Alwiene schreef:nickyu schreef:aub vertel het me , jullie schijnen het beter te weten dan mijn artsen dus vertel het me maar
Ik weet het wel hoor Nick. Die gemene artsen dóen wel alsof ze het beste met je voor hebben, maar eigenlijk kunnen ze je niet uitstaan, je blijft maar steeds leven en op die manier ben je véél te duur voor ons toch al zo onbetaalbare zorgstelsel. Dus logisch dat ze je naar huis sturen met een longembolie. Misschien komen ze op die manier dan eindelijk van je af toch? Zo is het volgens mij![]()
![]()
![]()
Ik snap nog altijd niet waarom mensen die dit topic niet alleen willen gebruiken om je te steunen hier niet gewoon wegblijven. Jammer.
Wat een geweldig herfst-stuk Nick, ik vind die kokosnoot dikke humor, haha. Vind het stuk wel mooi zo eigenlijk

Ik vind het wel leuk dat je er zo'n draai aan geeft, ik hoop dat Nicky hier ook om kan gniffelen.. Aan deze ongelovige bokkers hebben we toch niks..
Prima als mensen het niet geloven of vinden dat het niet kan, reageer dan niet, hier heeft Nicky echt niks aan!
Ik vind Danny z'n stukje ook erg leuk en creatief!