maar let er niet teveel op, ben een beetje ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:antiroos shampoo proberen...
en voor de volgende keer, als je bruin gaat verven een lichtere kleur, 1 die bijna zelfde als je eigen kleur, dat doe ik iig omdat het bij mij ook altijd te donker werd
en als er 20-30 min inwerken staat, altijd 20 min doen.
dressagelady schreef:_Daniella schreef:antiroos shampoo proberen...
en voor de volgende keer, als je bruin gaat verven een lichtere kleur, 1 die bijna zelfde als je eigen kleur, dat doe ik iig omdat het bij mij ook altijd te donker werd
en als er 20-30 min inwerken staat, altijd 20 min doen.
Dat kan niet. Je kunt je haar nooit zonder te ontkleuren/bleken lichter verven. Ik heb zelf bruin tot donkerbruin haar, deed er gister voor de gein eens een toffee/mokka bruine kleur in, en het is ook gewoon weer donkerbruin. Verf op verf wordt altijd donkerder, nooit lichter.
xkusssx schreef:Wat zal ik met mijn haar doen.. ik wil weer donkerder... Zal ik wel iets blond erin laten of?? Heb gehaald: Donkerbruin, middenbruin, lichtbruin, mahonie en heb nog wat blondeerspul...
Wie oh wie?
Zo is het nu:
http://lovely-kiss3s-loona.hyves.nl/fotos/1154355555/0/xv9w/
_Daniella schreef:ik kan alleen je profielfoto zien, omdat je je hyve op prive hebt staan.
maar heb je je haar nu blond(highlights) geverfd?
want als je nu bruin erin wilt doen moet je er rekening mee gaan houden dat het groen uit kan slaan.
Rood weet ik niet of dat zal staan, ik vind het maar bij weinig mensen mooieigenlijk alleen mensen die een iets getintere huidskleur hebben (gewoon blank met zomers kleurtje zeg maar
)
fiekhe schreef:Als je zegt dat je snel bleek wordt, zou ik zeker niet voor (te) donkerbruin gaan. Dat gaat je namelijk ook bleek maken. Ik denk dat je toch het best je kapper om advies kan vragen, want ik ben hier geen expert in.
Ik vind rood heel erg mooi, maar je moet de juiste tint uitkiezen.
vallyke_91 schreef:Mahonie streepjes zijn ook heel leuk! Zou dan miss niet zelf gaan proberen want je hebt de kans dat het vlekken worden etc. en je kunt dan beter met folies werken, de mahonitint met folie over het blond en dan daarna de rest verven in de andere kleur.
(kleuren is echt niet simpel)
vallyke_91 schreef:MMares: Is bruim met blonde streepjes iets qua kleur?
Ik zou de puntjes van de lengte halen wat nodig is. Verder flink wat lagen erin laten knippen
Ik denk dat heel donker qua kleur nogal veel is voor je. Zo ik op de foto kan zien heb je een licht gezichtje?
vallyke_91 schreef:Oke Ik ben zelf niet zo'n fan van zelf plukjes zetten![]()
Maar iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over