ik neem eens per 2 weken een injectie, maar ben nooit bij een internist geweest ofzo, alleen bij de huisarts.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik wordt helemaal binnenstebuiten gekeerd haha. Maar dan kan er hopelijk wel een hoop uitgesloten worden! Ze gaan ook mn schildklier en actieve b12 enzo checken. @ sandorra: ik slik ernaast geen b12 pillen, volgens mij schiet dat inderdaad niet op als je lichaam het niet opneemt, suuszzzz schreef:Bedanktik wordt helemaal binnenstebuiten gekeerd haha. Maar dan kan er hopelijk wel een hoop uitgesloten worden! Ze gaan ook mn schildklier en actieve b12 enzo checken. @ sandorra: ik slik ernaast geen b12 pillen, volgens mij schiet dat inderdaad niet op als je lichaam het niet opneemt,

Denk dat ik vrijdag even langs ga. Wel irritant, voel me totaal niet serieus genomen door hem, en ook al door die internist niet. Stom.
ben om die reden ook gestopt met de prikken. Ik kreeg te weinig geprikt en volgens de internist waar ik nu loop ben ik er alergisch voor. Dus ik heb het wel heel erg en ben er nu alweer een heletijd mee gestopt maar heb er nog steeds last van (23 jaar geen pukkeltje gehad, kun je na gaan)
Silly1972 schreef:Hier ook een nieuweling, vandaag te horen gekregen dat ik B12 tekort heb.
Vrijdag gaan ze beginnen met prikken, om de 4 dagen een prik en dat voor 10 prikken, daarna gaan ze weer bloedprikken.
Zijn er nog bijwerkingen aan die prikken?