Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte_ schreef:ik zit er steeds vaker aan te denken een tattoo te nemen, maar later denk ik weer nee, dat doe ik niet..
maar nu zit ik er toch weer over na te denken..
ik wil dan een kleine tattoo, gewoon simpel namelijk de tekst: I believe. dan zou ik hem ergens op mijn pols willen, binnenkant of zijkant. ik denk toch de binnenkant omdat het een klein zinnetje is.
ik geloof, dus vandaar de tekst maar ook omdat ik geloof dat ik bepaalde dingen kan bereiken die ik bereiken wil.
tattoos op de pols doen zeer hoor ik vaak, iemand die hier ervaring mee heeft?
ik zal ook nog even het topic doorlezen want mischien dat dit al genoemd is..
Angelkisssss schreef:Toch is mijn polstattoo bij heel veel mensen maanden niet opgevallen wat ik toch wel heel wonderbaarlijk vond. Hij zit ook nog op mijn rechterpols dus elke keer als je een hand geeft aan iemand zie je hem, ik verberg hem ook niet, maar toch....mensen zijn blind blijkbaar...
Karin_deB schreef:Angelkisssss schreef:Toch is mijn polstattoo bij heel veel mensen maanden niet opgevallen wat ik toch wel heel wonderbaarlijk vond. Hij zit ook nog op mijn rechterpols dus elke keer als je een hand geeft aan iemand zie je hem, ik verberg hem ook niet, maar toch....mensen zijn blind blijkbaar...
Heb ik precies hetzelfde. Werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, dus mijn armen zijn altijd zichtbaar. Toch duurt het soms maanden voordat nieuwe collega's zien dat ik een tattoo heb. Heb er ook nog nooit commentaar op gehad of problemen mee gehad.
Marshaha schreef:ciska_sando schreef:hoeveel kan ik verwachten dat ze ongeveer gaan vragen voor een halve sleeve?
ligt eraan welke stijl, voor japans kleur (helemaal vol dus) moet je denken aan 15 uur per arm, ONGEVEER!!
meeste shops zitten rond de 100 per uur, of iets meer
ciska_sando schreef:ik reken op ongeveer 2 sessies van hemiddeld 5 a 6 uur dus dan ben ik er met 800 euro klaar mee:) hij rekent namelijk 400 euro per sessie voor groote tattoos en sessie zijn meestal rond de 6 uur zei hij.
en het word niet japans, maar wel volledig ingekleurd.
Irma77 schreef:ciska_sando schreef:ik reken op ongeveer 2 sessies van hemiddeld 5 a 6 uur dus dan ben ik er met 800 euro klaar mee:) hij rekent namelijk 400 euro per sessie voor groote tattoos en sessie zijn meestal rond de 6 uur zei hij.
Sorry, zit even mee te lezen...
Eén sessie rond de 6 uur???!!!
Dat is niet zo best voor je huid hoor, dan wordt je huid moe, zeg maar. En dat zie je terug in je tattoo! Denk overigens wel dat het per persoon verschilt, maar drie uur is wel een beetje het matje normaal gesproken.
Marshaha schreef:manie schreef:Reken je die 15 uur voor een hele of halve sleeve Marshaha?
Ik heb namelijk een 1/2 sleeve (japans) en die stond in ruim 8 uur
waar ben jij geweest dan bij jimmy in den bosch ofzo?
mijn armen waren 15 uur ongeveer per arm (tot onder elleboog) wel in kleur natuurlijk
Irma77 schreef:ciska_sando schreef:ik reken op ongeveer 2 sessies van hemiddeld 5 a 6 uur dus dan ben ik er met 800 euro klaar mee:) hij rekent namelijk 400 euro per sessie voor groote tattoos en sessie zijn meestal rond de 6 uur zei hij.
Sorry, zit even mee te lezen...
Dat is niet zo best voor je huid hoor, dan wordt je huid moe, zeg maar. En dat zie je terug in je tattoo! Denk overigens wel dat het per persoon verschilt, maar drie uur is wel een beetje het matje normaal gesproken.
Citaat:Sorry, zit even mee te lezen...
Citaat:Hier kun je dus niks over zeggen, dit verschilt per persoon.
Ik hou het makkelijk 6 uur vol zeker op m'n armen.
Op de rug had ik het na 3-4 uur wel gezien...toen werkte m'n huid ook niet meer lekker mee, maar daar had ik op m'n arm helemaal geen last van.