SusanH schreef:Bedoel idd niet dat je geen tekort kan hebben, maar als je op verzoek blijft voeden is dat als het goed is een tijdelijk iets, en lost het zichzelf weer op omdat de baby (veel) vaker wil drinken, of je gaat zelf aan de gang door na de voeding standaard te kolven.
Tsja, niet altijd dus! Ik heb vanaf het prille begin kv bij moeten geven, omdat ik zelf niet genoeg melk had (helaas). Eindeloos kolven, extra aanleggen (ieder uur, en dat een dag of drie lang. Dan ben je MOE hoor!), lactatiekundige ingeschakeld (meerdere keren), domperidon geslikt om productie te verhogen: kortom, alles geprobeerd, en niks hielp goed. Ik heb dus uiteindelijk toch bijna 7 maandne gevoed, met daarnaast ook kv. S is nu 16 maanden en doet het uitstekend. Ik hoop dat bij de volgende de bv beter zal lopen, maar zo niet: dan doe ik het weer zoals bij S.
Je bedoelt het vast goed, maar ik wordt altijd een beetje kriebelig van vrouwen, die zeggen dat je je productie altijd weer op kunt krikken door extra aan te leggen enzo. Dat is de theorie wel, maar de praktijk werkt soms gewoon anders. Zoals bij mij dus. Ik denk dan: was het maar zo simpel, je moest eens weten wat ik allemaal geprobeerd heb, en nóg lukte het niet.