een man een man is en een man zal blijven. Baas boven baas? Zoiets?

Ik ben òòk een man. En ik kan het je op een blaadje presenteren: met het gedrag, ingesteldheid van TS haar ex wens ik geenszins geassocieerd te worden. Ik prijs mezelf de hemel niet in, niemand is perfect, en ook ik heb meer gebreken als positieve kanten. Maar laat ons eerlijk wezen, als je voor weinig tot niks moeite doet, zelfs niet om het je zwangere vriendin iets aangenamer te maken (hoeft niet eens als prinses behandelt te worden, want dat is nergens nodig voor)... dat zegt toch heel veel over iemand?

Over subjectiviteit weet jij blijkbaar alles, hé Maikeltje?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:49

Jeeeej, gaat weer lekker hier. Nu dan. Ik heb het hele topic gelezen en daarna de posts van TS nog eens apart doorgenomen en weet je? Ze reageert misschien heftig, maar ze heeft groot gelijk. Ja, we kennen maar een kant, dat klopt. Maar als dit is zoals zij de zaken beleeft, kan ik me voorstellen dat ze het spuugzat was.
TS is open over hoe dingen gelopen zijn, geeft ook toe dat zij dingen fout heeft gedaan en heus ook niet altijd perfect is, maar wat er daar gebeurd is, kan gewoon niet. Ik zou mijn kinderen ook niet met een gerust hart meegeven aan een man als de ex van TS en zeker niet toen ze nog heel klein waren. Ik zou die vent ook niet in mijn huis en in mijn leven willen hebben. Zwanger zijn is geen ziekte, maar van zwangerschap kun je wel goed beroerd zijn en ik vind het niet meer dan normaal dat degene die je zwanger heeft gemaakt daar dan een klein beetje begrip voor opbrengt. Toen ik zwanger en hondsberoerd was, stuurde mijn hubbie mij de keuken uit en deed alle deuren dicht voor hij vlees ging bakken, zodat ik er zo min mogelijk last van zou hebben... Als ik 's morgens moest overgeven als ik wakker werd, spoelde hij daarna het teiltje om en bracht een kopje thee. Om maar een paar voorbeeldjes te geven. Dat is toch een totaal andere wereld? En ik ben ook geen prinsesje hoor, maar dat gaat om zorg en aandacht voor elkaar. Zou hij zwanger en ziek zijn ;), dan zou ik precies hetzelfde doen.

@Voltigeur: helemaal waar. En dat van een man ;) :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:51

MamboBeach schreef:
Nou voltigeur...
Jouw post is niet denigrerend wil je zeggen?
En nu moet ik bang worden want je kan persoonlijk worden? Whuuhuuu, ik word al bang... _O-

Dat met dat empathie... :') Heb je zelf even snel in het woordenboek gekeken? Iedere drol weet toch wat dat betekent! :D

Maargoed, je hebt je mening gegeven, heel mooi! Ik denk er iets anders over en dat weet TS ook! :D

Dit had een post van mij kunnen zijn :') Ik ben het dan ook helemaal met jou eens :)

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:51

Blue_Eyes schreef:
Jeeeej, gaat weer lekker hier. Nu dan. Ik heb het hele topic gelezen en daarna de posts van TS nog eens apart doorgenomen en weet je? Ze reageert misschien heftig, maar ze heeft groot gelijk. Ja, we kennen maar een kant, dat klopt. Maar als dit is zoals zij de zaken beleeft, kan ik me voorstellen dat ze het spuugzat was.
TS is open over hoe dingen gelopen zijn, geeft ook toe dat zij dingen fout heeft gedaan en heus ook niet altijd perfect is, maar wat er daar gebeurd is, kan gewoon niet. Ik zou mijn kinderen ook niet met een gerust hart meegeven aan een man als de ex van TS en zeker niet toen ze nog heel klein waren. Ik zou die vent ook niet in mijn huis en in mijn leven willen hebben. Zwanger zijn is geen ziekte, maar van zwangerschap kun je wel goed beroerd zijn en ik vind het niet meer dan normaal dat degene die je zwanger heeft gemaakt daar dan een klein beetje begrip voor opbrengt. Toen ik zwanger en hondsberoerd was, stuurde mijn hubbie mij de keuken uit en deed alle deuren dicht voor hij vlees ging bakken, zodat ik er zo min mogelijk last van zou hebben... Als ik 's morgens moest overgeven als ik wakker werd, spoelde hij daarna het teiltje om en bracht een kopje thee. Om maar een paar voorbeeldjes te geven. Dat is toch een totaal andere wereld? En ik ben ook geen prinsesje hoor, maar dat gaat om zorg en aandacht voor elkaar. Zou hij zwanger en ziek zijn ;), dan zou ik precies hetzelfde doen.

AMEN

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:52

JessAndHope schreef:
voor de zoveelste keer, heb je al eens normaal met hem gepraat? zonder verwijtende ondertoon? zonder hem continu in te wrijven wat hij in JOU ogen allemaal verkeerd doet?

wat is jou aandeel in dit hele verhaal?

Waar is het dan fout gegaan in jullie relatie? want eerst was hij blijkbaar wel helemaal geweldig totdat jij zwanger was.

Zie mn post hierboven!![/quote]

Ook in je voorgaande post krijg ik geen volledig antwoord.

je zegt dat je gewoon normaal bent gebleven tijdens het praten. als je ex boos werd of wat dan ook waarom reageer je dan hier zo fel?

Je verwacht dat hij nu spontaan voor jou gaat koken of boodschappen gaat doen? sorry maar dat had ik in geen miljoen jaar gedaan, uit is uit en dan hoef je niet meer voor je ex te koken.
Tevens valt mij op dat jij je ex blijft aanrekenen op zijn schijnbaar eerder gemaakte fouten, vind je dat zelf eerlijk?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:54

Pashon schreef:
je zegt dat je gewoon normaal bent gebleven tijdens het praten. als je ex boos werd of wat dan ook waarom reageer je dan hier zo fel?

Misschien omdat een 1-op-1-gesprek een stuk makkelijker is dan door 5, 6 verschillende mensen aangevallen te worden? Misschien omdat er hier zoveel op haar afkomt dat ze het overzicht kwijtraakt? Misschien omdat het frustrerend is om alles 10x te moeten herhalen, en dan nog steeds dezelfde vragen te krijgen?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:55

Blue_Eyes schreef:
Pashon schreef:

Misschien omdat een 1-op-1-gesprek een stuk makkelijker is dan door 5, 6 verschillende mensen aangevallen te worden? Misschien omdat er hier zoveel op haar afkomt dat ze het overzicht kwijtraakt? Misschien omdat het frustrerend is om alles 10x te moeten herhalen, en dan nog steeds dezelfde vragen te krijgen?

als ze de vragen gewoon zou beantwoorden zou ze niet continu dezelfde vragen krijgen. tevens zie ik nergens dat ze aangevallen word enkel mensen die een duidelijker beeld willen hebben.

Tallie1979

Ik had uberhaupt over dit drama al geen topic geopend op bokt om zo te voorkomen dat er dit soort reacties zouden komen.. Bokt blijft bokt en er zullen altijd kritische vragen gesteld worden..

Kan je daar als TS niet tegen, kan je niet omgaan met kritiek, dan moet je geen topic openen.. :)
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 06-09-10 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Pashon schreef:

Je verwacht dat hij nu spontaan voor jou gaat koken of boodschappen gaat doen? sorry maar dat had ik in geen miljoen jaar gedaan, uit is uit en dan hoef je niet meer voor je ex te koken.
Tevens valt mij op dat jij je ex blijft aanrekenen op zijn schijnbaar eerder gemaakte fouten, vind je dat zelf eerlijk?

Crisis :')

Ze verwachtte dat haar ex eens spontaan ging koken of de boodschappen ging doen toen zij helemaal in de kreukels lag! Niet nu hij niet meer bij haar woont.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:58

JessAndHope schreef:
maikeltje schreef:
Aan wie moet hij dat bewijzen? Aan jou? Wie het kind baart is de baas, zoiets?

En ik zie weer een boel "ikken" voorbij komen.

Kansen? Om zijn erkenning in te trekken? Om te horen dat ie hoe dan ook niet welkom is bij de bevalling? Om te horen dat ie z'n kind niet meekrijgt als ie naar z'n familie, de opa en oma van dat kindje, gaat?

Nee, kansen om daadwerkelijk mee te denken. Om maar een stom voorbeeldje te noemen: de gasflessen! Ik zég het hem nog dat het onverantwoord is... maar nee, dan stel ik me aan. Nou dan doe je in mijn ogen echt niet je best om er voor te vechten. Helemaal niet als je die dag ervoor terug bent gekomen met de medeling er 300% voor te gaan!!! Enne.... nee, hij is niet welkom bij de bevalling. Knappe dame als jij het wel zou kunnen, maar iemand die mij zovaak op mn ziel heeft getrapt, hoef ik niet op het moment supreme erbij te hebben. Had ie zich even wat eerder moeten realiseren. En hij mag best het kindje meenemen als hij naar zn familie gaat, maar ik het dan zo onredelijk om dan wel te verwachten dat ze even niet roken als ze er is???

De kans om te laten zien dat ie z'n best doet en meedenkt hoe? Door "spontaan" een keer te koken? Door jou "spontaan" te helpen met de paarden? Door "spontaan" de badkamer te soppen? Dat kun je vergeten hoor, het is een man. :D

Bullsh*t, dan kan ik me wel gaan verdedigen achter het feit dat ik een zwangere vrouw ben. Juist datgene waar mensen hier een hekel aan hebben (en ik zelf ook). Ja, hij kan inderdaad bewijzen dat hij zijn best doet door spontaan even te koken of aan te bieden hooi neer te gooien bij de paarden... dat zijn idd hele makkelijke manieren om te laten zien dat je betrokken bent.

Waar ik benieuwd naar ben is of je al een keer echt, oprecht en ook in zijn belang, met hem hebt proberen te praten. Zonder daarbij aan te halen wat ie allemaal niet goed doet. Met hem gepraat zonder verwijtende toon in je stem, gewoon face to face.

Dat is het enige wat ik doe! Ik ga niet verwijtend met hem praten. Ik praat open, ga niet in op zijn verwijten en probeer ruzies uit de weg te gaan. Ik blijf gewoon redelijk en als hij weer eens gaat schreeuwen zeg ik dat ik even stop met praten totdat hij weer op een normale volwassen manier kan praten. Wat heb ik er nou aan om ruzie te schoppen???

Misschien moet je dat ook pas doen nadat je bevallen bent van jullie kindje. Dan is er voor hem ook iets tastbaars waar ie waarschijnlijk/ hopelijk net zo goed voor wil vechten (in de positieve zin vh woord) als jij.
Nee, nogmaals... ik wil dit allemaal geregeld hebben vóór die kleine er is. En het is nu eenmaal met hem verdomd moeilijk praten (en ik ben niet de enige die dat vind), maar ik probeer het zo goed als mogelijk toch allemaal te regelen. Maar hij denkt dat hij wel aan zijn palen kan trekken en mij kan laten barsten als ik zwanger ben, om vervolgens nog wel steeds als vanzelfsprekend over bij te mogen zijn en in mee te mogen beslissen. Sorry, maar ergens moet hij toch ook wel weten dat het zo niet werkt. Wel de lusten, niet de lasten...

@Voltigeur: waar maak jij uit op dat er totale desintresse is bij de vader voor wat betreft hun kind?

Euhm... uit al mn posts?!?!

En haar ex-vriendje was in haar ogen fantastisch, daarom ook de keuze om voor een baby te gaan. De vraag is dan, wat ging er mis en hoe kan het dat de fantastische ex dan opeens een l*l is? Sorry, maar blijkbaar kan iemand dan toch 180 graden omdraaien of heb jij er een andere verklaring voor?

Wat er mis ging? Gewoon geen interesse en geen begrip voor mijn situatie. Wél SAMEN voor de zwangerschap gaan, maar als het eenmaal zover is, mij het ALLEEN op laten lossen. Nee, zo werkt dat niet hoor!

Wat ik van jou lees zijn alleen maar ontzettende uithalen en felle reacties jegens je ex. Misschien dat hij hier eens kan reageren zodat we het verhaal van twee kanten horen ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 20:58

Pashon schreef:
JessAndHope schreef:
voor de zoveelste keer, heb je al eens normaal met hem gepraat? zonder verwijtende ondertoon? zonder hem continu in te wrijven wat hij in JOU ogen allemaal verkeerd doet?

wat is jou aandeel in dit hele verhaal?

Waar is het dan fout gegaan in jullie relatie? want eerst was hij blijkbaar wel helemaal geweldig totdat jij zwanger was.

Zie mn post hierboven!!

Tevens valt mij op dat jij je ex blijft aanrekenen op zijn schijnbaar eerder gemaakte fouten, vind je dat zelf eerlijk?[/quote]

Stel dan even een specifieke vraag waar ik wél duidelijk antwoord op kan geven. Ik reageer hier fel, omdat ik a. niet te maken heb met de vader van mijn kind, en b. sommige mensen snappen het gewoon écht niet. En daar kan ik dan een beetje kriegel om worden. Dusja, ik kan heel politiek correct blijven hoor, ben dat hier ook vrij lang geweest, maar het houd een keer op.

En nee, ik verwacht nu niet meer dat hij gaat koken of boodschappen doen heah :+ Nogal wiedes... dat had hij TOEN moeten doen, als hij echt zo betrokken zou zijn geweest als hij zelf zegt!

En het is misschien niet helemaal eerlijk, dat ik terug val op zijn eerder gemaakte fouten, maar dit zijn wél dingen die meespelen in mijn vertrouwen t.o.v. hem. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij gevoelens heeft voor die andere griet, weetikveel of hij daar nu mee rotzooit? Daar heb ik het dan nog niet eens over! Dus tsja... als je fouten maakt en iemand zijn vertrouwen beschaamt, dan zal je op de blaren moeten zitten.
Ik weet dat mijn acties ook consequenties hebben.... en deze accepteer ik dan ook en ik ga niet lopen klagen over hoe zielig ik ben dat iemand daar op terug komt.

Ik heb ooit in onze relatie gezegd dat een vriendin belde ipv een gozer (hij haatte die gozer, terwijl ie um nog nooit had gezien) 10 minuten later had ik dat al toegeven en gezegd dat het idd fout was om daar over te liegen en dat het niet meer zou gebeuren.... weetje hoelang ik aan heb moeten horen dat zijn vertrouwen beschaamd was en dat ik er toch heel veel aan moest doen om dat weer terug te winnen enz enz. Iedere keer weer kwam hij er op terug! Nou, prima... dat zal ik dan ook wel verdient hebben.
Maar als ik vervolgens aangeef dat het me nogsteeds niet lekker zit dat hij gevoelens voor een ander had/heeft en dat ik daar graag over wil praten, wil ik niet horen dat ik niet moet zeuren, want dat slaat natuurlijk nergens op!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:59

Tallie1979 schreef:
MamboBeach schreef:
Nou voltigeur...
Jouw post is niet denigrerend wil je zeggen?
En nu moet ik bang worden want je kan persoonlijk worden? Whuuhuuu, ik word al bang... _O-

Dat met dat empathie... :') Heb je zelf even snel in het woordenboek gekeken? Iedere drol weet toch wat dat betekent! :D

Maargoed, je hebt je mening gegeven, heel mooi! Ik denk er iets anders over en dat weet TS ook! :D

Dit had een post van mij kunnen zijn :') Ik ben het dan ook helemaal met jou eens :)

Maar het is geen post van jou. En met mij ben je 't niet eens.
Lang leve de vrije meningsuiting!!! Maar dan wel met een minimum aan respect voor de mensen die een andere mening toegedaan zijn (iets wat ik in dit hele topic van heel veel mensen niet zie)

PS: ik vraag mij trouwens af waarom heel veel mensen hier alle moeite van de wereld doen en alle mogelijke zaken gaan suggereren om alle schuld in de schoenen van TS te schuiven.

Je zal mij nooit horen beweren dat TS een engeltje is, zonder enig gebrek en volledig vrij van zonde. Dat beweert ze trouwens ook zèlf niet... Waarom willen jullie dan zo nodig proberen bewijzen dat zij de oorzaak van haar probleem is???

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 21:00

maikeltje schreef:
Aan wie moet hij dat bewijzen? Aan jou? Wie het kind baart is de baas, zoiets?

En ik zie weer een boel "ikken" voorbij komen.

Kansen? Om zijn erkenning in te trekken? Om te horen dat ie hoe dan ook niet welkom is bij de bevalling? Om te horen dat ie z'n kind niet meekrijgt als ie naar z'n familie, de opa en oma van dat kindje, gaat?

Nee, kansen om daadwerkelijk mee te denken. Om maar een stom voorbeeldje te noemen: de gasflessen! Ik zég het hem nog dat het onverantwoord is... maar nee, dan stel ik me aan. Nou dan doe je in mijn ogen echt niet je best om er voor te vechten. Helemaal niet als je die dag ervoor terug bent gekomen met de medeling er 300% voor te gaan!!! Enne.... nee, hij is niet welkom bij de bevalling. Knappe dame als jij het wel zou kunnen, maar iemand die mij zovaak op mn ziel heeft getrapt, hoef ik niet op het moment supreme erbij te hebben. Had ie zich even wat eerder moeten realiseren. En hij mag best het kindje meenemen als hij naar zn familie gaat, maar ik het dan zo onredelijk om dan wel te verwachten dat ze even niet roken als ze er is???

De kans om te laten zien dat ie z'n best doet en meedenkt hoe? Door "spontaan" een keer te koken? Door jou "spontaan" te helpen met de paarden? Door "spontaan" de badkamer te soppen? Dat kun je vergeten hoor, het is een man. :D

Bullsh*t, dan kan ik me wel gaan verdedigen achter het feit dat ik een zwangere vrouw ben. Juist datgene waar mensen hier een hekel aan hebben (en ik zelf ook). Ja, hij kan inderdaad bewijzen dat hij zijn best doet door spontaan even te koken of aan te bieden hooi neer te gooien bij de paarden... dat zijn idd hele makkelijke manieren om te laten zien dat je betrokken bent.

Waar ik benieuwd naar ben is of je al een keer echt, oprecht en ook in zijn belang, met hem hebt proberen te praten. Zonder daarbij aan te halen wat ie allemaal niet goed doet. Met hem gepraat zonder verwijtende toon in je stem, gewoon face to face.

Dat is het enige wat ik doe! Ik ga niet verwijtend met hem praten. Ik praat open, ga niet in op zijn verwijten en probeer ruzies uit de weg te gaan. Ik blijf gewoon redelijk en als hij weer eens gaat schreeuwen zeg ik dat ik even stop met praten totdat hij weer op een normale volwassen manier kan praten. Wat heb ik er nou aan om ruzie te schoppen???

Misschien moet je dat ook pas doen nadat je bevallen bent van jullie kindje. Dan is er voor hem ook iets tastbaars waar ie waarschijnlijk/ hopelijk net zo goed voor wil vechten (in de positieve zin vh woord) als jij.
Nee, nogmaals... ik wil dit allemaal geregeld hebben vóór die kleine er is. En het is nu eenmaal met hem verdomd moeilijk praten (en ik ben niet de enige die dat vind), maar ik probeer het zo goed als mogelijk toch allemaal te regelen. Maar hij denkt dat hij wel aan zijn palen kan trekken en mij kan laten barsten als ik zwanger ben, om vervolgens nog wel steeds als vanzelfsprekend over bij te mogen zijn en in mee te mogen beslissen. Sorry, maar ergens moet hij toch ook wel weten dat het zo niet werkt. Wel de lusten, niet de lasten...

@Voltigeur: waar maak jij uit op dat er totale desintresse is bij de vader voor wat betreft hun kind?

Euhm... uit al mn posts?!?!

En haar ex-vriendje was in haar ogen fantastisch, daarom ook de keuze om voor een baby te gaan. De vraag is dan, wat ging er mis en hoe kan het dat de fantastische ex dan opeens een l*l is? Sorry, maar blijkbaar kan iemand dan toch 180 graden omdraaien of heb jij er een andere verklaring voor?

Wat er mis ging? Gewoon geen interesse en geen begrip voor mijn situatie. Wél SAMEN voor de zwangerschap gaan, maar als het eenmaal zover is, mij het ALLEEN op laten lossen. Nee, zo werkt dat niet hoor![/quote]
Wat ik van jou lees zijn alleen maar ontzettende uithalen en felle reacties jegens je ex. Misschien dat hij hier eens kan reageren zodat we het verhaal van twee kanten horen ;)[/quote]

Sjonge, reageer ik eens punt voor punt..... is het wéér niet goed en ben ik weer fel!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:00

Je hebt weldegelijk te maken met de vader van je kind, want je draagt zijn kind in je buik.. Daar waren 2 mensen voor nodig :D

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 21:01

Waar stel ik dat ik niks met hem te maken heb, Tallie?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:02

Voltigeur schreef:
Waarom willen jullie dan zo nodig proberen bewijzen dat zij de oorzaak van haar probleem is???

Omdat dat veel leuker is ;)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:03

voltigeur niemand probeerd ts de schuld van alles te geven.

ts zelfs schuift alle schuld naar haar ex toe en dan vraag ik mij serieus af waarom ze aan kinderen zijn begonnen of waar het punt is gekomen dat haar ex veranderd zou zijn.

nogmaals waar 2 vechten hebben 2 schuld, maar geloof absoluut niet dat haar ex de enige is die schuld is en vind het erg moeilijk te geloven dat hij nu zo nonchalant doet.

misschien moet ts het verleden eens laten rusten in plaats van continu en elke keer weer de fouten van haar ex naar boven te halen, vind je het gek dat die ex een keer zegt genoeg rot maar op om even kort door de bocht te zijn.

als ik in zo'n soort situatie zou zitten en er word me keer op keer weer dezelfde dingen in de schoenen geschoven dan houd het ook een keer op en kunnen ze van mij ook een heel eind op rotten als ze geen schop na krijgen.

Blue_Eyes

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:05

Pffff... TS, ik zou lekker dit topic de rug toekeren en van je zwangerschap gaan genieten, voor zover mogelijk, want zelfs mij frustreert het en ik sta er totaal buiten ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:06

JessAndHope schreef:
Stel dan even een specifieke vraag waar ik wél duidelijk antwoord op kan geven. Ik reageer hier fel, omdat ik a. niet te maken heb met de vader van mijn kind, en b. sommige mensen snappen het gewoon écht niet. En daar kan ik dan een beetje kriegel om worden. Dusja, ik kan heel politiek correct blijven hoor, ben dat hier ook vrij lang geweest, maar het houd een keer op.

Hier :)
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 06-09-10 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 21:06

Pashon schreef:
voltigeur niemand probeerd ts de schuld van alles te geven.

ts zelfs schuift alle schuld naar haar ex toe en dan vraag ik mij serieus af waarom ze aan kinderen zijn begonnen of waar het punt is gekomen dat haar ex veranderd zou zijn.

mn ex is verandert vanaf het moment dat ik zwanger was. Gewoon die totaaaaaaaale desinteresse

nogmaals waar 2 vechten hebben 2 schuld, maar geloof absoluut niet dat haar ex de enige is die schuld is en vind het erg moeilijk te geloven dat hij nu zo nonchalant doet.
Hoef je ook niet te geloven, maar dan heb je ook niks te zoeken op dit topic. Want dan kan alles wat ik zeg wel een leugen zijn....

misschien moet ts het verleden eens laten rusten in plaats van continu en elke keer weer de fouten van haar ex naar boven te halen, vind je het gek dat die ex een keer zegt genoeg rot maar op om even kort door de bocht te zijn.
Ik zeg juist helemaal niks tegen hem over zijn fouten en laat het in het midden wie zn schuld het is dat de relatie op de klippen is gelopen... dus ja, ik vind het gek dat hij 'rot op' zou zeggen, juist omdat ik hem van helemaal níks beschuldig. Want dit zou toch een zinloze discussie worden

als ik in zo'n soort situatie zou zitten en er word me keer op keer weer dezelfde dingen in de schoenen geschoven dan houd het ook een keer op en kunnen ze van mij ook een heel eind op rotten als ze geen schop na krijgen.

Hij zit niet in die situatie, want ik schuif hem niks in zijn schoenen

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:07

Tallie1979 schreef:
Je hebt weldegelijk te maken met de vader van je kind, want je draagt zijn kind in je buik.. Daar waren 2 mensen voor nodig :D

Inderdaad. En dan is het ook niet meer als normaal dat niet alleen de zwangere vrouw de lasten van de zwangerschap draagt...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 21:07

Blue_Eyes schreef:
Pffff... TS, ik zou lekker dit topic de rug toekeren en van je zwangerschap gaan genieten, voor zover mogelijk, want zelfs mij frustreert het en ik sta er totaal buiten ;)

Als je 3 blz terug leest was het nog veel erger! Dan was ik onverantwoord omdat ik mn kind niet in de rook wilde hebben.... snap jij um nog? :+

Tallie1979

Kan het overigens verkeerd begrepen hebben hoor.. :)

Blue_Eyes

Tallie, in dit gesprek, bedoelt ze... Ze zegt 'ik reageer hier fel omdat ik niet te maken heb met de vader van mijn kind'. Nee, ze heeft hier te maken met Bokt, niet met haar ex, in deze discussie. Die ex, die doet hier niet mee.

@TS, ja, dat heb ik gelezen...

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:08

_San87_ schreef:
Voltigeur schreef:
Waarom willen jullie dan zo nodig proberen bewijzen dat zij de oorzaak van haar probleem is???

Omdat dat veel leuker is ;)

Volgens mij is dit de meest volwassen reactie die ik ooit van een 23-jarige gelezen heb...
Van harte gefeliciteerd!