Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

jelmpie schreef:joh dit werkt zo goed he!
Ik had na een hele erge bloedarmoede bijna geen wenkbrauwen en wimpers meer, een plek bij mijn wimpers was zelfs helemaal kaal
Femke schreef:Ik smeer het nu heel af en toe... zo'n 1 á 2x per week (omdat ik 't vaak gewoon vergeten ben).
Maar bij mij is al echt resultaat te merken.
Mijn linker wenkbrauw is echt voller geworden van haar, bij mijn rechter wenkbrauw is het effect ook te zien maar iets minder duidelijk.
En mijn wimpers vallen minder gemakkelijk uit. Ze zijn steviger, dikker en langer. En het zijn er méér.
Dus na hoelang merkte je resultaat? 
jelmpie schreef:joh dit werkt zo goed he!
Ik had na een hele erge bloedarmoede bijna geen wenkbrauwen en wimpers meer, een plek bij mijn wimpers was zelfs helemaal kaal![]()
Ben dus ook direct naar de etos gerend toen ik dit topic las![]()
Ik zag na 2/3 dagen dat er weer allemaal haartjes begonnen te groeien, en nu heb ik weer gewoon normale wimpers!
Ook heb ik afgelopen week wimpers uit mijn ooghoek moeten epileren (auw)
Ik heb het ook 1 x op mijn hoofd gesmeerd maar dat was echt viehies
Maar nog niet voller. Mijn bovenste en onderste wimpers in mijn buitenste ooghoek haakten al ineen omdat ze zo lang zijn. Nu maar hopen dat ze nog gaan krullen door de wonderolie zodat ze niet te veel meer ineenhaken.
eenitraM schreef:Elan: En geeft het resultaat?
Ze had er wel vaker van gehoord omdat meer meiden ernaar vroegen maar ze hadden het niet meer. Citaat:Kan dat komen door bloed armoede dan joh ?
Ik heb zelf ook heel erg bloedarmoede gehad en had wel het idee dat ik meer haar uitval had en mn haar dunner werd maar dat verklaart het misschien.
Citaat:2-3 dagen?
Maar op die plek had ik ook helemaal geen wimpers meer he, en na een paar dagen begonnen de haartjes op die plek weer te groeien. Duurde ook maar heel kort voordat ze weer evenlang als de rest waren.
ze vallen er niet meer uit.
Ik weet niet zeker of ik het ga gebruiken, maar het lijkt me wel mooi vollere wimpers.