Duke schreef:@Angela: wat ik me nog afvraag: heb jij alleen door middel van hardlopen dit bereikt? Je had ook een haat/liefde verhouding met eten, maar heb je echt een dieet gevolgd (toen je weer in een normaal eetpatroon kwam dan). Of ben je wel 'gewoon' blijven eten? En heb je nog andere sporten ernaast gedaan?
Ik heb geen dieet gevolgt, wel heb ik een poosje geprobeerd sneller af te vallen door nog minder te gaan eten en brood te vervangen door beschuit, crackers en boulion. Dat was geen succes, ik viel niks meer af...
Ik ging toen weer brood eten, en binnen 3 weken waren er weer 2 kilo af. Zo, ineens. Nu ben ik dus zoveel afgevallen door 3 keer in de week hard te lopen. Op dinsdag, donderdag en in weekend. Verder heb ik geen auto meer, dus pak ik veel meer de fiets.
Ik ga wel naar de paarden, maar ik heb al sinds oktober niet meer gereden.
Vroeger heb ik wel vele dieten gevolgd, waaronder herbalife, south beach, en sonja bakker. Overal viel ik wel van af, maar zodra ik weer normaal ging eten kwam alles er weer bij met nog een paar kilo extra... Nu eet ik voor mijn doen normaal, niet super gezond ofzo maar er komt gewoon niks meer bij.