Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Kan ik zwanger zijn?
Vandaag heb ik de pil om half 11 's avonds ingenomen, terwijl het 8 uur 's ochtends had moeten zijn (derde week). Meer dan 12 uur te laat dus.
Maandagmiddag heb ik nog seks gehad, dus dat is meer dan 72 uur geleden dan dat ik vandaag de pil heb geslikt. Loop ik dan een risico. Er staat me namelijk iets bij van 72 uur.. of geldt dat van die 72 uur alleen als ik bijvoorbeeld nu seks zou hebben en dat ik dan binnen 72 uur de MAP moet slikken?
Verder ben ik geen pil vergeten..
Sinelia schreef:kom ook even binnenvallen met een vraag...
Ik ben nu aan de pil, maar door mijn medicatie werken mijn darmen niet zo als het moet, dus is de werking van de pil ook niet zo betropuwbaar meer. Ik denk er daarom over om een spiraal te laten plaatsen. maar hoe gaat dat in zijn werk... Kun je gewoon je Ha bellen voor een afspraak?
Yessy schreef:Nueve schreef:Kan ik zwanger zijn?
Vandaag heb ik de pil om half 11 's avonds ingenomen, terwijl het 8 uur 's ochtends had moeten zijn (derde week). Meer dan 12 uur te laat dus.
Maandagmiddag heb ik nog seks gehad, dus dat is meer dan 72 uur geleden dan dat ik vandaag de pil heb geslikt. Loop ik dan een risico. Er staat me namelijk iets bij van 72 uur.. of geldt dat van die 72 uur alleen als ik bijvoorbeeld nu seks zou hebben en dat ik dan binnen 72 uur de MAP moet slikken?
Verder ben ik geen pil vergeten..
Welke pil heb je en wat zegt de bijsluiter? MG30 staat bij week 3: 1 pil vergeten? stop met slikken en las een stopweek in (dat kan bij jou al niet meer) ofwel de stopweek overslaan en direct aan de volgende strip beginnen.
xDramaQueen schreef:Sinelia schreef:kom ook even binnenvallen met een vraag...
Ik ben nu aan de pil, maar door mijn medicatie werken mijn darmen niet zo als het moet, dus is de werking van de pil ook niet zo betropuwbaar meer. Ik denk er daarom over om een spiraal te laten plaatsen. maar hoe gaat dat in zijn werk... Kun je gewoon je Ha bellen voor een afspraak?
ik heb toen gebeldik kreeg toen een uitstrijkje en testen etc etc, en toen die allemaal goed waren mocht ik hem afhalen en een afspraak maken
Gulpje schreef:Hallo!
Zijn er hier ook mensen die Implanon gebruiken? Ik ben benieuwd naar de ervaringen
Yessy schreef:Nee dan moet je na een week of wat op controle bij de gyn voor een echo.
nieky1993 schreef:Hallo,
Een vraagje hier.
Ik heb vandaag een voorschriftje gekregen voor een nieuwe pil. De Yaz 24+4 ( combinatiepil).
Nou vroeg ik me af wat hier de ervaringen mee waren?
Dit is namelijk de 4de pil die al probeer. Heb eerst 2 gewone pillen gehad ( allebei te zwaar voor mij) .
Daarna de minipil maar daar kreeg ik hoofdpijn van ( en tevens zijn mijn borsten daarvan een cupmaat gekrompen)
En nou ga ik dus deze proberen. Iemand ervaring?
En iemand tevens een idee of ik terug vollere borsten van deze krijg?
Groetjes
Hanne
lesilla schreef:xDramaQueen schreef:
ik heb toen gebeldik kreeg toen een uitstrijkje en testen etc etc, en toen die allemaal goed waren mocht ik hem afhalen en een afspraak maken
Zetten ze in nederland bij de ha een spiraal?
lesilla schreef:Kan het geloven, vind het toch iets dat alleen bij de gynea hoort.
In belgie word het zover ik weet ook alleen daar gezet.
xDramaQueen schreef:lesilla schreef:Kan het geloven, vind het toch iets dat alleen bij de gynea hoort.
In belgie word het zover ik weet ook alleen daar gezet.
toen ik ook bij de gyno kwam deed hij ook schudden met zijn hoofd, ik was 20 en had nog geen kinderen gehad, hij was heel nuchter en rustig, hij zei ook gewoon dat ik veel te "krap" was voor een spiraal omdat ik ook nog niet bevallen was, hij raadde t aan alle kanten af, ze waren bezig met een spiraal ontwikkelen die voor vrouwen was die nog geen bevalling hebben gehad maar of dat nog zou uitkomen wist ie niet.