heerlijk vandaag weer rondje gefietst! 65 km gereden gemiddeld tempo 36 km ph ik weet niet of het een goede mountainbike is:) heb er zelf wel 1 maar weet er verder niks van haha
In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Heb deze fiets inmiddels in mijn bezit. En nu heb ik een zere kont. Dus binnenkort ook maar zo'n speciale broek ervoor halen + helm, ook belangrijk.
helm zal ik zeker doen ja! korte broekjes van de lidl/aldi zitten wel lekker! ik vind lange broeken niet echt super voegen:) laatst waren er ook broeken van leontien bij de kruidvat ! die zitten wel heeeeeeeel lekker<3
Ik heb gisteravond echt heerlijk gefietst. Maar 37 km, maar we hebben oefeningen op een industrie terrein gedaan en het was gewoon erg leuk! En ik voelde me erg goed toen ik een rondje dicht reed met 38 km/u en met 35 km/u een viaduct op knalde
Wat dragen jullie onder je wielershirt? Ik heb altijd spaghetti hemdjes aan, maar eigenlijk wil ik zo'n mooi glad ondershirt, maar die heb ik nog niet gevonden voor een redelijke prijs.
Anoniem
Geplaatst: 19-05-11 09:15
Lekker is dat he! Ik vind 't ook altijd zo kicken om voor korte stukjes "klimmen" even te gaan stampen en dan omhoog te vliegen. Ik fiets meestal met spagettibandjes onder mijn shirt, maar soms ook niks.
Nog maar 3 weken! Dit weekend naar Ardennen geweest. Zaten in een jeugdherberg, dus heb vreeeselijk geslapen, gedoucht en gegeten, maar heerlijk gefietst. Zaterdag 75km geklommen, tot teamgenoot viel en niet meer verder kon, daarna 4 uur met hem op een terrasje op dokter zitten wachten terwijl de rest auto ging halen. Zondag waren we van plan een bepaalde klim van 9km op en neer te gaan fietsen, maar tijdens de eerste klim begon het ZOOOOOO hard te regenen, hahaha. Heb echt nog nooit zo'n bui mee gemaakt. Dapper door geklommen, en daarna afgedaald. Ik vond het puur genieten, heb alles lachend gedaan, maar team vond het helemaal niet leuk en wilde kappen. Dus toen ben ik als enige Alpe d'Huzesser in m'n uppie nog een keer omhoog gegaan. Zij zaten allemaal warm in de auto en ik bikkelde nog een keer omhoog in de pisregen. En naar beneden! Jezus dat was echt poedersuiker haha. Ben je boven, helemaal bezweet en zeiknat, en dan met 60km per/u naar beneden knallen op een nat wegdek waar remmen eigenlijk niet echt kan. Heb het nog nooit zo intens koud gehad, maar het was zoooooooo waanzinnig vet. Helemaal alleen op een berg, niemand om je heen, in de regen. En dan bij de auto al je kleren uit, dans je daar in je string en bh rond over de parkeerplaats, je sokken uitwringend. De kou was 5 uur later in bad pas uit m'n botten, haha. Maar wel weer vernieuwd vertrouwen in mijn doorzettingsvermogen.
haha dat heeft ndd een super goed doorzettings vermogen! ikz et voorlopig even alles maar dan ook echt alles aan de kant, wat ik ook doe het doet pijn aan me lies, nu zelfs nmet uit klikken, word er gek van! ik heb eigenlijk 19 juni nk survival dat zal hem denk ik niet gaan worden, dan nog nog niet te spreken over 20/25 juni in tjechiË op werkweek dat we van alles gaan doen wat je ook in de ardennen doet;)
Ja. Het was alleen wel echt een aanslag op m'n spieren, die kou. Heb tot gister nog last gehad van volle benen en vannacht de hele nacht kramp. Ga straks maar een stuk wandelen denk ik.
Een bad is inderdaad heerlijk! Helaas heb ik die alleen bij mijn ouders. Maar wat was ik blij vorig jaar in de zomervakantie toen ik boven was en in bad kon tijdens onze vakantie! Mijn exvriend bleef onderweg tijdens de beklimming maar zeggen je mag zo in bad En dat bad heeft me naar boven geholpen op die verrekte rotklim naar huis.
langs dokter heeft toch geen nut die zeg ja wacht die 2 weken nou maar af, dan kan je terug komen dan stuur ik je door , terwijl ik eerst meteen een doorverwijzing had gekregen maar dan belt ze 5 minuten voordat ik weg wil gaan op van ja wacht toch maar even 2 weekjes terwijl het al sinds novenmber duurt:S
Bah, blijf het vreselijk vinden. Echt zo erg.. Zit m'n tranen weg te slikken bij die filmpjes..
Anoniem
Geplaatst: 23-05-11 21:29
Zaterdag in Limburg gefietst. Jammer genoeg niet goed naar mijn lijf geluisterd. Na 2,5 uur in de auto meteen gaan fietsen en door de stijfheid heen getrapt. Eerste 50km gefietst met enorme pijn in mijn slechte knie. Daarna rust genomen op terrasje en wat oefeningen gedaan, daarna nog 70km heerlijk pijnloos gefietst. Veeeel bergen. Limburg is echt tof om te fietsen!
Vandaag nieuwe cassette op m'n fiets gezet. Heb nu 28 tandwielen achter, ipv 23. Ben benieuwd of ik verschil merk in de bergen! Gister ook Alpe d'HuZes kleding opgehaald: