Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 18:46

Over de moeder meenemen naar de politie, dit is heel confronterend, de kans is dan zeer groot dat de TS dingen achter houdt omdat haar moeder er bij zit. Ik wil mijn ouders ook niet bij zulke intieme dingen hebben, helemaal niet als ze het niet weten. Dan zou ik dichtklappen en dingen achterhouden omdat hun het ook te weten komen. De kans is groot, dat als ze het eerst haar moeder verteld, dat de moeder er dan op staat dat ze er bij is bij de politie. Ik vind het dus zeer verstandig dat TS naar de politie wilt VOOR ze het haar moeder verteld, aangezien ze haar moeder er liever niet bijheeft. Daarom heb ik ook aangeboden mee te gaan met de TS als zij dit prettig vind.

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 19:38

lovelietje schreef:
Felipe schreef:
TS: Dat mailtje had ik in vertrouwen naar jouw gestuurd zodat je ook zou begrijpen wat er speelde. Het is dan uiteraard NIET de bedoeling (en ook niet netjes) dat je dat zo op het internet gooit.

JIj hebt ook niet het recht om zulke mailtjes (die jij ook in vertrouwen krijgt) zomaar door te spelen naar cliënten! Dan kun je inderdaad zulke dingen verwachten.Lekkere hulpverlener ben jij!

Felipe is geen hulpverlener, maar gewoon een bokker die me wou helpen en dat heeft ze ook gedaan :j

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:46

Ga je de brief voor je moeder neerleggen?

lovelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:49

JIj hebt ook niet het recht om zulke mailtjes (die jij ook in vertrouwen krijgt) zomaar door te spelen naar cliënten! Dan kun je inderdaad zulke dingen verwachten.Lekkere hulpverlener ben jij![/quote]

Felipe is geen hulpverlener, maar gewoon een bokker die me wou helpen en dat heeft ze ook gedaan :j[/quote]

Oke, maar hoe komt zij aan dat mailtje dan?
Ik zou trouwens ook eerst naar de politie gaan en het verhaal dan aan je moeder vertellen in jouw geval.
Sterkte en succes!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:52

Hebben jullie niet wat beters te doen/te zeggen tegen TS dan ons hier over druk te maken? Het leed is al geleden, misschien wilt een modje het even wissen.

Verder ben ik het met Shanna eens, over het dingen achterhouden vanwege mams. Ik zou wel gauw je brief geven voordat je gaat twijfelen, misschien is het beter dit te doen als je bij de politie bent geweest, ook vanwege je mam!
Erg lief dat je mee wilt gaan btw Shanna!

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:31

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:12

Meid, geef die brief aan je moeder. Wil je zo doorgaan tot je echt kapot gaat? Wil je echt die grens op gaan zoeken? Ooit houd het een keer op en om dan uit het dal te klimmen is onmogelijk.
Ik snap dat het moeilijk is om je moeder dit te vertellen, maar kom op, het is je moeder. Ze zal je echt niet in de steek laten! Er moet gewoon verandering in komen voordat je kapot gaat. Er zijn lichtpuntjes, je mag door naar de 3e, je hebt veel steun en liefde van de bokkers hier. Probeer dus door te zetten, ga het gevecht aan! Hoe moeilijk dat ook is! Je zal achteraf (als alles voorbij is) blij zijn dat je het heb gedaan.

Dus veel sterkte en kracht van mij toegewenst. Ik weet dat je het kan, ik lees het in je posts die je plaatst! You go girl!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 23:56

Bedankt :)

Morgen is denk ik de grote dag..
Mijn moeder kwam vandaag opeens met het leuke nieuws dat de man van de reclassering morgen wil komen voor een gesprek, waarvoor heeft hij niet gezegd.
Maar ik weet 99% zeker dat het dus hier over gaat.. waar komt hij anders voor in de vakantie?

Jeetje.. ik wist natuurlijk toen ik hier aan begon dat het zwaar zou worden, maar het is zo veel zwaarder.. ;(
Soms heb ik periode's waarin ik totaal geen toekomst meer zie, ook geen hele rampideeën over later, dat het wel eens heel verkeerd kan lopen maar gewoon helemaal niks... en dat heb ik nu dus ook weer...

Vindt het zo moeilijk om niet op te geven..

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:58

1 tip geef haar dan nu nog je brief.
Dan hoort ze het van jou inplaats van van die man.
Als ze het van hem hoort zal ze het gevoel hebben dat je haar niet vertrouwd en haar niet in je leven wilt.
Als je haar nu nog de brief geeft zal ze snappen dat het heel moeilijk voor je is maar dat je haar wel vertrouwd.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:04

Meid, waarom maak je het jezelf dan alleen maar moeilijker door die brief niet te geven? Zorg dat je moeder voorbereid is op het gesprek!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:10

Geef haar de brief! Je kan het! Ze zou het liever van jou willen
krijgen dan te horen krijgen van die man! Je kan het!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:25

Meisje, wat je ook doet en wanneer je de brief ook geeft: ontzettend veel sterkte! Geef de moed niet op nu je al zover bent gekomen! Misschien lijkt de hele situatie nu uitzichtloos maar echt, er komt een tijd dat je blij bent dat je deze stap hebt genomen!
:(:)

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:36

Heel veel sterkte morgen....

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 07:56

Veel sterkte vandaag

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:03

Zet m op! Je kan het.
Na vandaag weet je moeder het en zal je jezelf moe voelen, emotioneel, maar vooral opgelucht. Geloof me.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:56

heel erg veel sterkte vandaag! je kan het meid!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:43

Succes vandaag! Je kan het! Je bent zo sterk. Je bent al helemaal tot hier gekomen. Misschien valt het straks allemaal wel mee en is het een opluchting voor je :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:56

suc6 meid!
ik duim voor je, je kunt het!!!
je bent al zo ver dit laatste stapje kun je makkelijk :j

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:07

Heel veel sterkte.

Ik heb zelf zeer goede ervaringen met de politie gehad. Ik heb contact gehad met ze tot na de rechtzaak.
Ze hebben mij toen voor de laatste keer gebeld om te vragen wat eruit was gekomen.

Wat voor mij toen ook heel belangerijk was, was dat ze me geloofde.
Ik heb bij de politie nooit het gevoel gehad dat ik een leugenaar zou zijn.

Het is zwaar en het zal de eerste maanden zeker niet gemakkelijk voor je worden.
Beetje bij beetje zal het beter gaan.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:23

heeel veel succes vandaag!!

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:27

Ja heel veel succes,
Je kunt het!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 12:40

Allemaal super bedankt!

Het is er uit, mijn moeder weet het :)
En ze is veel aardiger tegen me nu, alleen vraagd ze erg veel om er achter te komen wie het is...

Morgenochtend ga ik naar de politie.. hopelijk kan Shanna mee, anders ga ik toch met mijn moeder..
Ze snapt dat ik met Shanna wil :)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:41

goedzo meid! wat een opluchting! echt top van je :D

Poiuytrewq

*\o/*

Je hebt echt een super stap gezet! Wauw!
Lucht vast op!

Ik ben iig heel trots op je!

SSDesign

Wauw wat super zeg :D Echt heel knap dat je het hebt verteld. Succes morgen bij de politie :)